Zřejmě se soudruzi z NDR poučili. E91 přišla 2 roky po E61. A E65 tady byla před E6x. Takže znova opakuju, pokud by se dělala v kombajnu, byla by pokusným králíkem sedmaJaraX píše: je zajimave že u E91 kombajnu není žadny problem s kablama v kufru, ani tam nikam nezatíka, asi to není dost kombik.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Zdravim, po nejake dobe mam dalsich par dotazu
Cetl jsem, ze hydrokufr u E65 po fl se sere mnohem mene nez u pred fl. Muze to nekdo hodnoverne potvrdit, pripadne dat k tomu blizsi info? Pokud se to rozbije, jde to bez problemu ovladat rucne nebo se to muze posrat tak, ze se do kufru pak treba neda dost dobre dostat?
Co jsem si tak cetl a hledal, tak nejrozumnejsi motor do e65 je 745i, je to hodne casta motorizace, takze zkusenosti a dilu bude hafo. Jinak co se tyce obecne rady N62 tak predpokladam, ze se ruzne vykonove verze lisi pouze objemem, plus samozrejme s tim souvisejici dily jako treba dimenzovani sani apod, ale ten "zelezny" zaklad bude podobny. Je u techto motoru neco typickeho, co by me nechalo nekde o pulnoci na dalnici zcistajasna stat? Vanos, valvetronic, nebo nejaka ta membrana a trubka (ktera jeste nevim poradne k cemu je
). Nejake nenadale potize s chladicim okruhem, palivovou soustavou, systemem DD apod?
Muze bez varovani odejit prevodovka? Co jsem si tak cetl u jednolivych uzivatelu, tak pomerne dost lidi problem s prevodovkou resi. Je na to nejakej figl, jak po koupi (idealne jeste pred koupi
) poznat (mam na mysli servisni zasah v cene do cca 5tis), ze ta prevodovka bez problemu pri slusnem zachazeni vydrzi zarucene treba 100tis km a pak teprve v prubehu casu bude potreba se ji povenovat byť i financne narocneji? A ted nemyslim, ze se proste vymeni olej a musi to byt cajk.
Jinak jsem z tech, kteremu se libi pred fl. Ta po fl je uz nacuchla takovym tim mainstream vzhledem, hlavne zezadu. Nicmene ani po fl zachovalemu kusu bych se nebranil, spis chci rict, ze pred fl by mi urcite nevadil. Ale to je kazdeho preference, co se mu libi.
Ja se zajimam o BMW z toho duvodu, ze se mi libi vykonna a hodne specificka benzinova motorizace a taky se mi vzdycky libila rada 7er jako auto snu. Prirozene jsem ale pokukoval po 5er rade v dojmu, ze za mensi penize dostanu kousek, ktery bude na porizeni, provoz a spolehlivost vyrazne lepsi nez cokoli rady 7er. Po procteni mnoha a mnoha prispevku nabyvam pocitu, ze to bude prinejmensim rovnocenne, plus rada 7er k tomu nabizi v cene nejakou tu "muziku" navic. Coz samozrejme nektere lidi nakonec i presvedcilo a jiz nemuzou bez 7er levelu existovat, nektere ne a jsou spokojeni s 5er. Ale nepisu to sem, aby vznikl dalsi flame, kterych uz je tu i tak dost, pisu to sem jako svuj dojem, kdyz je takove i tema topicu. Radeji bych fakticke odpovedi na moje otazky vyse.
Dik za odpovedi.

Cetl jsem, ze hydrokufr u E65 po fl se sere mnohem mene nez u pred fl. Muze to nekdo hodnoverne potvrdit, pripadne dat k tomu blizsi info? Pokud se to rozbije, jde to bez problemu ovladat rucne nebo se to muze posrat tak, ze se do kufru pak treba neda dost dobre dostat?
Co jsem si tak cetl a hledal, tak nejrozumnejsi motor do e65 je 745i, je to hodne casta motorizace, takze zkusenosti a dilu bude hafo. Jinak co se tyce obecne rady N62 tak predpokladam, ze se ruzne vykonove verze lisi pouze objemem, plus samozrejme s tim souvisejici dily jako treba dimenzovani sani apod, ale ten "zelezny" zaklad bude podobny. Je u techto motoru neco typickeho, co by me nechalo nekde o pulnoci na dalnici zcistajasna stat? Vanos, valvetronic, nebo nejaka ta membrana a trubka (ktera jeste nevim poradne k cemu je

Muze bez varovani odejit prevodovka? Co jsem si tak cetl u jednolivych uzivatelu, tak pomerne dost lidi problem s prevodovkou resi. Je na to nejakej figl, jak po koupi (idealne jeste pred koupi

Jinak jsem z tech, kteremu se libi pred fl. Ta po fl je uz nacuchla takovym tim mainstream vzhledem, hlavne zezadu. Nicmene ani po fl zachovalemu kusu bych se nebranil, spis chci rict, ze pred fl by mi urcite nevadil. Ale to je kazdeho preference, co se mu libi.
Ja se zajimam o BMW z toho duvodu, ze se mi libi vykonna a hodne specificka benzinova motorizace a taky se mi vzdycky libila rada 7er jako auto snu. Prirozene jsem ale pokukoval po 5er rade v dojmu, ze za mensi penize dostanu kousek, ktery bude na porizeni, provoz a spolehlivost vyrazne lepsi nez cokoli rady 7er. Po procteni mnoha a mnoha prispevku nabyvam pocitu, ze to bude prinejmensim rovnocenne, plus rada 7er k tomu nabizi v cene nejakou tu "muziku" navic. Coz samozrejme nektere lidi nakonec i presvedcilo a jiz nemuzou bez 7er levelu existovat, nektere ne a jsou spokojeni s 5er. Ale nepisu to sem, aby vznikl dalsi flame, kterych uz je tu i tak dost, pisu to sem jako svuj dojem, kdyz je takove i tema topicu. Radeji bych fakticke odpovedi na moje otazky vyse.
Dik za odpovedi.
ty si fakt asi uplně vygumovanejVlasta píše:Ty dva? Od zámku a osvětlení RZ? HahahaJaraX píše:...i u sedana se lamou kable...
muže ti to tady psat třeba 20 mechaniku ale ty si budeš mlet pořad ty svoje hovna,
ja a Snejk už jsme to řešili tolikrat, prostě E60 je sračka kde se sere plno věcí at je to sedan nebo kombik, u kombika je toho jen víc.
http://www.youtube.com/watch?v=-KYXwh3kDso
http://forums.5series.net/e60-discussio ... ed-114336/
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... y-t105293/
http://forums.5series.net/e60-discussio ... ed-114336/
mě by zajimalo kam lidi chodi na ty fake informace o tom že třeba hydrokufr u FL je spolehlivější než hydrofukr už předFL, když se podíváš do ETK tak to má uplně stejny čislo, spolehlivější je možná proto že je novější. ja jsem tu řešil několik hydrokufru a nikdy nebyl problem v tom mechanismu, většinou tam měl každej jen malo oleje, ale to je vše dany tim že se o to lidi nestaraj, olej se prostě ma čas od času měnit, at je to v čemkoliv. ted jsem měnil v autě ktery mělo 110 najeto a ten olej byl pěkně odpornej.
N62 sou vesměs všechny stejny, o problemech N62 se toho tady napsalo strašě moc, stači hledat,
ale vesměs jen gufera na ventilech, těsnění trubky vody, těsnění oleje, ale stat to nikde nezustava, prostě to jen začně někde tyct, prosakovat apod, na 90 problemu se da přijit dukladnou předkupni prohlidkou.
N62 sou vesměs všechny stejny, o problemech N62 se toho tady napsalo strašě moc, stači hledat,
ale vesměs jen gufera na ventilech, těsnění trubky vody, těsnění oleje, ale stat to nikde nezustava, prostě to jen začně někde tyct, prosakovat apod, na 90 problemu se da přijit dukladnou předkupni prohlidkou.
Jasný, proto se jich vyrobilo a prodalo jen do roku 2009 víc jak 1,4 milionu. HahahahaJaraX píše:... prostě E60 je sračka...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ono je potreba to brat v kontextu tridy. Ctyri hvezdy proste od auta tehle tridy, tehle ceny v tom roce kdy vysla byly zoufale obzvlaste s ohledem jak dobre si v ramci sve doby stala E39. Mercedes E W211 byl starsi a bez problemu dal pet hvezd, Audi A6 priblizne stejne stara take pet hvezd. Proste vyssi stredni za tyhle penize nemela v te dobe uz dat jakykoliv jiny vysledek nez plne skore. Na druhou stranu neni to uplne nejhorsi vysledek v dejinach, ten predvedl Jaguar XF, ktery "dokazal" predvest podobny vysledek jeste v roce 2008, ale tam uz to bylo vyslovene usmevne.Filozof píše:e60-e61 měl ale 4hvězdy v crashtestu přeci. To není nejhorší, ikdyž na BMW to je špatná vizitka to chápu.
To je spatny dojem. Duvod proc probehly ctyri hvezdy byl v tom, ze pajdulak po celnim narazu u BMW 5 E60 vypadal takto:chip píše:Mám dojem, že to ale nedostalo 5 hvězd jen proto, že při čelním střetu s chodcem by došlo k vážnému poranění toho chodce.

zatimco pajdulak ve starsi W211 takto:

coz je celkem samovysvetlujici. Jinak prvni vysledek byl dokonce uz naprosto zoufale tri hvezdy, ale BMW udelalo alespon nejake zmeny a nasledne nechalo E60 pretestovat. Ono je to zase cele o te mizerne kvalite interieru. Auto jako takove konstrukcne ten naraz ustalo dobre, ale ten nekvalitni interier zmasakroval uplne zbytecne posadku. Kdyby BMW do toho interieru vice investovalo mohlo cele to auto byt uplne nekde jinde, protoze krome vyssi bezpecnosti by to auto vypadalo mnohem hodnotneji. Takhle kdyz sednu do E60, tak mam pokazde dojem ze jsem se stal obeti nejakeho nepochopeneho vtipu ze strany BMW.
ja celkem v ničem, jsem většinu času zavřenej v dílně, pracovní doba od nevidím do nevidím je k ničemu, hodně jezdím autama zakazniku, testovací jízdy, seřizování LPG apod, jinak E38 už nemam a momentálně sypu prachy do E46 kterou stavím mladé u které by se dalo říct že je to "FULL", ted tam dělam webasto retrofit, audio Individual, 16:9 navi, Digi TV, M3 sitze, el roletu, a hromadu dalších věcí.chip píše:Jarax, ještě nám prosím pověz, v čem jezdíš ty.
jinak když potřebuju jet delší trasy, mam možnost si vzít tchanovu 745i LPG, kterou mu za to servisuju

zatím jedinou 745i s kterou bych byl výbavově spokojen má tady Peter ale ten mi ju nechce prodat


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00