
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E70 4.8i
Jeremy: díky za info, jsem si řikal, že by to tak drahý auto mělo umět 
Ohledně tý spotřeby - nemam to nijak změřený, jen odpozorovaný z tý okamžitý spotřeby... Nad 160 to žere fakt dost mi připadá... a to se bavíme o rovině, jízda do kopce (i v rychlosti) znamená spotřeba minimálně 20+ na ukazateli....

Ohledně tý spotřeby - nemam to nijak změřený, jen odpozorovaný z tý okamžitý spotřeby... Nad 160 to žere fakt dost mi připadá... a to se bavíme o rovině, jízda do kopce (i v rychlosti) znamená spotřeba minimálně 20+ na ukazateli....
20 plus do kopce to bude žrát i v 80ti, ale pokud se bavíme o nějakym dlouhodobym pruměru za několik set km, tak u E65 jsme cca o 5 litru min ve vetší rychlosti, prostě X5 je velká stodola s kterou se moc nevyplácí litat 200kmh, prostě u X5 platí lehká noha= výrazná uspora.
Don:
prodal jsem E46 a bylo třeba koupit
- auto kolem 100tkč
- s V8 a automatem
- s komfortníma sedačkama
- kam se vleze kočárek
- s navigací, vyhřívanýma sedačkama, webastem, případně přiravou
no a ted kandidati
3ky malý a malý motory
5ky jedině E39, jene nic moc není, a toura sem měl zakazanyho
E38 dobrá volba, málem jsem jednu koupil ale v cenovy relaci nic zajimavyho,
no a E53 je navíc 4 kola, což jako 2hy, resp 3tí auto domu je asi idealní.
koupil jsem za cca 115k X5 4,4 2000, béžovej interier s komfortama, navi, a par nesmyslu, navíc je to Mahagonnimetalic, celkem zajimava barva, ted do toho kilečko spadne a bude z toho dobry auto
Don:
prodal jsem E46 a bylo třeba koupit
- auto kolem 100tkč
- s V8 a automatem
- s komfortníma sedačkama
- kam se vleze kočárek
- s navigací, vyhřívanýma sedačkama, webastem, případně přiravou
no a ted kandidati
3ky malý a malý motory
5ky jedině E39, jene nic moc není, a toura sem měl zakazanyho
E38 dobrá volba, málem jsem jednu koupil ale v cenovy relaci nic zajimavyho,
no a E53 je navíc 4 kola, což jako 2hy, resp 3tí auto domu je asi idealní.
koupil jsem za cca 115k X5 4,4 2000, béžovej interier s komfortama, navi, a par nesmyslu, navíc je to Mahagonnimetalic, celkem zajimava barva, ted do toho kilečko spadne a bude z toho dobry auto

Takže abych to tak nějak shrnul.
Ideálně asi obě auta
,ale pokud chce někdo jen jedno,bude muset vybírat podle toho na co nejvíce bude auto potřebovat.
Pokud někdo bydlí na horách,nebo do hor často jezdí,popřípadě vozí psa,kočárek - pak bude volit X5.
já měl také X5 v době kdy se mi narodila dcera,kočárek atd...
Pokud někdo bude auto využívat na delší cesty,nebo si jen bude chtít užívat komfortu - bude volit 7er.
Prostě do 7er asi musí člověk "dospět".
Obě auta jsou skvělá,každé lepší v něčem jiném,záleží tedy budto na rozumu nebo srdci,pro co se člověk rozhodne
Ideálně asi obě auta

Pokud někdo bydlí na horách,nebo do hor často jezdí,popřípadě vozí psa,kočárek - pak bude volit X5.
já měl také X5 v době kdy se mi narodila dcera,kočárek atd...
Pokud někdo bude auto využívat na delší cesty,nebo si jen bude chtít užívat komfortu - bude volit 7er.
Prostě do 7er asi musí člověk "dospět".
Obě auta jsou skvělá,každé lepší v něčem jiném,záleží tedy budto na rozumu nebo srdci,pro co se člověk rozhodne

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Tak a ted me jeste napada srovnani:
e70 vs e53
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list
e70 vs e53
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list
E53 samozřejmě generačně starší,nenabízí DD,nějaké ty el.vychytávky.
Někomu se nemusí líbit poněkud zastaralý vzhled.
Naproti tomu,finančně méně náročné při koupi i následném servisu.
E70 samozřejmě modernější,DD , X drive , lepší navi , některé modely s L7,Soft close.
Určitě finančně náročnější,náchylné na dražší opravy,povrzávající interiér,zatékání.
V obou modelech se bavím o benzínu,pokud by chtěl nějaký dobrodruh naftu,tak snad jedině E53 po FL (převodovka ZF)
Nafta v E70 snad ani nemá smysl o ní psát,spotřeba oproti E53 je vyšší a spolehlivost je mnohonásobně nižší
Někomu se nemusí líbit poněkud zastaralý vzhled.
Naproti tomu,finančně méně náročné při koupi i následném servisu.
E70 samozřejmě modernější,DD , X drive , lepší navi , některé modely s L7,Soft close.
Určitě finančně náročnější,náchylné na dražší opravy,povrzávající interiér,zatékání.
V obou modelech se bavím o benzínu,pokud by chtěl nějaký dobrodruh naftu,tak snad jedině E53 po FL (převodovka ZF)
Nafta v E70 snad ani nemá smysl o ní psát,spotřeba oproti E53 je vyšší a spolehlivost je mnohonásobně nižší
Nad X6 jsem uvazoval taky, jako kompromisem mezi X5 a sedmou... jenze ono je to fakt predrazeny jako krava, o tom jak to je uzasne auto taky moc presvedcen nejsem, takze mi dava vice smysl mit do mesta, na hory a na poskakovani X5 a na dlouhe cesty sedmu.
Pravda je, ze tohle forum hodne pomaha v rozhodovani.
Pravda je, ze tohle forum hodne pomaha v rozhodovani.
co to je jako za kompromis?
X6 je prostě X5 pro dva, to auto ma jedno jediny plus proti X5 a to že je hezčí, ale není ani trošku pohodlnější, ani nežere mín, ani není stabilnější, když sednu z E66 do X6 tak je X6 prostě šilenej kostitřas a osobně obviduju lidi ktery nemaj problem dát mega za takovej krám, když už třeba 5GT je mnohem pohodlnější a levnější auto, o nakladech se nebavím vůbec
X6 je prostě X5 pro dva, to auto ma jedno jediny plus proti X5 a to že je hezčí, ale není ani trošku pohodlnější, ani nežere mín, ani není stabilnější, když sednu z E66 do X6 tak je X6 prostě šilenej kostitřas a osobně obviduju lidi ktery nemaj problem dát mega za takovej krám, když už třeba 5GT je mnohem pohodlnější a levnější auto, o nakladech se nebavím vůbec
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)