Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chip e46 2.0
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Má smysl SWAP motoru pokud je to luxusně vybavené a perfektní stav auta na 2,5i či 2,8i záleží zda je to M52 nebo M54. Vyjde to ve výsledku levněji jako ty upravy.
Další možnost je prodat a koupit 325i či 328i nebo 330i. To jsou nej motorizace v e46 podle mě.
Jen u té M54 je častý problém se spotřebou oleje u většiny to něco bere. Sem tam se najde kus co je ok ale zase jich moc nebude.
Další možnost je prodat a koupit 325i či 328i nebo 330i. To jsou nej motorizace v e46 podle mě.

Jen u té M54 je častý problém se spotřebou oleje u většiny to něco bere. Sem tam se najde kus co je ok ale zase jich moc nebude.
tak jsem to trochu prolouskal a mas pravdu.
Mel jsem pod swapem ruzne vylepseni (upgrade) motoru - vacka, pisty, sani, svody a vse stim spojene
K tématu: mam M54B30 a RJ prosla upravou od Xtunning (cca 5 mesicu zpet) a na aute to bylo dost znat. Na max vykonu sem to zas tak nepocitil, ale narust kroutaku po cele krivce bylo prijemne
znat
coz když vemu, ze jsem za to daval buro, tak za ty prachy bych auto jinak urcite takhle "nevylepsil"
Mel jsem pod swapem ruzne vylepseni (upgrade) motoru - vacka, pisty, sani, svody a vse stim spojene
K tématu: mam M54B30 a RJ prosla upravou od Xtunning (cca 5 mesicu zpet) a na aute to bylo dost znat. Na max vykonu sem to zas tak nepocitil, ale narust kroutaku po cele krivce bylo prijemne

coz když vemu, ze jsem za to daval buro, tak za ty prachy bych auto jinak urcite takhle "nevylepsil"