Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě 645ci
Ahoj,
vybírám 645ci. Jak už tady někde bylo psáno, tak výběr nic moc...
Nevíte něco o těchto níže nebo nemohli byste mi na některé z nich mrknout jezdíte-li třeba náhodou kolem nich?:
http://auto.bazos.cz/inzerat/57316070/B ... t-2006.php
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 30424.html
Jak jsem psal, rád bych 645ci, manuál nebo SMG, nejlépe do 350tis Kč, pokud by nebylo zbytí, tak do 400tis., Chci to jako druhé auto, spíše víkendovka do 10000km / rok. Co se výbavy týká, radši bych bez active steering, rád bych sportovní sedadla, ale ani jedno není vyloženou podmínkou. Rád bych víc jezdil po vyjížďkách než po servisech, auto znám, párkrát jsem měl tu čest, jsem rozhodnut že to bude 645ci. Nicméně budu rád za každou radu, názor, doporučení ať už obecně nebo ke konkrétnímu vozu. Na koupi vyloženě netlačím, auto z A do B mám, do léta bych to ale rád stihl. Samozřejmě víte-li o někom nebo byste sami prodali, tak to sem hrňte pod tlakem.
Jak je to s najetými kilometry 200tis a víc? Co od toho čekat? Asi jde o servisní historii že ano?
Moc děkuji za rady a pomoc
vybírám 645ci. Jak už tady někde bylo psáno, tak výběr nic moc...
Nevíte něco o těchto níže nebo nemohli byste mi na některé z nich mrknout jezdíte-li třeba náhodou kolem nich?:
http://auto.bazos.cz/inzerat/57316070/B ... t-2006.php
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 30424.html
Jak jsem psal, rád bych 645ci, manuál nebo SMG, nejlépe do 350tis Kč, pokud by nebylo zbytí, tak do 400tis., Chci to jako druhé auto, spíše víkendovka do 10000km / rok. Co se výbavy týká, radši bych bez active steering, rád bych sportovní sedadla, ale ani jedno není vyloženou podmínkou. Rád bych víc jezdil po vyjížďkách než po servisech, auto znám, párkrát jsem měl tu čest, jsem rozhodnut že to bude 645ci. Nicméně budu rád za každou radu, názor, doporučení ať už obecně nebo ke konkrétnímu vozu. Na koupi vyloženě netlačím, auto z A do B mám, do léta bych to ale rád stihl. Samozřejmě víte-li o někom nebo byste sami prodali, tak to sem hrňte pod tlakem.
Jak je to s najetými kilometry 200tis a víc? Co od toho čekat? Asi jde o servisní historii že ano?
Moc děkuji za rady a pomoc
Pokud máš rozpočet do 400tis.Kč a opravdu chceš e63 tak bych s tímto rozpočtem kouknul spíše za hranice na nějaký privat prodej,u nás to bude zhuntovaný a asi i utočený,ta 645ci s 65k KM je celkem smích(navíc má volant který tam vůbec nepatří),neříkám že s tím každý musí jezdit 30tis.KM/rok ale ruku na srdce,kdo si koupí novotu za mega + a jezdí s tím 5tis.KM/rok,jako možný to je ale spíš bych tipoval že bude utočená.Ostatní auto z tvého výběru neznám,akorát ta první v šedé barvě se kdysi probírala na e46forum,někdo se na ní byl podívat a projížděl jí,prý OK ale něco se mu nezdálo,bohužel už si to nepamatuji,zkus prohledat,byla v zajímavostech na prodej.
Jinak bych se při výběru soustředil na výbavu,DD,aktivní řízení,L7,sport sesle,to vše vidím jako plus a základ do 6er,čím víc tím lip.
Kolem 400k Kč se začínají pohybovat 650i,možná by jsi měl popřemýšlet jestli nepřihodit nějakou tu korunu a jít do modelu s pár koníky navíc.
Jinak bych se při výběru soustředil na výbavu,DD,aktivní řízení,L7,sport sesle,to vše vidím jako plus a základ do 6er,čím víc tím lip.
Kolem 400k Kč se začínají pohybovat 650i,možná by jsi měl popřemýšlet jestli nepřihodit nějakou tu korunu a jít do modelu s pár koníky navíc.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Moc ti děkuji za informace a rady, koukal jsem na německý weby a našel toto. Co si o tom myslíš? Nájezd přes 200tis je tedy ok při pravidelném servisování? SMG se mám nemám bát? Někdo říká jo někdo ne, jaký na to máš názor?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 01012.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 53082.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 83351.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 01012.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 53082.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 83351.html
Z fotek toho moc nepoznáš,chce to vybrat si nějaký kousek nebo radši dva tři které ti sedí výbavou i vzhledem a pak nezbývá nic jiného než vzít někoho kdo se vyzná a pověnovat tomu den nebo dva.
SMG je fajn,netvrdím to protože jí mám ale protože je to něco mezi manuálem a steptronikem.Jelikož e63 používám víceméně jako víkendovku tak jsem spokojený,po začátku se s tím musí člověk trochu naučit a zvyknout si na to že v automat režimu to řadí i za studena ve vyšších otáčkách.SMG je v klasik režimu pěkně rychlá,v řežimu SPORT a když tomu člověk naloží tak je extra rychlá a nic rychlejšího jsem doposud nezažil.Pádla jsou fajn a když se chce člověk svižněji svést tak je to velké plus.Jenom škoda že to není klasika jako u M6 levé - pravé + .U této verze je to prostě klepnutí dolu - klepnutí nahoru ( k sobě ) +.Levé i pravé pádlo má stejnou funkci.Zase je to dobrý že člověk v manuál režimu nemusí mí pořád obě ruce na volantu ale stačí jedna
.Někdo říká že SMG není citlivé na cukání v kolonách,je to blbost nebo dotyčný má patnáctu nohu a ještě bez citu.Já s tím zajíždím ke stěně v garáži na citovku stejně jako se steptronikem.SMG je klasická manuální převodovka takže odpadá starost s mechatronikem a měničem a s drahými výměnami olejů.Ale zase tam máš klasika přítlačák,lamela,setrvák,ložisko a navíc jakýsi hydraulický válec (zjednodušeně řečeno) který defakto nahrazuje,společně s elektronikou,tvojí nohu a spojkový pedál.Jediným strašákem všech SMG převodovek je/byla netěsnost právě tohoto válce který začal prolínat a v minulosti se tím nikdo nezaobíral a válec se většinou musel kupovat nový a tuším že stál celkem ranec.V dnešní době je všude mraky servisů na převodovky a tyto válce se v dnešní době normálně přetěsňují a celkově udělat servis ma SMG převodovce už není problém.
Motor N62 je poslední poctivý V8,pokud se člověk stará dá se s tím myslím najet nesmysl.200000km nic není,ale jak píšu,pokud se člověk stará, a to samozřejmě na první pohled nepoznáš.N62 má ale i své mouchy,vodní trubka,ventilové víka,simerinky na ventilech,různá těsnění,chce si to o tomto motoru něco počíst,např.v sekci 7er.
EDIT: ta první e63 nemá žádný M optik,je to klasika serie před FL.
V ///M "plastech" vypadá 645ci takhle ( na foto ještě nejsou ///M prahy a zrcátka,ty nemám dodnes )

SMG je fajn,netvrdím to protože jí mám ale protože je to něco mezi manuálem a steptronikem.Jelikož e63 používám víceméně jako víkendovku tak jsem spokojený,po začátku se s tím musí člověk trochu naučit a zvyknout si na to že v automat režimu to řadí i za studena ve vyšších otáčkách.SMG je v klasik režimu pěkně rychlá,v řežimu SPORT a když tomu člověk naloží tak je extra rychlá a nic rychlejšího jsem doposud nezažil.Pádla jsou fajn a když se chce člověk svižněji svést tak je to velké plus.Jenom škoda že to není klasika jako u M6 levé - pravé + .U této verze je to prostě klepnutí dolu - klepnutí nahoru ( k sobě ) +.Levé i pravé pádlo má stejnou funkci.Zase je to dobrý že člověk v manuál režimu nemusí mí pořád obě ruce na volantu ale stačí jedna

Motor N62 je poslední poctivý V8,pokud se člověk stará dá se s tím myslím najet nesmysl.200000km nic není,ale jak píšu,pokud se člověk stará, a to samozřejmě na první pohled nepoznáš.N62 má ale i své mouchy,vodní trubka,ventilové víka,simerinky na ventilech,různá těsnění,chce si to o tomto motoru něco počíst,např.v sekci 7er.
EDIT: ta první e63 nemá žádný M optik,je to klasika serie před FL.
V ///M "plastech" vypadá 645ci takhle ( na foto ještě nejsou ///M prahy a zrcátka,ty nemám dodnes )



- Přílohy
-
- SAM_4015.JPG (189.13 KiB) Zobrazeno 16901 x
-
- SAM_4016.JPG (189.29 KiB) Zobrazeno 16901 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
a v ČR nic? co tyhle, ty vypadají slušně:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://auto.bazos.cz/inzerat/57817849/B ... NORAMA.php
byl ses na ně mrknout?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://auto.bazos.cz/inzerat/57817849/B ... NORAMA.php
byl ses na ně mrknout?
Hmm...ta 650i vypadá docela zajímavě,pokud bude mít alespoň nějakou výbavu krom Individuálního interiéru a bude v dobrém tech.stavu a km budou sedět tak myslím hezké coupé.
Anebo skousnout klasický steptronik,koupit lacinější kousek viz.odkaz,nasypat do toho co bude potřeba a mít klid na duši protože budeš vědět co vše máš na autě uděláno.
http://www.sportovnivozy.cz/73163-bmw-6-645-ci-turnov
Anebo skousnout klasický steptronik,koupit lacinější kousek viz.odkaz,nasypat do toho co bude potřeba a mít klid na duši protože budeš vědět co vše máš na autě uděláno.
http://www.sportovnivozy.cz/73163-bmw-6-645-ci-turnov
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Kdyz jsem vybiral svoji 6er tak myslim ze tahle byla v Liberci asi za 230k bouchnuta na predek. Mela Libereckou znacku a stejnou barvu to musi byt ona. Otazka je jak kvalitne je to opravene :]Sweden píše:Anebo skousnout klasický steptronik,koupit lacinější kousek viz.odkaz,nasypat do toho co bude potřeba a mít klid na duši protože budeš vědět co vše máš na autě uděláno.
http://www.sportovnivozy.cz/73163-bmw-6-645-ci-turnov
Byl jsem se podívat na těchto 2 autech
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
tato bohužel měla lakované oboje dveře, dál jsem už lak nekontroloval. Počet km nikdo nedohledá protože to je dovoz před necelým rokem.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
tuto jsem nenechal ani nastartovat, protože měla tolik kosmetických vad co nejsou na fotkách vydět, že dát za auto 300tis Kč a stydět se vtom jezdit...
Je neskutečné co za nehorázné peníze lidé chtějí za takové vraky, bohužel jsem kvůli tomu najel 300km.
Hodně štěstí v hledání, také pátrám s cenou okolo 300tis a zatím to byla hrůza.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
tato bohužel měla lakované oboje dveře, dál jsem už lak nekontroloval. Počet km nikdo nedohledá protože to je dovoz před necelým rokem.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
tuto jsem nenechal ani nastartovat, protože měla tolik kosmetických vad co nejsou na fotkách vydět, že dát za auto 300tis Kč a stydět se vtom jezdit...
Je neskutečné co za nehorázné peníze lidé chtějí za takové vraky, bohužel jsem kvůli tomu najel 300km.
Hodně štěstí v hledání, také pátrám s cenou okolo 300tis a zatím to byla hrůza.
Ta první se tady zmiňovala už někde nahoře,bude to lego a ještě stočený.
Ta 630i vypadá z fotek celkem fajn,ale je to prostě ital no,tam člověk musí s kosmetikou více méně vždy počítat,jsou to prostě prasata.Známej občas něco z IT doveze a to jak je auto po cca.3letech uvnitř vybydlený je šílenost.Nedávno dovezl dva roky starý mondeo který mělo vůli na velkým předním ramenu.Místo toho aby tam dali pomatený talianci novej silentblok za 200Kč tak vůli vyplnili kousky zahradní hadice,hrozný hovada.
S hledáním pěkné e63 to bude na delší dobu vzhledem k tvému rozpočtu,chce se to obrnit trpělivostí
Ta 630i vypadá z fotek celkem fajn,ale je to prostě ital no,tam člověk musí s kosmetikou více méně vždy počítat,jsou to prostě prasata.Známej občas něco z IT doveze a to jak je auto po cca.3letech uvnitř vybydlený je šílenost.Nedávno dovezl dva roky starý mondeo který mělo vůli na velkým předním ramenu.Místo toho aby tam dali pomatený talianci novej silentblok za 200Kč tak vůli vyplnili kousky zahradní hadice,hrozný hovada.
S hledáním pěkné e63 to bude na delší dobu vzhledem k tvému rozpočtu,chce se to obrnit trpělivostí

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
zdravim tahle e63 je moje: http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list , stoprocentni kilometry zarucim zadny poskladany bastl, kvalitni auto
veskere info o http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list rad podam piste klidne jakub@infamycar.cz
volant je tam jinej jelikoz auto bylo drcly na levej predek, vymenilo se LP svetlo, blatnik a naraznik je puvodni jen lehky poskozeni ani kapote nic nebylo a bag ve volantu vylit, mam i origo volant ale bag stoji takovou dardu ze sem tam dal tenlhe.... mam i fotky jak auto vypadalo poskozeny, znam kompletni historii auta od zacatku ale to jsou vse detaily ktery bych resil s pripadnym zajemcem 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 30.03.2015 00:00
- Bydliště: LTM, E60 530D 189kw 591NM
Kdyby někdo chtěl jet na tohle:
http://auto.bazos.cz/inzerat/61065395/B ... NORAMA.php
tak varuji, km sice sedí, ale na cébii 5 záznamu o poškození z belgie, z toho jedna totálka, bylo to bouraný snad na každou stranu...
Kdyby někdo chtěl poskytnu cebii do SZ.
http://auto.bazos.cz/inzerat/61065395/B ... NORAMA.php
tak varuji, km sice sedí, ale na cébii 5 záznamu o poškození z belgie, z toho jedna totálka, bylo to bouraný snad na každou stranu...
Kdyby někdo chtěl poskytnu cebii do SZ.