Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 525TDS viskospojka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 10.01.2014 01:00
Zdravím tak jsem nový majitel BMW 525TDS...
Mám ovšem problém.
Vrtule s viskospojkou se točí natvrdo...Koupil jsem novou od Autodíly AZ
Dnes jsem byl v servisu na výměně.Stará se musela sundat autogenem.
Namontoval tam novou viskospojku no ale žádná změna.
Před montáží jsem se ptal ve dvou servisech ,že ta spojka (ta nová) jde ztuha.Bylo mi řečeno ,že to je normální.
Po výměně auto stále hučí jako letadlo,točí se stále natvrdo.
Četl jsem po startu by měla běžet natvrdo jelikož je olej v ní ztuhlej a cca po 3-5minutách by se měla rozpojit.A až bude potřeba tak se spojí.
Tak jsem dnes nechal auto cca 30minut na volnoběh a cca po 5minutách jsem zkoušel tkz ,,Novinový test" ale ani po půl hodině se mi ji nepodařilo zastavit a stále trhala noviny.
Co s tím?
Je to tím ,že je nová a časem povolí?
Nebo je to vadný kousek?
Bojím se aby to při velkých otáčkách neutrhlo vrtuly která co jsem četl dokáže nadělat paseku ...
Mám ovšem problém.
Vrtule s viskospojkou se točí natvrdo...Koupil jsem novou od Autodíly AZ
Dnes jsem byl v servisu na výměně.Stará se musela sundat autogenem.
Namontoval tam novou viskospojku no ale žádná změna.
Před montáží jsem se ptal ve dvou servisech ,že ta spojka (ta nová) jde ztuha.Bylo mi řečeno ,že to je normální.
Po výměně auto stále hučí jako letadlo,točí se stále natvrdo.
Četl jsem po startu by měla běžet natvrdo jelikož je olej v ní ztuhlej a cca po 3-5minutách by se měla rozpojit.A až bude potřeba tak se spojí.
Tak jsem dnes nechal auto cca 30minut na volnoběh a cca po 5minutách jsem zkoušel tkz ,,Novinový test" ale ani po půl hodině se mi ji nepodařilo zastavit a stále trhala noviny.
Co s tím?
Je to tím ,že je nová a časem povolí?
Nebo je to vadný kousek?
Bojím se aby to při velkých otáčkách neutrhlo vrtuly která co jsem četl dokáže nadělat paseku ...
Nevím co je na tom pravdy, ale visca by se „údajně“ měla skladovat v poloze v jaké je namontovaná na voze. Tedy ne naležato. Prý olej uvnitř vyteče kam nemá a pak to zlobí. Když jsem měnil chladič, tak jsem ji taky raději opřel o zeď a nepokládal. Možná byla špatně položená ve skladu. Ale taky to může být blbost a pověra. Ona teda na prázdno má docela sílu, ale když už ji rukou a klackem zastavím tak stojí a pomalu se rozběhne po uvolnění. Ale když sepne tak je to znát, docela to hučí jako když startuje Herier.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 10.01.2014 01:00
prý jsou dva druhy.
1-má bitumel plíšek
http://www.automatejcek.cz/Upload/2000/ ... 283652.jpg
2-šneka (bez vnitřního oleje)
http://www.voton.cz/_data/s_2294/shop/b ... -e39_3.jpg
když koupím tu první verzi tak by měla být ok ne?
věřím ,že to uchladí když jede napevno ale ten hukot za jízdy to je hruza
1-má bitumel plíšek
http://www.automatejcek.cz/Upload/2000/ ... 283652.jpg
2-šneka (bez vnitřního oleje)
http://www.voton.cz/_data/s_2294/shop/b ... -e39_3.jpg
když koupím tu první verzi tak by měla být ok ne?
věřím ,že to uchladí když jede napevno ale ten hukot za jízdy to je hruza
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
visco test zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=73200
na studeném motoru ji zastavíš na teplém rozseká noviny, nezkoušet klackem zlomíš lopatku a odejde ložisko ve vodní pumpě
taky jsem slyšel o skladování svisle, ale ještě nikdy jsem neslyšel o tom, že by se musela sundat visca autogenem, nebyli spíš líní použít správný nástroj? visca se nikdy neutahuje klíčem ale rukou!
nechal bych tomu pár km jestli se nezačne chovat jak má, tak bych vyměnil za jinou, vrtuli to neutrhne pokud není špatně vyvážená, jen to díky ní má vyšší spotřebu
na studeném motoru ji zastavíš na teplém rozseká noviny, nezkoušet klackem zlomíš lopatku a odejde ložisko ve vodní pumpě
taky jsem slyšel o skladování svisle, ale ještě nikdy jsem neslyšel o tom, že by se musela sundat visca autogenem, nebyli spíš líní použít správný nástroj? visca se nikdy neutahuje klíčem ale rukou!
nechal bych tomu pár km jestli se nezačne chovat jak má, tak bych vyměnil za jinou, vrtuli to neutrhne pokud není špatně vyvážená, jen to díky ní má vyšší spotřebu
Ty se spiralnim bimetalem jsem měl 2, obe fungovaly špatně-porad částečně sepnute, po startu dlouho hucely a během jízdy porad trochu sepnute...
Ted mám Hellu/Behr s plechem napříč (patrne jina vnitrni konstrukce) a vůbec nevím, ze tam je, ticha do par sekund po startu, teplotu drží stabilní...
Za mě jsou ty levné vyhozené peníze z okna...
Ted mám Hellu/Behr s plechem napříč (patrne jina vnitrni konstrukce) a vůbec nevím, ze tam je, ticha do par sekund po startu, teplotu drží stabilní...
Za mě jsou ty levné vyhozené peníze z okna...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 10.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 10.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 10.01.2014 01:00