Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e53 m62 4,4 alternator

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#1 Příspěvek od jararak »

Zdar

pri cca 217t som sa rozhodol otvorit motor a skontrolovat retaz (listy rozpadnute na prach), pri demontazi sa mi podarilo strhnut srubu alternatora a poskodit plastovy dekel na nom, tak som zohnal druhy alternator po repase. vymenili sa retaze, voditka, proste vsetko nove. po montazi vsetko vyzeralo ok, avsak na volnobeh daval vcelku male volty cca 12,4 +-, samozrejme v normalnych otackach 1000 rpm + vsetko v norme nad 13,7v. pri 219t mi zasvietilo dobijanie, samozrejme 11v a menej, cize som vedel o co mu ide, opravil som stary alternator, nahodil sa, nadhera, dobija na 13,7v +- aj na volnobehu, ale svina kontrolka je stale tam, troska pulzuje ale stale svieti.
prebehol som to DISom, ziadna chyba nebola ulozena co by mala docinenia s tymto.

Je nejaka poistka ktora mohla umriet, alebo kabelaz niekde cvaknuta, alebo kde moze byt problem? Ak by umrel regler v tom alternatore, potom by nedobijal vobec ci? Skuska odpojenia konektora z alternatora preukazala nedobijanie - 11,3v +- - isiel som z baterky.
Odpovědět