Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

X5 e53, Nivo

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#1 Příspěvek od matik »

Ahoj,
Věřím že už se tady něco podobného řešilo ať už na x5 nebo e39, ale bohužel jsem odpověď na mé problémy nikde nenašel..

Mám x5, 2003, e53 face (3.0d, 160kw), bohužel po nějaké době mi začalo zlobit nivo (jak hláškou na BC tak tím že už od pohledu auto na levé straně leží více než na pravé) avšak kolo není zaražené v podběhu, kompresor vydává zdravé zvuky a nefouká tak často, a hlavně tuto rozhozenou výšku drží po celou dobu.. Věřím že i kdyby auto týden stálo že se nesfoukne o moc více než je teď (tím se domnívám že by to měchem být nemělo, vypadají i zdravě)

Diag mi vyčetla tuto chybu _ Chyba regulační doby, jednostranná (OA)
Na živých datech je pouze jediná odchylka mezi pravou a levou stranou a to na snímači úrovně napětí jedna strana dává 0,646v a druhá 2,489v... V tom je dle mého i zakopaný pes...

Předem děkuji moc za rady :wink:
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

První co bych udělal je kalibrace, jinak ta chyba vypadá na ruplej měch, nebo kompresor není schopný dát potřebný tlak. Co ty čidla, jsou origo nebo si nějaké měnil? - to čidlo může být v prdeli, ale chybu nevyhodí, protože dává nějaké hodnoty, ale špatné. Začni kalibrací inpou to jde v pohodě, kdybys sis nevěděl rady napiš a dál uvidíš, jinak ozkoušet měch můžeš ještě, že budeš nafukovat jen jeden měch přes diag.
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#3 Příspěvek od matik »

Proto mi jsou divné ty hodnoty... Je to tak jediný rozkol mezi levou a pravou stranou :wink: .. Předpokládám že hodnoty snímače úrovně napětí jdou z toho čidla (s tou tyčinkou), na to se podívám jen co bude auto na zdviži (bohužel s autem jezdím denně dost kilometrů a moc volného času mi nezbývá, proto jsem se nejprve raději zeptal ať vím na co koukat (hadičky ke kompresoru, čidla atd.)

Dofuk funguje, kompresor také tlačí (nevím jestli to co má ale slyšet je), měchy taktéž neuchází :wink: ... Další věc o které jsem dost četl je že se mi závada projevila snad v -10 a po velké kalamitě v Německu.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#4 Příspěvek od vlastnemec »

Jinak to čidlo ukazuje hodnotu protože je podúrovní než má být, jeslti je to auto na jedné straně níže udělej kalibraci, rozdíl může být max 5mm a dál uvidíš.
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#5 Příspěvek od matik »

Konečně jsem se dostal na zdviž... Zkusmo jsem objednal čidlo, avšak tím to asi nebude... Pravý měch je na rozdíl o levého řádně baculatý :) ... Předpokládám tedy že měch je špatný ?
Je možný že třeba maximálně 2cm v rozdílu výšce udělají z jednoho měchu takového tlouštíka oproti hubeňourovi, který je na druhý straně ?
Poslední dotaz kde nejlépe měch koupit/objednat za rozumný peníz ? Díky
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#6 Příspěvek od vlastnemec »

Jedině origo není to zas taková darda 4-5tis kus, někdo to repasuje, ale nevím jestli aji zadek, jo kup rovnou oba, vyměníš jeden a za chvilku rupne druhej, zkus někoho tady kdo dělá díly. Teď mě ještě napadlo, že praskaly spojky u měchu, ale to se týkalo e39.
Odpovědět