Doporucil bych auto nekupovat na pohled budis za ty prachy co taky clovek chce
jinak spodek chybeji kryty, tece olej, dostalo to ranku i ze spoda jeden kat vis asi o 5cm, utrzeny teplomer pred katem, z konektoru lambdasond vypadavaji piny, diagnostika na motoru- snimac hladiny oleje, teplomer oleje, spatny cidlo vacky nekdy chcipa, odpojuje vsechny valce, lambdy atd atd coz nejspis zpusobuje ten snimac vacky a milion dalsich zavad. jasne tukly na predek atd, pred koupi bych nechal udelat prohlidku celeho vozu
ale kdyz toto vsechno cloveku nevadi tak se masiruje v M5
Me zarazi jedna vec na M5e39 a to ,ze ty auta uz zdaleka tak nejedou jak clovek ocekava.Alespon vetsina.Hodne jsem ji taky chtel ale uz me to nebere.Byl jsem pred 3lety na bmw srazu,dojel tam namistrovany chlap s M5,taky dovoz z nemecka,prej od nejakeho zubare.Sam mam mnohem tezsi e65,745i.A Vysledek?Obe auta jeli naprosto stejne ve sprintu ocekaval jsem ze me spraska rozdilem tridy.Cim to je ,netusim bud je me V8 v takem top stavu nebo jeho 400ps uz davno nema 400koni.Komentoval to samozrejme slovy ze to nehonil...Netvrdim ze M5 nejede ale je to vice mene uz jen mytus v dnesni dobe,myslim tim e39.Udrzba tohoto motoru je nakladna a lidi na to serou a setri proto to tak dopada.
Treba jo,nevim.Rikal ze to ma v top a full.ale to rika kazdy.6.3s a 5,5s dle TP zas neni omracujici rozdil-kazdopadne ale zvuk ma M5 paradni o tom zadna.kam se na to hrabe me V8.
V Bechyni 2013 na srazu drag na 400m s pevným startem:
540i 2001 manuál (bez jakýchkoli úprav): 14,01s
e39 M5 vizuálně po FL (stav neznámý): 14,45s
e61 545i automat (stav neznámý): 15,22s
Už jsem to párkrát viděl, že 540i porazila M5. Nicméně když je M5 v dobré kondici, tak se 540i nechytá a podle mě ani 745i. Problém je, že dneska už je většina M5 po smrti. Neřekl bych, že je M5 mýtus, jenom musíš najít tu pravou a pak porovnávat.
Jinak než kupovat tuhle M5, tak bych za 200k našel pěknou 540i.
presne tak, je plnej jutub videi, jak 540 pojede m5... ale lak je tam zas dost videii, kde m5 pojede auata, ktery maj o dost vetsi vykon... jwnom ty cesky jsou asi mrsky.. az na vyjimky tady z bmwklubu
Ale to se snazim celou dobu rict,ze to jsou vetsinou auta za zenitem uz.Nic vic.Nechvalim nikde 745i nebo 540i.Osobne jsem do M5ocekaval vice ale nic krome zvuku me nepresvdcilo-na druho stranu v roce 2000 to byla raketa.Tak stejne.muj byvali sef ma e60 M5,koupenou od nova,zadnou vylagrovanou ojetinu,parkrat me stim vezl a dokud to neprepnes do rezimu power na 507ps nic sileneho se nedeje,tech 400koni co tam je normalne pusobi ospalim dojmem.
Já se zase snažil říct, že pořádná e39 M5 má co ukázat i dnes. A že to auto nemůžeš odsoudit po jízdě ve vylítaným kusu. Pokud to byla raketa v roce 2000, tak to bude raketa i teď Pocity lidí se přece nemění podle toho jaký rok se zrovna píše. e30 M3 budila sportovní hormony před třiceti lety a budí je i dneska. Ten pocit z jízdy je prostě pořád stejnej, ikdyž třeba dnes už překonanej...
Nojo, fakt je ten, ze valna vetsina e39 M5.ktere se prodavaji v CR, maji vanosy po smrti. Taky sem se svezl ve dvou M5 a rikal si, jeste ze sem koupil 540i a nepriplacel jednou tolik za M5, kdyz to jede skoro stejne. Jenze pak se do toho majitel jedne z tech M5 trochu pustil, nechal vymenit oba vanosy za nove, tusim jeste vahu vzduchu a vsechny lambdy. Servis sice cenove jako prumerna 540i tady v bazaru, ale to auto je ted uplne nekde jinde, pocitove tam pribylo min. tak 150 koni. Rozdil oproti 540i je ted propastny a urcite uz me nenapadne mezi sebou ty dve auta porovnavat..
Ja to auto vubec neodsuzuji.Sam jsem ho kdysi chtel.Uz si ho ale nekoupim to vim.To zda to mel kolega v jakem stavu ja netusim,kazdy tvrdi ze to ma top.
Jaksi se nam tu ta debata rozvinula.Reknu k tomu jen svuj nazor.Mel jsem a jezdil jsem uz s dost BMW...Od starych modelu po nove.
Mel jsem i dva roky 540iA pred FL.Na muj vkus jela hodne dobre,na ctyrku tachomtrovych 270 jak nic.Rozdil ve vyssich rychlostech ve zrychleni oproti me byvale 530dA byl znatelny.
Ted k tematu.Vetsina M539 vykon 400koni nema, na Mforu a M5board jsou o tom temata.. Hodne tech aut je zprazenych nespravnym zachazenim a chybejicim servisem a "laskou"...Ja nechci svou M5 vychvalovat ale pri koupi je potreba hledat a pak za ni samozrejme i zaplatit...Kdyz jsem poprve jel s mou M5 byl jsem doslova ohromen jak jela a tahla oproti 540i a je jedno jakou rychlosti jsem jel nebo na jaky kvalt.Sila a agresivita toho auta me ohromuje jeste dnes...Na vlhku na rovine jde bokem na trojku kdyz dam neco pres pul plynu ( a zadni gumy jsou nove..)Tvou 745 musi zdrava M5 zadupat do zeme kdykoliv a kdekoliv... Tot nazor majitele jedne z mala zdrave M5
Souhlasím s annri. Měl jsem 540i E39, momentálně jezdím s M5 E39 a k tomu mám i 545i manuál. 545i jezdí hodně dobře, ale po přesednutí do M5 je rozdíl ihned poznat. Každé sešlápnutí plynu ať v rychlosti 50, 100 nebo 150 (bez ohledu na zařazenou rychlost) v M5 je vždy šťouchanec do zad (po zapnutí tlačítka SPORT je to ještě inteznivnější). V 545i to člověk nezažije. A protože 745i je těžší než 545i, zdravá M5 se nemůže se 745i vůbec srovnávat.
PowerM5 píše:Souhlasím s annri. Měl jsem 540i E39, momentálně jezdím s M5 E39 a k tomu mám i 545i manuál. 545i jezdí hodně dobře, ale po přesednutí do M5 je rozdíl ihned poznat. Každé sešlápnutí plynu ať v rychlosti 50, 100 nebo 150 (bez ohledu na zařazenou rychlost) v M5 je vždy šťouchanec do zad (po zapnutí tlačítka SPORT je to ještě inteznivnější). V 545i to člověk nezažije. A protože 745i je těžší než 545i, zdravá M5 se nemůže se 745i vůbec srovnávat.
Také jako majitel M5 se musím přiznat že naštěstí jak to tak poslouchám mám v garáži fungující zdravý stroj a byl bych hodně zvědavý jak by dopadl sprint se 745i jak popisuje kolega. Asi tuším jak by to dopadlo Podle mě nesrovnatelné....zdravá M5 je úplně jiná liga ale je fakt že údržba něco stojí a trochu mě mrzí že to tak dopadá když potom člověk čte takový věci že M5 nejede....