Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
X5 E70 aktivni podvozek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 3045
Nevím jak to myslíš,ale to na co se ptáš je zřejmě vzduchový podvozet.
U E70 je standardně na zadní nápravě,příplatkově i vepředu.
Aktivní podvozek jako takový není o měchách/pérech ale o EDC tlumičích.
Tyto tlumiče aktivně vyrovnávají náklony vozidla při průjezdu zatáčkami.
Jízdní vlastnosti se nedají porovnávat,auto bez DD se naklání a nedá se udržet na silnici.
Auto bez DD nebrat.
Vše se samozřejmě může pokazit,ale nebývají s tím žádné zásadní problémy.
Naopak měchy občas prasknou,ale není to žádná raketa za opravu
U E70 je standardně na zadní nápravě,příplatkově i vepředu.
Aktivní podvozek jako takový není o měchách/pérech ale o EDC tlumičích.
Tyto tlumiče aktivně vyrovnávají náklony vozidla při průjezdu zatáčkami.
Jízdní vlastnosti se nedají porovnávat,auto bez DD se naklání a nedá se udržet na silnici.
Auto bez DD nebrat.
Vše se samozřejmě může pokazit,ale nebývají s tím žádné zásadní problémy.
Naopak měchy občas prasknou,ale není to žádná raketa za opravu
Uz ste videli E70 so vzduchom na prednej naprave? To teda urcite nie! Je to moznost len pre zadnu napravu. A je to preto, lebo vzduchove vankuse u E70 su primarne na automaticke vyrovnavanie svetlej vysky (aka self-levelling - tak sa to aj predavalo/ponukalo) pri zatazeni vozidla (naklad, tahanie privesu, atd.) Je to plne automaticke, tzn. nie je moznost zmeny svetlej vysky ako pri nastavitelnych podvozkoch. Ze je to zaroven komfortnejsie, je plus tejto technologie.
Vyrovnavanie naklonov nerobia EDC tlmice! Vyrovnavanie naklonov robia aktivne stabilizatory na oboch napravach. U E70 sa ponukalo Adaptive Drive ktore obsahovalo EDC tlmice a aktivne stabilizatory spolu. Samostatne to objednat neslo. To sa da az teraz pri F15.
Dajte si na YouTube do vyhladavania "BMW X5 Adaptive drive" a pozrite si to nazorne.
Moj nazor na podvozky je: bud seriovy podvozok+ vzduch vzadu (pre komfortnejsie cestovanie ak je prioritou aj cena) alebo Adaptive Drive+ vzduch vzadu (komfortnejsie ako seriovy podvozok a ZAROVEN sportovejsie ako sportovy podvozok pre "zavodnikov" - vsetko len stlacenim tlacitka). Sportovy podvozok nebrat. Je to nepohodlna uskakana koza.
Vyrovnavanie naklonov nerobia EDC tlmice! Vyrovnavanie naklonov robia aktivne stabilizatory na oboch napravach. U E70 sa ponukalo Adaptive Drive ktore obsahovalo EDC tlmice a aktivne stabilizatory spolu. Samostatne to objednat neslo. To sa da az teraz pri F15.
Dajte si na YouTube do vyhladavania "BMW X5 Adaptive drive" a pozrite si to nazorne.
Moj nazor na podvozky je: bud seriovy podvozok+ vzduch vzadu (pre komfortnejsie cestovanie ak je prioritou aj cena) alebo Adaptive Drive+ vzduch vzadu (komfortnejsie ako seriovy podvozok a ZAROVEN sportovejsie ako sportovy podvozok pre "zavodnikov" - vsetko len stlacenim tlacitka). Sportovy podvozok nebrat. Je to nepohodlna uskakana koza.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Jak bylo napsano DD jsou aktivni stabilizatory. Tlak oleje pusobi proti naklonu auta.
EDC jsou elektronicky rizene tlumice s promenlivou tuhosti.
Obe jsou genialni vec a bez nich bych nekoupil 7er natoz tuhle kozu.
EDC jsou elektronicky rizene tlumice s promenlivou tuhosti.
Obe jsou genialni vec a bez nich bych nekoupil 7er natoz tuhle kozu.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 3045
Na Adaptive Drive mech nikdy nepraskne. Hadaj preco?inspi1981 píše:Sem tam praskne mech

(napoveda v predoslych prispevkoch)
Zavady AD prekvapivo nie su caste. Obcas zvykne dojst k poruseniu/oxidacii kontaktov k jednotlivym tlmicom, alebo hydr.vedenia (spolocny okruh/kvapalina s posilovacom riadenia). Riadiaca jednotka v pripade zavady automaticky prestavuje podvozok do vychodzej pozicie, tj. do tej najtvrdsej - je to kvoli bezpecnosti. Tlmice mechanicky vydrzia dost, mozno viac ako standardne, no jeden novy potom stoji 800-1000 Euro - druhovyroba neexistuje, jedine zohnat pouzite.
Na autach vyrobenych do 04/2008 je instalovany starsi typ predneho aktivneho stabilizatora, ktory je nachylny na "rozbitie". Riesili sme to vo vlakne "klepani podvozku". Konecne riesenie je tiez vymena. V pripade noveho stabilizatora 1000-1600 Euro + narocna praca, pretoze je nutne rozobrat znacnu cast predku auta, vcetne uvolnenia motora...atd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 3045
Diky takze kupovat po 04/2008 JA MAM e70 3D NA 280KONI ALE BEZ ADAPTI DRIVE JE TO VAZENE JAK KAZDY RIKA TAKOVY ROZDIL ZE UZ BY JINE NECHTEL? On jeden tlumic za 1000e je peckamitocross píše:Na Adaptive Drive mech nikdy nepraskne. Hadaj preco?inspi1981 píše:Sem tam praskne mech![]()
(napoveda v predoslych prispevkoch)
Zavady AD prekvapivo nie su caste. Obcas zvykne dojst k poruseniu/oxidacii kontaktov k jednotlivym tlmicom, alebo hydr.vedenia (spolocny okruh/kvapalina s posilovacom riadenia). Riadiaca jednotka v pripade zavady automaticky prestavuje podvozok do vychodzej pozicie, tj. do tej najtvrdsej - je to kvoli bezpecnosti. Tlmice mechanicky vydrzia dost, mozno viac ako standardne, no jeden novy potom stoji 800-1000 Euro - druhovyroba neexistuje, jedine zohnat pouzite.
Na autach vyrobenych do 04/2008 je instalovany starsi typ predneho aktivneho stabilizatora, ktory je nachylny na "rozbitie". Riesili sme to vo vlakne "klepani podvozku". Konecne riesenie je tiez vymena. V pripade noveho stabilizatora 1000-1600 Euro + narocna praca, pretoze je nutne rozobrat znacnu cast predku auta, vcetne uvolnenia motora...atd.
Myslim ze je to dost individualne. Ja mam AD+vzduch. Az po vymene runflat pneu za normalne si myslim, ze sa da hovorit o komfortnom aute. Ale ja vozim 4-clennu rodinu a jazdim skor defenzivne. Z tvojich prispevkov na forach myslim, ze ty budes iny typ. Na AD je skvele to, ze mas 2 auta v jednom a to vyrovnavanie naklonov je prinosom pre kazdeho vodica. Len to zere predne pneu - predovsetkym v meste
Na aute so standardnym podvozkom som jazdil len malo. Myslim, ze to nie je ziadna tragedia a nebyt nahody, mam standard+vzduch aj ja.

Na aute so standardnym podvozkom som jazdil len malo. Myslim, ze to nie je ziadna tragedia a nebyt nahody, mam standard+vzduch aj ja.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 3045
No ja mam leto Runflat a zima normal 19" az takovy rozdil zase nevidim no pravda ja najezdim rocne tak 15000 km spis jezdim do prace a z prace ten adaptiv me laka ale kdyz pises ze az po vymene Runflatu za normalni pneu jsi pocitil rozdil me trochu zarazilo myslel jsem ze muzes jezdi 20" Runflaty n jedes jako v perine... Je tady nekdo z Brna?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2117
Jako v perine to rozhodne neni. Mam taky AD + vzduch a ted na zimu sem dal 19"runflat a sem docela prekvapenej, ze je to rozdil oproti letnim 20" obyc. Celou dobu sem planoval, ze koupim i ty letni 20" v runflatu ale ted se toho trochu bojim.
Vseobecne ale myslim, ze BMW snad krome 7er nema vylozene pohodlny podvozky, pricny nerovnosti proste citis.
Vseobecne ale myslim, ze BMW snad krome 7er nema vylozene pohodlny podvozky, pricny nerovnosti proste citis.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2117
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2117
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2117