To mas pravdu ze se to neda vubec srovnat s temi modely co jsem mel pred tim...Svezl jsem se jak v E60 M5 tak i v E92 M3 manual i DKG a za me proste ten V10 v M5 ma neskutecny zvuk a tah a celkovy projev vozu na me pusobil jako temer plnokrevny zavodni vuz...
M3 neni vubec spatna jak v DKG tak manual a ten mi prijde daleko hravejsi zejmena na powerslide...
Rozum mi rika M3 ale srdce M5 a sam jsem si rekl ze pokud dalsi M-power tak at ma poradny koule!!!
Verim ze by se nasla i jina auta ale ve svych 11letech jsem ochutnal BMW v te dobe zavodni 2002, E30 325i a od te doby jsem jiz vystridal cca 30 vozu teto znacky a i ted vlastnim vzdy 2-3 kousky takze volba je jasna...
Problém je ze většina jich je už po druhém či třetím majiteli , cenove se pohybujes na úrovni dobře vybavené nove octavie a většina tech aut čeká velký servis za 100tis (brzdy, podvozek, servis motoru) a nikomu se nechce dávat takový peníze do auta u kterýho je to 1/5 jeho ceny a jakákoliv větší oprava je cena auta pamatuji si jak bawore30 říkal, ze s tím v podstatě ma strach jezdit, aby se náhodou něco neoopotrebovalo nebo nerozbilo , protože pak to všechno stojí strašnej pytel peněz...
Ono jina značka je taky problém - RS od audi je na tom ještě hůře co se peněz do údržby týče a mercedes amg je další paleta
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Kluci jste moc hodni jak mi to tady pomalu rozmlouvate ale moc dobre vim ze kdyz mas na Opici tak musi byt i na Banany
Penez mam i vice nejen 500000... Dam i vic ale pak to musi byt opravdu TOP stav ale pod timhle slovem si lidi predstavuji uplne neco jineho nez ja...
Kdyz jsem koupil E46 M3 tak jsem do ni hned investoval 80000, moc dobre vim co servis techto vozu znamena a vsem svym BMW jsem dal nadprumerny servis ale je opravdu malo lidi kteri to uznaji a proto jsem se obratil na vas, pokud tu jsou takovy blazni jako ja kteri ty vozy servisuji a udrzuji
No musíš jedine čekat na podobného blázna jako jsi ty sám... Většina tech aut budou fakt bída, většině lidi se prostě nechce dat kilo do auta ze startu natož v průběhu jeho vlastnictví
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rozumím ti, ale i tak mi to přijde jako černá díra... známej měl tuším 5 let e46 M3 a pak šel do M6 e63 (což je +/- stejné) a byl celkem překvapenej a to peníze moc neřeší... Ale jsi rozhodnutej, tak pak užívej a ať se ti defekty vyhnou .-)
Kdo M5 neřídil a nevlastnil tak nemuže nic říct!Je to totiž peklo na 4 kolech
Druhá stránka je najít opravdu nějakou která stojí za to koupit a má (dobrý základ) Já například neřešil při vyběru zda má auto v háji brzdy,nápravy,diferák,převodovku... ale v jakém stavu je motor při koupi (aspon poslechově) a interier a lak.Vše ostatní je řešitelné ( pár stovečkou českých tisícovek) Já už taky dost zahučel nová spojka, skoro nová převodovka s hydraulikou, nové šály,doma se už povalujou ramena brzdy, gumy ale stím jsem prostě počítal že to je velice nákladný auto
I když si něky říkám jebu na to prodám to tak když pak do toho sednu a projedu se tak do toho zase rád nějakou tu tisícovečku donesu.Nejsem člověk který rád přitahuje pozornost ale tohle auto ji přitahuje samo sebou a docela si ty diváky na ulicích užívám
p.s. dokonce byh řekl že se mě stímhle autem zvětšily koule tak o 15 centaku
Když jsou prostředky a ochota je investovat do auta, proč ne. Zvuk téhle V10 je nádhera a těžko to něco překoná. Určitě ne dnešní ani budoucí Mka s turbama.. Mě pořád připadá, že bez ohledu na výkon současných nebo budoucích M5 je E60 největší zběsilost, právě díky V10.
Ona taky původně E60 měla být s nějakou ///M V8 bylo by to přirozenější, ale ten novej ředitel chtěl po nich postavit ryzej závodní motor, něco nekompromisního okolo 550k (nejspíš taky v reakci na konkurenci Audi V10). A na taký výkony s požadovanou životností ve vývoji doznali, že V8 nebude stačit.
No, a dobře udělali.. pak hned přišel downsizing a tyhle V10N/A motory zůstanou velkou legendou.
nikdo neříká že na to nemáš
jenom že se to sere a nestojí to málo občas, ale každému samozřejmě dle jeho uvážení jak naloží se svými prostředky
Jak píše Hanz, občas to dokáže překvapit i někoho, kdo si myslel, že ho to překvapit nemůže
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
no já se pár desítkama různých Mek už projel, E60ky nemám vůbec rád, je to takové dosti ošizené auto, ale M5 tam kompenzuje uplně vše, člověk má najednou obrovskou chuť do toho auta investovat, hlavně díky svojí všestranosti, to auto je schopno vozit děti do školky a odpoledne lítat na okruhu, to třistupnové EDC je bomba, nejměkčí nastavení je měkčí než seriova E60 Mpaket, naopak nejtvrdší bych řekl že je tužší než M3 E46.
SMG převodovka je pecka, to jak rychle a naopak jak pomalu umí řadit bomba, nastavení výkonu. MDM je taky masakr, celkově M5 E60 miluju, i když bych teda radši M6 ale tam už není ta všestranost.
E90ka mi nepřijde moc obratnější, i když o něco je, motor je nudnější, neumí vykouzlit tolik radosti, ale zrovna nedávno jsem zákazníkovi vezl M3 E90 a on jel v M5 E60, když jsme tomu oba dávali tak nějak hooodně, tak M5 excelovala motorem, M3 převodovka, když M5 řadí tak ji M3 s dvospojkou kus dožene.
E46 Mko mě tak nějak nebaví, nevím proč, ale na servis bude levnější, ale ten motor není tak zábavný a nemá takový projev jak V8/V10.
nejradši mám ovšem E36 M3, to je prostě ryzí Mko, člověk tak nějak víc vše vnímá, ale cenově už je to dnes taky nesmysl, všecko většinou bastly.
no a co se servisu mých zákazníků týče tak nikdo s Mkama co ke mě jezdí neřeší žádný větší závady krom brzd a podobných nesmyslů, ale většina z nich to auto má tak 1-3 roky a za tu dobu najete tak 20tkm,
Tak jsem volal s p. Sanitak a vypada to ze me ceka dalsi prohlidka tak jsem zvedav a verim ze uz to bude vypadat daleko lepe nez predtim... urcite sem pak napisu
A zase jedna prijemna zprava na precteni... Moc vam dekuji za tyhle prispevky a vase zkusenosti stimto vozem
Cauky musel jsem minuly tyden vycestovat do zahranici, ale uz jsem zpatky a dnes domluvena prohlidka na zitrek mezi 17-18h v Koline...
Fota uz mi zaslal a vypada to slibne Zitra jeste dopoledne overim VIN a pak hura na prohlidku...
Minuly tyden v pondeli jsem jeste v servisu u znameho okoukl M5 baworeho a je taky moc pekna pokud nedopadne tahle v Koline tak budu tlacit tady na tu a jeji oprava se uz blizi ke konci tak jak si pro ni pojede jsme domluveni na schuzce at uz tak nebo tak...
Jardo M3e46 tě nebaví ale e36 M3 je super???? e46 je v podstatě vyšperkovaná evoluce e36 ve všech směrech k lepšímu Já za sebe musím říct, že M3 e46 bylo nej emko kterým jsem kdy jezdil. CSL je už třešnička na dortu.
s tym suhlas - M3 E36 3,0 ked som mal a bol skusat M3 E46 vedel som ze E36 bude muset z domu. E46 sa mi javila snad po kazdej stranke lepsia. (3,0 mi vadilo hlavne pomaly prevod riadenia okolo stredu)