
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E60 M5 V10
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ
To byl i duvod proc jsem i ja nekoupil M560. Je toho proste hodne co se muze pokazit a jen strkat penize do auta se mi nechce...Pokud M560 ale jede tak to je brutal..
P.S. jestli chces prodam ti mou Alpinu B5...
Svezeni na urovni M5 (mozna i lepsi kvuli monstroznimu tocivemu momentu) a hlavne se nesere a je to drzak s prijatelnou spotrebou... 
P.S. jestli chces prodam ti mou Alpinu B5...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ
Neprodavam,ale kdyby ji nekdo chtel tak bych ji asi prodal. Jinak jsem s tim autem spokojeny. Najeto za leto neco pres 10 tisic km a bez problemu. Pouzivam ji normalne kazdy den jako mou byvalou M5... Jede jako krava a spotreba prijatelna.
M4 nebo M3 by byla super, ale jeste draha...
Mozna by nebyla B5 F10 spatna..
M4 nebo M3 by byla super, ale jeste draha...
Mozna by nebyla B5 F10 spatna..

Já jsem si M5 e60 koupil s motorem ko,uletěla ojnice a udělala díru v bloku,bylo to zřejmě ve velké rychlosti,protože se až strhnul setrvařník.Koupil jsem jinou ohořelou,z ní jsem použil motor,rozdělal a vyměnil ojniční ložiska.Je pravda,že pro tyto motory je slabost ojniční ložiska a systém vanos.Ale pokud si M5 koupíte,je dobré nechat ložiska vyměnit a víte,že máte tak na 50tis klid.V materiálu je to investice okolo 12000kč,při ceně M5 to není tak likvidační.Je to auto,které nikdo moc nešetřil a málo kdo nechal ložiska vyměnit,každej čeká až to zaklepe a to už je pozdě.