Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 540iA Olej automat
Hledal jsem jaky olej patri do meho automatu a podle stitku na kterem je cislo 83229407807 na zelenem podkladu (prevodovka predpokladam ZF 5HP24) Tak my google nasel olej http://www.e-cat.cz/p-2789161/sortiment ... 71_3046132 Takze jsem si vyvodil ze to bude jakykoliv ATF olej zlute barvy? Protoze jsem na nejakem slovenskem foru nasel ze by tam mel byt olej specifikace Mobil ATF LT 71141, je to stejne? Febi tam davat nechci, nemam tu znacku rad, tak kdyz by nekdo poradil nejakou alternativu, jde mi jen o doliti. Diky 
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
není jediný, navíc mobil není ani originál náplňtanner540i píše:podle vyrobce prevodovky ZF existuje jediny mozny olej do teto prevodovky - prave Mobil atf lt (puvodne ESSO)
správný olej do 5hp24 je i Pentosin ATF1, ZF LGF5, MOBIL ATF D 21065 ...
specifikace ZF TE-ML 11B
na první z nich odkaz viz můj podpis (skladem bude v půli ledna)
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Řešil jsem nedávno a vybíral jsem z těchto :Aral ATF-LD, Castrol Transmax Z, Pentosin ATF1. Nakonec jsem tam nalil Castrol (jinej jsem nesehnal).
Je to přesně jak psal Bratn, specifikace ZF TE-ML 11B. Kdybych to dělal dneska, asi bych vzal ten pentosin od něho. "Obyčejná" výměna (bez proplachu) cca 6L. Dávám přednost kratšímu času výměny (cca 50tis).
Je to přesně jak psal Bratn, specifikace ZF TE-ML 11B. Kdybych to dělal dneska, asi bych vzal ten pentosin od něho. "Obyčejná" výměna (bez proplachu) cca 6L. Dávám přednost kratšímu času výměny (cca 50tis).
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
není problém si to vyměnit sám, ale nedoporučuji to
výměna je jednoduchá, vypustí se olej, sundá filtr, dá nový, napustí se olej
chce to gumovou hadici zavěsit ji na zrcátko s trychtýřem, jinak se to nedá nalít
problém je když se to dělá jen s obyčejným vytečením, bez tlakového průplachu, tak nevyteče vše,
proto se tato výměna má provádět na třikrát po 6l a to vždy s 2000km rozestupy, až po třetím se dá říct, že je olej vyměněný
další výměna je doporučena po 60kkm
výměna je jednoduchá, vypustí se olej, sundá filtr, dá nový, napustí se olej
chce to gumovou hadici zavěsit ji na zrcátko s trychtýřem, jinak se to nedá nalít
problém je když se to dělá jen s obyčejným vytečením, bez tlakového průplachu, tak nevyteče vše,
proto se tato výměna má provádět na třikrát po 6l a to vždy s 2000km rozestupy, až po třetím se dá říct, že je olej vyměněný
další výměna je doporučena po 60kkm

