Nový hračky: M3 Atlantis
-
rxxxr
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned 12.02.2006 01:00
- Klubové ID: 2665
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
-
ARMAN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1429
- Registrován: ned 29.01.2006 01:00
- Bydliště: la Praga
-
Qido
- Registrovaný
- Příspěvky: 784
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
- Klubové ID: 1661
-
1098S
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát 14.09.2012 00:00
- Bydliště: na horách
-
Martyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 12.10.2003 00:00
- Bydliště: Příbram
- Klubové ID: 568
-
rxxxr
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned 12.02.2006 01:00
- Klubové ID: 2665
Hele tady jsem něco sepsal na e46klub:1098S píše:od nekolika majitelu jsem slysel ze oproti E46 celkem nudajaky mas pocit ty ?
Hele srovnání je jasný:
Tahle konkrétní e92 v přímce fakt síla. Jede 330km/h tacho normální e92 tak 300km/h a e46 tak 290km/h.
Agilita, řek bych že e92 bude v zatáčkách stejně rychlá, ale pocitově mě příjde že e92M k e46M není ani jako následovník, ale spíš jako M5 (e92) ku M3 (e46).
e46 byla mnohem víc hravá, v zatáčce se tak jakoby různě překrucovala atd. e92 si do zatáčky jakoby sedne a už nepotřebuje žádný korekce volantem nebo jak bych to řek. Prostě jede víc po kolejích, ale 100 % to není v zatáčkách taková zábava jako e46, ale zároveň si nemyslim že by byla pomalejší. e92 je víc nedotáčivá ale naopak stačí jí málo a začne přetáčet, na přetočení e46 na dvojku si jí už musel ždímat, e92 je prostě silnější a stačí jí méně. Obecně bych řek že e46 si s tebou ví hrála a byla citlivější e92 tě víc poslouchá. Jinak když ještě přemýšlím nad driftováním tak ta síla navíc u těch boků pomáhá. nemusíš vše dopředu tak promýšlet. e46 se taky uměla přetočit, ale musel jsi trochu pracovat s váhou a když byli otáčky trochu níž, tak než se přetočila chvilku trvalo tady to je hned i přes 295/25/20 vzadu.
Jinak kabina e92 jasnej skok v před, ale jsem zklamanej těsností oken v tomhle byla stará M3 rozhodně lepší, ale co jsem načet, tak je to obecnej problém e92. A zase narovinu hučet tam začne až tak při 240-250.
Spotřeba, tady nová M3 hodně strácí město 22L vs 18L normální jízda 16L vs. 12L a minimu 13L vs. 8L.
Jako velký plus musim dát převodovku jak byla SMGII špatná tak to DTC je super, navíc je tam nějaký nový software a je to paráda. Navíc konkrétně tenhle druh auta hodně zrychluje. Např. nová M4 je na 200 s DCT a manuálem skoro stejně tychlá ale u e92 to bylo tuším přes 1sec. Je to tím že nová M4 jede stejně V 3,5RPM jako v 7RPM. Takže převod navíc jí nepomůže. U e92 ale pomůže hodně.
Jinak brzdy u e46 katastrofa u e92 taky dost slabé to budu muset řešit.
Obecně bych řek že e92 je prostě víc auta, e46 je spíš taková motokára lehká na kostkách vytřepaná atd.
A co se mělíbí že tahle Atlantis opravdu otáčí hlavy, když vykouknu přes den z kanclu fotí si jí třeba 3 lidi přes den nebo tak
Jo a ještě jedna věc, e92 má znatelně pevnější karoserii. e46 se hlavně vzadu dost kroutila. Nebo teda podle zvuků mě to tak přišlo.
-
LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Klubové ID: 2314
-
1098S
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát 14.09.2012 00:00
- Bydliště: na horách
Hezkýrxxxr píše:Hele tady jsem něco sepsal na e46klub:1098S píše:od nekolika majitelu jsem slysel ze oproti E46 celkem nudajaky mas pocit ty ?
Hele srovnání je jasný:
Tahle konkrétní e92 v přímce fakt síla. Jede 330km/h tacho normální e92 tak 300km/h a e46 tak 290km/h.
Agilita, řek bych že e92 bude v zatáčkách stejně rychlá, ale pocitově mě příjde že e92M k e46M není ani jako následovník, ale spíš jako M5 (e92) ku M3 (e46).
e46 byla mnohem víc hravá, v zatáčce se tak jakoby různě překrucovala atd. e92 si do zatáčky jakoby sedne a už nepotřebuje žádný korekce volantem nebo jak bych to řek. Prostě jede víc po kolejích, ale 100 % to není v zatáčkách taková zábava jako e46, ale zároveň si nemyslim že by byla pomalejší. e92 je víc nedotáčivá ale naopak stačí jí málo a začne přetáčet, na přetočení e46 na dvojku si jí už musel ždímat, e92 je prostě silnější a stačí jí méně. Obecně bych řek že e46 si s tebou ví hrála a byla citlivější e92 tě víc poslouchá. Jinak když ještě přemýšlím nad driftováním tak ta síla navíc u těch boků pomáhá. nemusíš vše dopředu tak promýšlet. e46 se taky uměla přetočit, ale musel jsi trochu pracovat s váhou a když byli otáčky trochu níž, tak než se přetočila chvilku trvalo tady to je hned i přes 295/25/20 vzadu.
Jinak kabina e92 jasnej skok v před, ale jsem zklamanej těsností oken v tomhle byla stará M3 rozhodně lepší, ale co jsem načet, tak je to obecnej problém e92. A zase narovinu hučet tam začne až tak při 240-250.
Spotřeba, tady nová M3 hodně strácí město 22L vs 18L normální jízda 16L vs. 12L a minimu 13L vs. 8L.
Jako velký plus musim dát převodovku jak byla SMGII špatná tak to DTC je super, navíc je tam nějaký nový software a je to paráda. Navíc konkrétně tenhle druh auta hodně zrychluje. Např. nová M4 je na 200 s DCT a manuálem skoro stejně tychlá ale u e92 to bylo tuším přes 1sec. Je to tím že nová M4 jede stejně V 3,5RPM jako v 7RPM. Takže převod navíc jí nepomůže. U e92 ale pomůže hodně.
Jinak brzdy u e46 katastrofa u e92 taky dost slabé to budu muset řešit.
Obecně bych řek že e92 je prostě víc auta, e46 je spíš taková motokára lehká na kostkách vytřepaná atd.
A co se mělíbí že tahle Atlantis opravdu otáčí hlavy, když vykouknu přes den z kanclu fotí si jí třeba 3 lidi přes den nebo tak
Jo a ještě jedna věc, e92 má znatelně pevnější karoserii. e46 se hlavně vzadu dost kroutila. Nebo teda podle zvuků mě to tak přišlo.
Sečteno podtrženo , E92 mi nebude chybět
Díky za názor
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
LadenaM3
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát 24.11.2006 01:00
