Teď mi shodou okolností odešly oba přední pytle (po opravě jednoho praskl i druhý), tlumiče byly jako nové, samotné pytle se nechají pořídit originály (z USA) za devět tisíc kus.vlastnemec píše:... je na vzduchu, vzduch je super, ale je třeba zvážit, že jednou budeš dělat přední pytle a ty jsou i s tlumičem počítej min. 15tis ks + další příslušenství, jinak já bych jinak x5 nechtěl i s tímto "strašákem".
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě X5 díky za postrehy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
tady na foru máš krásnou 4.8iS - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=144581 za tři kila, moc nevím proč kupovat z helmutárny 4.4
Znáte někdo tenhle kousek
na fotkách pěkný
ale docela dost kiláků najeto
Díkes
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list



Díkes

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Proč proboha? Je to to nej co na tom autě může být, jasně jsou s tím spojené určité problémy a nějaké náklady, ale je to úplně o něčem jiném.krestak píše:to mi nevadíbulda1 píše:to je všechno před. fl a tím pádem i bez vzduchu .mam averzi k vzduchu
Házení linků nic neřeší, chce to osobně se jet podívat samozřejmě se servisákem co ty auta zná. Jo jen co by mě nejvíc sralo je absence lámání sedaček bez dofuků, tohle je opravdu jak sedět na žebřiňáku. Jo ještě neznám předface do kterého by nový majitel kilo nenalil, je to tu i napsáno v jiných vláknech.
Proč proboha? Je to to nej co na tom autě může být, jasně jsou s tím spojené určité problémy a nějaké náklady, ale je to úplně o něčem jiném.vlastnemec píše:krestak píše:to mi nevadíbulda1 píše:to je všechno před. fl a tím pádem i bez vzduchu .mam averzi k vzduchu
Házení linků nic neřeší, chce to osobně se jet podívat samozřejmě se servisákem co ty auta zná. Jo jen co by mě nejvíc sralo je absence lámání sedaček bez dofuků, tohle je opravdu jak sedět na žebřiňáku. Jo ještě neznám předface do kterého by nový majitel kilo nenalil, je to tu i napsáno v jiných vláknech.[/quote
Mam zkušenosti s RR L322 4,4 210kw rv.2003 dělanej podvozek několikrát a furt do vydrží tak rok





- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
GM byla jen v naftě jinak ZF a co se týče sedadel jsem na to zvyklý a když sednu du aute bez tak nevím jak si sednout, jinak odvětrání je jedna z top věcí co mě v e65 dostala.Jeremy píše:Mě by na tom děsila jen ta převodovka od GM.
E53 bez dofuků a lámanejch sedadel jsem měl 6 let a nikdy jsem z toho rozlámanej nevylez - není to tak strašný.
Lámaný vetraný parádní sedadla mám teď u E70 a strašně mě štve ta pomačkaná kůže v tom lomu, tak to stejně mám furt natáhlý
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
krestak píše:Já jsem dělal měchy před šesti lety při cca 200tis a pořád OK, spíše bych viděl chybu v servisu RR asi ten repas co proti bmw dělají stojí za hovno, jinak jsou to úplně stejné auta. Jinak mám vzduch se sportpaketem. Jo sedadla taky fungují auto je výroba 10/2004, takže 11let fungují a určitě ještě dlouho budou.vlastnemec píše:Proč proboha? Je to to nej co na tom autě může být, jasně jsou s tím spojené určité problémy a nějaké náklady, ale je to úplně o něčem jiném.krestak píše: to mi nevadímam averzi k vzduchu
Mam zkušenosti s RR L322 4,4 210kw rv.2003 dělanej podvozek několikrát a furt do vydrží tak rokjasně komfort super ale stejně to neni to pravé náklon v zatáčkách je znát
oproti E53 sportpaket co jezdí polovička :palec: to samé se sedáky v RR jsou lámací a po chvíli o nich stejně nevim takže pro mně další kurvítko
s tim kilem si snad děláš srandu
![]()
To jsem nevědělvlastnemec píše:
GM byla jen v naftě jinak ZF a co se týče sedadel jsem na to zvyklý a když sednu du aute bez tak nevím jak si sednout, jinak odvětrání je jedna z top věcí co mě v e65 dostala.

Odvětrávání je bomba, stejně jako nezávislý topení. Přesně ty věci, který si člověk nikdy neobjedná u novýho auta, protože "je to přece předražená volovina", ale jakmile to někde zdědí, tak už bez toho nemůže bejt

Ahoj. X5 je kasička na peníze, bez pořádné servisní prohlídky v autorizáku nebo s někým, kdo ty auta běžně dělá, vůbec nekupovat. Jinak si klidně připrav 100, 200 táců na opravy (může to být i více).
U 4.8iS či 4.6iS ty díly (hlavně karosérie - má to jiný M-nárazníky apod.) nejsou zrovna za hubičku a moc jich není, takže platíš, jak mourovatej. Jinak pecka auto!!!
Vzduch je pohodlnej, ale když se to pokazí, tak jsou to slušné částky (rakety) v autorizáku, ale mimo něj to také není levná záležitost.
Co se týče splnění si snu, tak tě chápu. Komu by se nelíbila X5 s 350 koňma. Finta je, že chce každej na tobě vydělat, když přijedeš s takovým exotem. Nejlépe je tedy shánět díly sám (ty drahé) po Evropě či v Americe a nechat si to servisovat u Franty Flinty z Horní Dolní, který alespoň trochu BMW rozumí. Jakmile dáš autorizák, tak tě pěkně vezmou u držky. To auto (4.8iS) původně stálo 3 míče, takže 10% z té částky počítej na opravy - v běžném servisu, které tam do dvou do tří let nacpeš.
Byl jsem se kdysi podívat v Čechách na pár 4.8is a ani jedna nebyla ve stavu bez oprav, jak deklarovali prodejci.
V8 bude pěkně papkat, počítej průměr 12-15 litrů podle stylu jízdy (důchodce vs. trošku sportovní řidič). Můžeš to sice předělat na plyn LPG, ale investice dalších 30-50 tisíc, pokud to před tebou už někdo neudělal. Otázka je, jak kvalitně, na to bacha!!! To poznáš až po koupi. Záleží, kolik ročně najezdíš. Můžeš do toho dát i ethanol, ale investice se vrací hodně pomalu zpátky (to platí i o LPG).
Důvod, proč jít do 4.8iS je kultura chodu motoru, zvuk, zvuk a zase zvuk, vzduch (s možnými nemalými investicemi), velmi slušný výkon a většinou bohatá výbava či Individual provedení a zvenku dobře vypadá (jiné prvky karoserie než u standardní verze 4.4i).
Důvod, proč nejít do 4.8iS je vysok spotřeba a nemalé náklady za servis, pneu (20" ráfky, gumy na to něco stojí) atd. O převodovce se raději ani nebavím! Jestli to někdo prodává dnes kolem třech kil, tak tam klidně za čas (jeden dva roky) ty tři kila taky můžeš dát (beru veškerý servis, včetně běžné údržby, pneu atd.).
Když se bavíš s lidmi, kteří to auto měli, proč ho prodávají, tak většinou ti řeknou, že už nechtěli cpát do toho tak šílený prachy. Koupili novou X5 v dieselu (či něco jiného) a jezdí "za pár kaček", co se týče spotřeby a servisu, tak je rovněž mnohem přijatelnější (u nového diesela). Kdo jezdí větší dálky, tak pak ještě říká, že je nebaví stát pořád u pumpy a tankovat. Proto šli do dieselu.
A ničit tak krásný motor 4.8is plynem mi přijde trošku ujetý. Buď ty náklady akceptuju, nebo si raději koupím něco méně nákladnějšího. U vybavené verze 4.4i to bude o něco lacinější, každopádně bych šel vždy do verze po faceliftu. Aby někdo jen tak prodával X5 4.8iS bez investic v Čechách, tomu se mi po těch zkušenostech nechce moc věřit... Snad jsem ti pomohl a přeji ti šťastný kup.
Závěr: Pokud jsi srdcař, tak bych šel klidně do 4.8iS, pokud ne, možná bych zvážil, zda nejít úplně do jiného modelu, motorizace od BMW či jiného auta.
PS: A pokud nakonec u tak silného a velkého benzínového motoru skončíš, zpátky k dieselu se ti vůbec nebude chtít vrátit. Dnes najdeš bohužel všude tzv. "kurvítka", takže si moc stejně nevybereš, bohužel!
U 4.8iS či 4.6iS ty díly (hlavně karosérie - má to jiný M-nárazníky apod.) nejsou zrovna za hubičku a moc jich není, takže platíš, jak mourovatej. Jinak pecka auto!!!
Vzduch je pohodlnej, ale když se to pokazí, tak jsou to slušné částky (rakety) v autorizáku, ale mimo něj to také není levná záležitost.
Co se týče splnění si snu, tak tě chápu. Komu by se nelíbila X5 s 350 koňma. Finta je, že chce každej na tobě vydělat, když přijedeš s takovým exotem. Nejlépe je tedy shánět díly sám (ty drahé) po Evropě či v Americe a nechat si to servisovat u Franty Flinty z Horní Dolní, který alespoň trochu BMW rozumí. Jakmile dáš autorizák, tak tě pěkně vezmou u držky. To auto (4.8iS) původně stálo 3 míče, takže 10% z té částky počítej na opravy - v běžném servisu, které tam do dvou do tří let nacpeš.
Byl jsem se kdysi podívat v Čechách na pár 4.8is a ani jedna nebyla ve stavu bez oprav, jak deklarovali prodejci.
V8 bude pěkně papkat, počítej průměr 12-15 litrů podle stylu jízdy (důchodce vs. trošku sportovní řidič). Můžeš to sice předělat na plyn LPG, ale investice dalších 30-50 tisíc, pokud to před tebou už někdo neudělal. Otázka je, jak kvalitně, na to bacha!!! To poznáš až po koupi. Záleží, kolik ročně najezdíš. Můžeš do toho dát i ethanol, ale investice se vrací hodně pomalu zpátky (to platí i o LPG).
Důvod, proč jít do 4.8iS je kultura chodu motoru, zvuk, zvuk a zase zvuk, vzduch (s možnými nemalými investicemi), velmi slušný výkon a většinou bohatá výbava či Individual provedení a zvenku dobře vypadá (jiné prvky karoserie než u standardní verze 4.4i).
Důvod, proč nejít do 4.8iS je vysok spotřeba a nemalé náklady za servis, pneu (20" ráfky, gumy na to něco stojí) atd. O převodovce se raději ani nebavím! Jestli to někdo prodává dnes kolem třech kil, tak tam klidně za čas (jeden dva roky) ty tři kila taky můžeš dát (beru veškerý servis, včetně běžné údržby, pneu atd.).
Když se bavíš s lidmi, kteří to auto měli, proč ho prodávají, tak většinou ti řeknou, že už nechtěli cpát do toho tak šílený prachy. Koupili novou X5 v dieselu (či něco jiného) a jezdí "za pár kaček", co se týče spotřeby a servisu, tak je rovněž mnohem přijatelnější (u nového diesela). Kdo jezdí větší dálky, tak pak ještě říká, že je nebaví stát pořád u pumpy a tankovat. Proto šli do dieselu.
A ničit tak krásný motor 4.8is plynem mi přijde trošku ujetý. Buď ty náklady akceptuju, nebo si raději koupím něco méně nákladnějšího. U vybavené verze 4.4i to bude o něco lacinější, každopádně bych šel vždy do verze po faceliftu. Aby někdo jen tak prodával X5 4.8iS bez investic v Čechách, tomu se mi po těch zkušenostech nechce moc věřit... Snad jsem ti pomohl a přeji ti šťastný kup.
Závěr: Pokud jsi srdcař, tak bych šel klidně do 4.8iS, pokud ne, možná bych zvážil, zda nejít úplně do jiného modelu, motorizace od BMW či jiného auta.
PS: A pokud nakonec u tak silného a velkého benzínového motoru skončíš, zpátky k dieselu se ti vůbec nebude chtít vrátit. Dnes najdeš bohužel všude tzv. "kurvítka", takže si moc stejně nevybereš, bohužel!
už jsem ji okukoval ale nelíbi se mi vnitřekHaryXXL píše:V Německu 4.8is:
http:/www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/BMW-X5-4.8-iS-Vollausstattung/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:3500,mdl:49,mld:4.8is/pg:vipcar/210480921.html


to už radší tuhle

http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 13675.html