Zdarec.
Zajímaly by mě zkušenosti majitelů který náhon je v X5 lepši nebo spíš přirozenější ...
Reklamní kecy že xDrive je díky elektronice lepší, neubírá výkon motoru, dokáže přenést většinu výkonu na potřebné kola a je celkově lepší posun kupředu vidím co chvíli. Mě spíš zajíma jak to vypadá v praxi.
Že po FL přidupali i na výkonech je patrné, ale to se ocení spíš na cestě. Na blátě a ve sněhu to bude jinde ...
Měl jsem E30 325iX a to bylo solidní žrádlo. Trvalý pohon na obě nápravy myslím cca 33/67 a hlavně vzadu špona (mechanický samosvor). A právě ta špona byla to, co z toho dělalo 80% zážitku. A jak tak koukám, tak u X5 ji trošku vynechali , což z toho dělá docela průser (snad to alespoň ESP trochu zachraňuje)
Zajímalo by mě jestli někdo zkoušel na zadek hodit nějakový samosvor z jiného Báwa, pokud není jak na sviňu u X5 zcela spešl poměr ...
X5 před FL je spolehlívější, o té stále čtyřkole člověk neví, občas odchazí poloosy, na druhou stranu víc žere, ja mam předFL 4,4i a je to nenažraná bestie,
X5 po FL s xdrivem má menší spotřebu řádově o 3 litry, ale je to díky lepšímu motoru, lepší převodovce a i díky xdrivu. ten se ale zase víc sere.
v hrubym terenu to vyzkoušene nemam, ale nepředpokladam že tam bude nějakej rozdil.
DSC se v prvních X5 používalo? Mám dojem že jen ESP Což je podobná ptákárna která si se samosvorem nerozumí Ale měla by jít vypnout
S tou spotřebou je mi to jasné s 325 iX jsem pod 12l nešel ... Sice M20 není žádná spořivka ale zas to mělo o tunu míň ...
Do hrubýho terénu bych to zas moc netahal, škoda kurvit auto, ale spíš polní a horské cesty, tráva, bláto a sníh. Rozdíl by právě měl být pro Xdrive, jako schopnější něco vyjet, ale víc se sere, je dražší na opravu a není s tím taká sranda. Jen šlápneš po plynu a koukáš jak si elektronika hraje.