asi bych se zameril na ty klapky... MAF za behu odpoj a uvidis jestli funguje....prisavani vzduchu mas vylouceno?Martin85 píše:Taky mě napadlo, jestli to nemůže dělat to, že nemám srovnané klapky. Nevíš, kdo to v čechách, nejlépe v Praze dělá?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nepravidelný volnoběh M5 e34 3.8
Tak jsem chtěl vyměnit lambdu a při vyndavání té staré, což zabralo asi hodinu práce z čehož dvacet minut bylo nahřejvání
, jsem zjistil, že ve spoji před lambdou je prasklina, která se táhne cca 15cm. Tak jsem to dal svařit. V pátek to snad nahodím, tak pak poreferuju.
Bohužel jsem taky zjistil, že mám KO zadní tlumič výfuku, takže pokud by se někomu doma válel tlumič na M5 beru ho:).
Už jsem uvažoval jak to vyřeším a nejednoduší a asi nejlevnější varianta je koupit střed i koncák od Supersprintu. Vyjde to cca na 25tis Kč a jeto z nerezu.
Takže jdu šetřit

Bohužel jsem taky zjistil, že mám KO zadní tlumič výfuku, takže pokud by se někomu doma válel tlumič na M5 beru ho:).
Už jsem uvažoval jak to vyřeším a nejednoduší a asi nejlevnější varianta je koupit střed i koncák od Supersprintu. Vyjde to cca na 25tis Kč a jeto z nerezu.
Takže jdu šetřit

Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího
. Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.
Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátkuMartin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího. Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.
Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.


Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavou


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Jako že má jiný stoupání závitu? V sadě by měla být redukce na "široký a úzký" závit. Pokud je jiný stoupání tak to pak asi bude problém. Kužel tam nebude.MattyX píše:Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátkuMartin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího. Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.
Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš
Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavouNové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá
S tím těsněním to právě teď googlim a všude píšou, že AJUSA je největší shit a že odchází cca po 5-10tis km.
A je možný,že sada těch pístních kroužků stojí na jeden válec 3000Kč u BMW? To je fakt ranec

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jiný stoupání nemá, má úplně jinej závitMartin85 píše:Jako že má jiný stoupání závitu? V sadě by měla být redukce na "široký a úzký" závit. Pokud je jiný stoupání tak to pak asi bude problém. Kužel tam nebude.MattyX píše:Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátkuMartin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího. Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.
Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš
Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavouNové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá
S tím těsněním to právě teď googlim a všude píšou, že AJUSA je největší shit a že odchází cca po 5-10tis km.
A je možný,že sada těch pístních kroužků stojí na jeden válec 3000Kč u BMW? To je fakt ranec

informace o tom co je kde jakej shit ber s rezervou půlka lidí pak nepíše B, že něco sami zkurvili při výměně a nebo jim někdo křívě zbrousil hlavu atd.
jj je to tak, sada kruhů na jeden válec tolik cca stojí... pak sada nových kovaných pístů s novýma kruhama dává o to větší smysl

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
A co znamená jiný závit? Buď je jiný průměr anebo stoupání ne? Já jsem teda mechanik samouk ale nevím jakej by to mohlo mít jiný závit. Každopádně si dám pozor.
Teď jsem našel, že ty kroužky by mělo vyrábět MAHLE. Čísla jsou:
082 94 N0
082 94 N1
082 94 N2
Zkusím to někde poptat a uvidím. Nebo jste to už někdo zkoušel?
A na kolik vyjdou písty i s kroužkama?
Teď jsem našel, že ty kroužky by mělo vyrábět MAHLE. Čísla jsou:
082 94 N0
082 94 N1
082 94 N2
Zkusím to někde poptat a uvidím. Nebo jste to už někdo zkoušel?
A na kolik vyjdou písty i s kroužkama?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon 16.07.2012 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No... první pokusy jsem daval glaser a šrouby jsem neměnil.. poslední "stavba" který už drží a nemám s tím problém proběhla s novými šrouby a těsněním victor reinz. (rozhodnul jsem se tak protože prvovýroba těsnění je bud VR nebo Goetze)Martin85 píše: Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
Kroužky jsem koupil u http://www.szakalmetal.eu/cz.
Ajusa mi byla vymluvena z důvodu, že postrádá měděné lemování kolem olejového kanálu, což může mít za následek uník oleje mezi hlavou a blokem. Takže te se vyhýbám obloukem a sám mám jednu doma, kterou jsem raději nepoužil.