Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
náhodné a sakra rychlé vybití baterie
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Chces radu? Tak ti poradim. Odvez to nekam kde tomu rozumi, protoze ten kdo chce radu, ten neni schopen s tim absolutne nic udelat, leda to dokurvit jeste vic. Je mi to lito, ale vzdycky nazyvam veci pravym jmenem a jestlize to neni nekomu po chuti, je to jeho problem. Na ty auta je potreba vybaveni a alespon elementarni znalosti a musi byt oboji, ne jen jedno. Pak s tim jde nekdy neco udelat. Jinak je to jen placani o nicem. Protoze to vybijeni muze zpusobovat COKOLIV.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
no matiz má pravdu. Na klubu operuje plno lidí, odkud jsi?
podstata je lokalizovat věc co odebírá proud z baterie.
musí se zamknout auto a čekat až usne. zapojit do okruhu měřák a měřit odběr... odstraňovat ele. větve kde může vznikat odběr.
pomalu se dostat k tomu co to dělá.
pokud to vybije baterii behem dvou dní, musí to být znát.
klidový odběr by měl být cca 0,3A
u e60 koukněte na kabelovej svazek do kufru. častý problém!
odpojte pojistky na věci co nejsou potřeba... navi,webasto,klima, testujte jestli je to lepší horší.... když se s tím tak jezdi.
podstata je lokalizovat věc co odebírá proud z baterie.
musí se zamknout auto a čekat až usne. zapojit do okruhu měřák a měřit odběr... odstraňovat ele. větve kde může vznikat odběr.
pomalu se dostat k tomu co to dělá.
pokud to vybije baterii behem dvou dní, musí to být znát.
klidový odběr by měl být cca 0,3A
u e60 koukněte na kabelovej svazek do kufru. častý problém!
odpojte pojistky na věci co nejsou potřeba... navi,webasto,klima, testujte jestli je to lepší horší.... když se s tím tak jezdi.
Měřil jsem klidovej odběr. Je pár setin pod 0,3A.
Jak jsem psal. U mě je problém, že to dělá jen náhodně. Zatim 2x za 1,5 roku. S tim si jen tak někdo asi neporadí.
Opravil jsem i levej kabelovej svazek. Byl na padrť stejně, jako ten pravej. Tak snad to bude dobrý. Vždycky, když jdu k autu, tak si říkám.... nastartuju... nenastartuju. Fakt bezva.
U poctivých aut bejvalo zvykem, že se po vypnutí klíčku vypnuly všechny zbytečný okruhy. Dneska holt výrobci aut přemejšlí prdelí. To se ani jinak nedá říct. Pak se divíme, že se ty auta tak serou.
Jak jsem psal. U mě je problém, že to dělá jen náhodně. Zatim 2x za 1,5 roku. S tim si jen tak někdo asi neporadí.
Opravil jsem i levej kabelovej svazek. Byl na padrť stejně, jako ten pravej. Tak snad to bude dobrý. Vždycky, když jdu k autu, tak si říkám.... nastartuju... nenastartuju. Fakt bezva.
U poctivých aut bejvalo zvykem, že se po vypnutí klíčku vypnuly všechny zbytečný okruhy. Dneska holt výrobci aut přemejšlí prdelí. To se ani jinak nedá říct. Pak se divíme, že se ty auta tak serou.
ja uz byl dvakrat na diagnostice a ne u nekoho v garazi na pc za par korun, a stejne nic ,protoze zrovna jim to tam nic nedelalo,dela si to kdy chce,stim vypinacem na elektriku k motoru mam klidovej odber 0.26 , takze debilni rada bez na diagnostiku,,tak to vi asi kazdy ze se tam ma jit,ale myslel jsem ze od toho je tady forum aby si tu obcas nekdo nekomu pomohl