Vskutku sportovní jízda na Z4 třílitrMiki333 píše:Tak mám 3.0ltr. Na okruh s tím určitě nepojedu...
Spotřebu držím cca 8-8,5litrů/100km (něco řekne o stylu jízdy).
Jezdím normálně (s přítelkyní to jinak nejde:) ), občas (když jedu sám) na to trošku šlápnu, max. 160km/hod.-zřídka kdy...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Z4 desky
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				Miki333
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 43
 - Registrován: čtv 26.06.2014 00:00
 - Bydliště: Ždár nad Sázavou
 - Klubové ID: 3451
 
Hele Francis. Já nepsal, že jezdím sportovně...
Jezdím jak jezdím.
Já se chtěl zeptat na normální desky a kotouče. Na norální jízdu na rozumný peníze. Z rychlosti 200km/hod na nulu myslím, že brzdit nebudu takže nějaký supr desky nepotřebuju. Chtěl jsem něco, co mi nějakou dobu vydrží, nebude to mega drahý a jako bonus, když nebudu muset co týden leštit kola, tak budu happy.
Z toho co jsem vyčetl, tak zatím bud OEM, nebo tady nějaký ty DS2500 co tady píšete...
			
			
									
						
										
						Jezdím jak jezdím.
Já se chtěl zeptat na normální desky a kotouče. Na norální jízdu na rozumný peníze. Z rychlosti 200km/hod na nulu myslím, že brzdit nebudu takže nějaký supr desky nepotřebuju. Chtěl jsem něco, co mi nějakou dobu vydrží, nebude to mega drahý a jako bonus, když nebudu muset co týden leštit kola, tak budu happy.
Z toho co jsem vyčetl, tak zatím bud OEM, nebo tady nějaký ty DS2500 co tady píšete...
- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
zcela upřímně červený EBC toho mají se sportovní deskou společného dost pramálo... kdybychom se bavili o žlutých tak OK, ale to jsi si mohl koupit nějaký aftermarket OEM a za ušetřený peníze se jet raději projetZZZZ píše:Kazdy desky se musi zajizdet, zvlast kdyz jsou na starych kotoucich. Ja mam objednane redstuff. Uz je to objednany. Jsou to desky na sportovni auto se kterym se sportovne jezdi.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Taky upřímně. Očekával jsem spíš reakci na první post typu tyhle desky mám / jsem měl a jsou skvělý / hrozný. Nic takového tady nepadlo, jen pár teorií vycucaných z prstu.
Prodejce u červených desek uvádí
Už to dál nehodlám komentovat a protože se nechci s nikým dohadovat, případná hodnocení koupených desek si už taky nechám pro sebe. Tady je odborníků co se vyznají až dost.
			
			
									
						
										
						Prodejce u červených desek uvádí
Navíc mi je doporučil pro můj styl jízdy, tedy rychlejší zábavná jízda na okreskách.EBC Redstuff jsou tvrdší sportovní brzdové destičky vhodné pro výkonné vozy. Velmi nízká produkce brzdového prachu a vysoká citlivost brzdového pedálu jsou přednostmi této směsi. Výkonné brzdové destičky EBC Redstuff jsou určeny pro street a okruhové použití.
Už to dál nehodlám komentovat a protože se nechci s nikým dohadovat, případná hodnocení koupených desek si už taky nechám pro sebe. Tady je odborníků co se vyznají až dost.
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Rozčiluješ se zbytečně. Desky co jsi si vybral pravděpodobně nepoužívají ti, co ti sem odepsali. Používají pravděpodobně výrobky jiných firem. Já osobně mám zkušenost s deskami Textar, ATE, Hawk a OEM.
ATE - máš vlastní zkušenost
Textar práší a špiní kola - nenapsal jsem "kup si je"
Hawk Performance Plus jsou polozávodní, pískajíí nezahřáté - nenapsal jsem "kup si je"
Hawk Street 50 mám v regále a ještě jsem je nepoužil - nenapsal jsem "kup si je"
OEM - doporučili ti je ostatní
Vlevo nahoře je tlačítko Hledat, po použití najdeš informací víc.
Škoda že se nedozvíme, zda prodejce, který ti desky doporučil, má s nimi reálné zkušenosti a nebo jen načtené marketingové motivační barevné letáky a vymytý mozek z firemního školení
			
			
									
						
							ATE - máš vlastní zkušenost
Textar práší a špiní kola - nenapsal jsem "kup si je"
Hawk Performance Plus jsou polozávodní, pískajíí nezahřáté - nenapsal jsem "kup si je"
Hawk Street 50 mám v regále a ještě jsem je nepoužil - nenapsal jsem "kup si je"
OEM - doporučili ti je ostatní
Vlevo nahoře je tlačítko Hledat, po použití najdeš informací víc.
Škoda že se nedozvíme, zda prodejce, který ti desky doporučil, má s nimi reálné zkušenosti a nebo jen načtené marketingové motivační barevné letáky a vymytý mozek z firemního školení
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
Taky mi přijde že se čertíš úplně zbytečně, prodejce ti přeložil oficiální marketingový text z fabriky a to je vše... reálnou zkušenost s tím zřejmě nemá, protože by nenapsal takovou kravinu, že jsou vhodné pro sportovní ježdění, když na okruhu typu Vysoké mýto zahořely jako list papíru a bílá kola byla najednou černá (asi ta velmi nízká produkce brzdového prachu). 
Nejvíc sportovní je na nich asi ta červená barva a to je tak vše
Můžeme tu rozebrat debatu o koeficientu tření (což je číslo, které by ti prodejce měl poskytnout) vzhledem k teplotě s průběhem, potom se dostaneme na jádro pudla, na co jsou ty desky vlastně vhodné
Desky co brzdí, nepískají a nepráší , tak ty neexistují a kdo tvrdí, že ano, zřejmě pracuje v NASA
			
			
									
						
							Nejvíc sportovní je na nich asi ta červená barva a to je tak vše
Můžeme tu rozebrat debatu o koeficientu tření (což je číslo, které by ti prodejce měl poskytnout) vzhledem k teplotě s průběhem, potom se dostaneme na jádro pudla, na co jsou ty desky vlastně vhodné
Desky co brzdí, nepískají a nepráší , tak ty neexistují a kdo tvrdí, že ano, zřejmě pracuje v NASA
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
NASA má prášení "u prdele" 
 je zajímá hmotnost, brzdný účinek a životnost minimálně na jedno přistání 
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				Miki333
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 43
 - Registrován: čtv 26.06.2014 00:00
 - Bydliště: Ždár nad Sázavou
 - Klubové ID: 3451
 
Chlapi ještě se zeptám, zná někdo americkou Cquence?
http://www.cquence.net/partfinder/produ ... &year=2003
Disky vypadají slušně. Disky i destičky.
Nějaké zkušenosti?
Ale mají tam napsáno pouze na E86 (ale to jsou stejné jak na E85 ne?)
M.
			
			
									
						
										
						http://www.cquence.net/partfinder/produ ... &year=2003
Disky vypadají slušně. Disky i destičky.
Nějaké zkušenosti?
Ale mají tam napsáno pouze na E86 (ale to jsou stejné jak na E85 ne?)
M.
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
zrovna minulý týden sem od nich koupil a namontoval slotted/dimpled  zadní kotouče na m4Zlika.... absolutně bezproblémový nákup (platba via paypal), do týdne to bylo tady v CZ (akoráth, že nejzbytečnější úřad pod sluncem - celníci - si na to napařili DPH a druhý nejzbytečnější úřad - ČPošta poplatek za proclení....)
viz fotky ve vlákně o m4Zlikovi
nákup doporučuju, na field zkušenosti ještě nemám s nima nic ujeto...
			
			
									
						
										
						viz fotky ve vlákně o m4Zlikovi
nákup doporučuju, na field zkušenosti ještě nemám s nima nic ujeto...
Menil jsi to sam, nebo servis? Nevim, jestli se nemusi nejak odblokovat ta el. brzdaMDaniel píše:Mam to same, zadni desky uz byly meneny kolem 40 tis km a predni jsou jeste v super stavu
Ja si to vysvetluju nastavenim pritlaku desek u sportovnich aut. Na Lanceru EVO X se mi sjizdi vsechny desky stejne vpredu i vzadu. Jeste nemam 40tis a taky jsou na doraz. Cekam jen az jedna zapipa (zaskripa)
Na zroadster.com jsem nasel zajimavy navod. Tam se to resi jako u nas, protoze nikdo nechce davat stovky eur za pozdrav v servisu. Navic z doneseneho materialu servisy vetsinou nechteji delat.
Pry se sunda konektor 3pin a do motorku se privede stejnosmerne napeti. Motork bud sevre kotouc, nebo naopak od kotouce odjede, podle polarity proudu. Je tam vic lidi kteri to delali podle navodu a pry to funguje
EBC desky redsttufe tam ma vic lidi na originalnich kotoucich a pry velka pohoda
http://www.zroadster.com/forum/index.ph ... 010/page-4
			
			
									
						
										
						Pry se sunda konektor 3pin a do motorku se privede stejnosmerne napeti. Motork bud sevre kotouc, nebo naopak od kotouce odjede, podle polarity proudu. Je tam vic lidi kteri to delali podle navodu a pry to funguje
EBC desky redsttufe tam ma vic lidi na originalnich kotoucich a pry velka pohoda
http://www.zroadster.com/forum/index.ph ... 010/page-4
