
Přidávám moji Z4.
-
LaL
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
fajfka3
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob 14.11.2015 01:00
- Bydliště: Praha
-
LaL
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
-
LaL
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
-
LaL
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
-
LaL
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
-
Etien
- Registrovaný
- Příspěvky: 210
- Registrován: pon 10.10.2011 00:00
- Klubové ID: 2867
-
houmik
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: úte 10.06.2014 00:00
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
Ne, já mám taky na 18" ale bohužel nemám zatím s čím srovnávat a taky nejezdím na hranicích možností (auta). Jak někdo říkal, že má strach jezdit nad určitou rychlost, tak já zatím nic nepozoruji, chová se to stejně ve 100,150 i 200. 180 na záplatované cestě a sedí jako přibité.Curo píše:Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF
-
Curo
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: pát 08.05.2015 00:00
- Bydliště: Brno
Právě, nejezdím žádné okruhy po městě, ale při rozjezdech se s tím moc nepářu, vč. křižovatek a nestalo se mi, že bych cítil něco "špatného" na podvozku, resp. že s nonRFT by to mohlo být lepší. Ale nemám s čím srovnat, tak žiju v domnění, že jsem tu byl jedinej, který je s RFT spokojenýPater píše:Ne, já mám taky na 18" ale bohužel nemám zatím s čím srovnávat a taky nejezdím na hranicích možností (auta). Jak někdo říkal, že má strach jezdit nad určitou rychlost, tak já zatím nic nepozoruji, chová se to stejně ve 100,150 i 200. 180 na záplatované cestě a sedí jako přibité.Curo píše:Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
Zalezi na tom kde jezdis, nam tady jeden posahanej doktor, nez ho zavreli, nechal silnice v extremne hroznym stavu. Tedy prechod z drncavych RFT na normalni byl pro mne a moje zada obrovsky rozdil v pohodli jizdy. A na druhou stranu Bridgestone S001 na ktery jsem prezouval maji zesilene boky, takze na jizdnich vlastnostech s vyjimkou prvnich par kilometru se nezmenilo vubec nic. Ted budu dava S001 i na mysaka. Tak budu moc porovnavat s OEM Dunlop SP Sport600.
Ty RFT jsou delany na kvalitni silnice, ne na to, co je u nas casto videt. Jak se ale vyjede za stredni Cechy, tak uz je ten rozdil v kvalite taky videt. Na druhou stranu i nemci prehazuji na nonRFT a taky nekteri docela narikaji.
Ty RFT jsou delany na kvalitni silnice, ne na to, co je u nas casto videt. Jak se ale vyjede za stredni Cechy, tak uz je ten rozdil v kvalite taky videt. Na druhou stranu i nemci prehazuji na nonRFT a taky nekteri docela narikaji.
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
Na mysi taky neni rezerva a japonce nenapadlo na ni davat ranflety. A to nemluvim o tom, ze v pripade neopravitelneho defektu se na mysi musi menit gumy vsechny 4. Resp. vechny musi mit stejne opotrebeni.
Jinak samozrejme je to tvoje auto, tvuj zadek a delej si co chces. Ja bych se k RFT uz nevratil, kdyby staly polovic
howgh
Jinak samozrejme je to tvoje auto, tvuj zadek a delej si co chces. Ja bych se k RFT uz nevratil, kdyby staly polovic
howgh
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00


