BMWX5GOLD> Čtvrtý příspěvěk a už druhá reklama na Voton, slušné . Oni ale přeprodávají snad jen Meyle, který kvalitou nijak moc nevyniká nad průměr (vyjma HD).
hungar> Pošli, samotného by mě zajímalo, za kolik mi daný olej nabídne dodavatel.
Já zase doporučuji origo filtry od ZF, Meyle není zrovna odborník na filtry a těsnění, tedy pokud vůbec na něco, viděl jsem několik van s filtrem od meyle na e65 a nebyly zrovna rovné. Jinak nic proti Votonovi, je to v pohodě člověk, který umí poradit.
Souhlasím. Také jsem to nemyslel proti, naopak musím uznat že ceny některých dílů mají hodně nízko a člověk je to vstřícný, ale jak jsi napsal Meyle není na všechno. Filtry používám jedině ZF nebo Mann. Třeba osobně už bych Meyle na nápravu nedal, ani v HD.
Hele, tady ty filtry s vanou bych si dal pozor, druhovýroba je občas dost průser, jak kvalita filtru, tak i kvalita vany - křivé atd. a navíc ZF u Pakry je do 2000 Kč bez DPH, levněji jsem na netu fakt nesehnal, většinou přes 4000 Kč. tak číslo převodovky jsem nenašel, ale je tam ZF Life Guard Fluid 6 cena 340 bez DPH. celková oprava je 11 ks šroubů, zátka, olej 12,5 litrů, pouzdro mechatroniku, práce 3 hodiny a vana s filtrem, celkme přesně 10.340 včetně DPH.
Zdar chlapi, koupil jsem X5 4,4i 2001. Jsem od Přerova ( Olomoucko ). Převodovka se mi zdá tak 95% v pohodě, auto je dovoz a má najeto 180tis, ale i tak bych byl rád, kdybych tohle měl za sebou. Je někdo z okolí, kdo mi to provede za slušný peníze?
Klidně do SZ, třeba je to po výměně, tak by to chtělo jen zkontrolovat - prověřit....
ja som siel na prvu vymenu pri 215t (filter oleja mal vyrazeny datuom 2002 - rv autal)
pred vymenou mi cukalo pri rychlosti 40-50 a taktiez pri dojazde na krizovatku. trepal som sa do Jihlavy v najhorsi den v roku, ked bola poladovica snad 3cm hruba, otrhol som si klucku vodicovych dveri. po vymene oleja mi to uz asi 10tkm ide bez cuknutia, pre istotu som si este upgradol soft v prevodovke a motore. jak vino . mam 5hp24 v 4.4 m62
kazdopadne pokud po vymene oleje prevodovka dale cuka je to problem v mechatronicu.pri cukani nebo spatnem prerazovani jso na vine vetsinou elektromagneticke ventily ktere davaji povel k razeni.daji se vymenit bud za stari z jineho mecha.(na zkousku) nebo koupit nove v zf. cena je kolem 6ti tis.bez dph. za sadu.
daneke38 : je prosim nejake cislo tehle sady, nebo toho ventilu? Nedari se mi to najit. Mam podobny problem, pri prerazovani sem tam kopne, kdyz je to hodne pod plynem, je to znatelne, ale reknem tak jednou za 150km, spis ve meste pri castem razeni a agresivnejsi jizde, tak premyslim, ze bych se pripravil.
Buď nová mechatronika, nebo někdo, kdo to umí opravit, celé je to vtom že kanálky jsou hliník a táhla potáhlé nikasilem a prostě se to vydře a chybí tam tlak, každopádně to chce napřed pořádnou diagnostiku a pak se mrknout přímo do převodovky kde je problém, určitě Ti doporučuji někoho kdo to dělá, né garážistu.
Kolik tak odhadem stojí nová machtronika? Měl jsem tam kdysi podobnej problém a auto jsem před lety prodal.. takže mě to zajímá tak nějak akademicky. I když, u novýho mám ZF taky..