Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X3 e83 3.0sd 210kw automat !PROBLEM S AKCELERACI!

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Androy
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 11.05.2015 00:00

#1 Příspěvek od Androy »

Zdravim, vyskytl se mi takovy problem a to ten, ze mi nezapina turbo od spoda (takrka od nulovych otacek) tak jak by melo... ale zabira, az nekde kolem 1000-1500 a vis...

co je, nebo by melo byt v poradku:

1)diagnostika nic neukazala
2)turbo bylo rozebrany, zadna zavada nenalezena
3)vyfuk neni nijak ocouzeny a ani z neho nehuli
4)skrtici klapky v poradku
5)zkontrolvany tesneni, podtlakove hadicky, taky v poradku

nevite nekdo, cim by to mohlo byt ?

jitak automaticka prevodovka by mela byt taky v poradku, chod razeni je plynuly....

predem diky za rady :wink:
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

A není to náhodou v tom že turbo v tak nízkých otáčkách nezabírá a zabírat nemá, je to ropák a ne V8 benzín, turbodíra tam je vždycky.
Androy
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 11.05.2015 00:00

#3 Příspěvek od Androy »

tohle turbo ma dvojite preplnovani cili jedno turbo ma v sobe 2 ruzne velke turba, z nich jedno zapina cca od volnobehu do 3000 otacek a druhe se pridava od 1500 do konce otackomeru

takze, tady zadna turbodira rozhodne nema byt :lol:
Tom_e89
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 25.10.2014 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Tom_e89 »

turbodíra bude vždy a všude, jezdil jsem s 123d (malá + velká turbína, 150kw) a X1 se stejným motorem N47D20 a obě auta trpěla znatelnou prodlevou a to s manuálními převodovkami.
Prostě se s tím smiř, nebo si pořiď atmo benzín, ten reaguje kdykoliv okamžitě ;)
Tom_e89
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 25.10.2014 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Tom_e89 »

největší turbodírou z aut, se kterými jsem měl tu čest jezdit, trpěla Audi A6 3.0tdi 180kW, single turbo, automat 7q. To mě vyndala i E87 120d na dálnici :D
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#6 Příspěvek od matik »

Zkontolovat podtlakové hadičky a nejlépe vyměnit...
Androy
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 11.05.2015 00:00

#7 Příspěvek od Androy »

tak to byly opravdu podtlakove hadicky vsechny se jeste museli jednou projet a vymenit.... ted uz to frci jak ma.... kazdopdne Tom_e89 ta tvoje turbodira to rozhodne nebyla :-D :-D jak jsem rikal... byla hned kravina
Odpovědět