Ahoj chlapi,
jaky je interval pro vymenu rozvodu ? Mam X5 E53 rv 2004 poface. Pokud dobre chapu, je primar retez, ktery by dle BMW mel byt nesmrtelny, takze pri veku 11let a 142tkm najeto preventivne zaslouzi vymenu ?
Co ostatni remeny altiku apod ?
Diky za info a zkusenosti
Rozvody X5 E53 vydrz, zkusenosti
-
Crazy23
- Registrovaný
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob 19.04.2014 00:00
-
Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2047
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
-
jararak
- Registrovaný
- Příspěvky: 448
- Registrován: ned 20.07.2008 00:00
- Bydliště: Malacky
-
parizek
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 16.07.2013 00:00
- Klubové ID: 3292
-
Pedro_DB
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 03.12.2014 01:00
Ahoj, když se podíváš na fŕum X5 E70 rozvodový řetěz tak tam popisuji, že v současné době se soudím s BMW, a je tu řada dalších aut s 3,0d ( bi turbo I normální turbo), u kterých došlo k přetržení jednoho ze tří rozvodových řetězů ( a to I při zajíždění do garáže - tedy žádné vysoké otáčky) se stavem od 154. tiskm po 190 tis. Km.
Převodový olej taky má být na celou životnost a pokud h nevyměníš tak okolo 150 tis. můžeš skončit. Jediný problem u výměny převodového oleje, že převodovka má I svůj vlastní filtr, který je ale zakomponován do spodní vany pžřevodovky - tzn. že při výměně oleje je třeba I nova vana převodovky - nic dramaticky drahého.
Přetržených řetězů je dost a BMW to nechce oficálně přiznat. Nechal jsem zpracovat I posudek na řetěz a při metalurgickém rozboru vyšlo najevo, že ocel řetězu obdahovala I nekovové částice s tím, že dle znalce došlo nejdříve k přeskočení - tím se potkal motor a poté se důsledkem nárazu pístů do ventilů rozlomily vahadla na vačkách, rozsypaly se 2 jehličková ložiska po motoru a došlo k přetržení řetězu.
Ahoj Petr
Převodový olej taky má být na celou životnost a pokud h nevyměníš tak okolo 150 tis. můžeš skončit. Jediný problem u výměny převodového oleje, že převodovka má I svůj vlastní filtr, který je ale zakomponován do spodní vany pžřevodovky - tzn. že při výměně oleje je třeba I nova vana převodovky - nic dramaticky drahého.
Přetržených řetězů je dost a BMW to nechce oficálně přiznat. Nechal jsem zpracovat I posudek na řetěz a při metalurgickém rozboru vyšlo najevo, že ocel řetězu obdahovala I nekovové částice s tím, že dle znalce došlo nejdříve k přeskočení - tím se potkal motor a poté se důsledkem nárazu pístů do ventilů rozlomily vahadla na vačkách, rozsypaly se 2 jehličková ložiska po motoru a došlo k přetržení řetězu.
Ahoj Petr
