Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M5 e39 servis, oleje
problém s diferákem vyřešen. Teď mam v hlavě dalšího brouka:D
Jak je řešen přívod vzduchu k brzdam? Ke kolům vedou 2 kanály na chlazení brzd a vstup do nich je pod mřížkou v nárazníku. Ta je však v místech kde by měl vstupovat vzduch neprůdušná. Je po krajích plná. Navíc v plastovém nadkolí na straně řidiče nemam ani otvor na ten kanál. Je tam plastové nadkolí tedy jeho spodní přední část kde není otvor v ústí kanálu. Domnívam se že to nadkolí bez otvoru tam asi být nemá že? Ale jak je to s tou mřížkou? kudy má vstupovat vzduch do kanálů?
A když už jsme u těch brzd. Je potřeba vyměnit komplet kotouče a desky. Mam 3 varianty na výběr.
1. vše origo BMW
2. zimmerman kotouče+ desky
3. zimmerman kotouče, desky ferodo DS 2500. DS 3000 mě na předchozí V8 dost pískali tak od nich odstupuju
Jak je řešen přívod vzduchu k brzdam? Ke kolům vedou 2 kanály na chlazení brzd a vstup do nich je pod mřížkou v nárazníku. Ta je však v místech kde by měl vstupovat vzduch neprůdušná. Je po krajích plná. Navíc v plastovém nadkolí na straně řidiče nemam ani otvor na ten kanál. Je tam plastové nadkolí tedy jeho spodní přední část kde není otvor v ústí kanálu. Domnívam se že to nadkolí bez otvoru tam asi být nemá že? Ale jak je to s tou mřížkou? kudy má vstupovat vzduch do kanálů?
A když už jsme u těch brzd. Je potřeba vyměnit komplet kotouče a desky. Mam 3 varianty na výběr.
1. vše origo BMW
2. zimmerman kotouče+ desky
3. zimmerman kotouče, desky ferodo DS 2500. DS 3000 mě na předchozí V8 dost pískali tak od nich odstupuju