Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prodejnost 330 Cd s 300tkm

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#1 Příspěvek od Marrtin »

Ahoj, rad bych si poridil e92, ale jak se zda je moje e46 330 Cd FL r.v. 2003 takrka neprodejne auto nebo bych musel jit s cenou nekam nesmyslne dolu. Coupe je porad pekny v chrom-paketu, kuze, vyhrev, sibr, xenon, haman, navi, telefon, roletka atd. Auto dostalo vzdy co potrebovalo, mam ho 3 roky a 80tkm sem s nim najel.


Ma nestocenejch skoro 300tkm s veskerou dokumentaci, jakto ze vsichni radsi kupujou stoceny auta se 125tkm bez servisky a s jednim dojebanym klicem?

Kolik je tak realna cena toho auta? Koupil jsem pred 3 roky za 10.000 € a po trech letech nedostanu 5.000 €...?

Diky za nazory.
Martin
Přílohy
20120317_152706.jpg
20120317_152706.jpg (154.28 KiB) Zobrazeno 1953 x
Hagen
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 26.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Hagen »

Já si myslim, že za 200tis si kupce najde jestli je v TOP stavu 8)
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#3 Příspěvek od Kani »

Je pekne a pokud je v dobrem stavu tak by nemel byt problem. Ja bych videl jedinou prekazku v dieselu. Ber to tak ze takhle "stare" kupe a jeste v dieselu ma velmi specifickou skupinu kupcu. Pokud jde nekdo jakozto fanda po E46 v kupe chce vetsinou benzin. Ja bych ho vzal mit treba praci dale od domova a tak. Na pozirani kilometru na dalnici a obcasnou zabavu idealni
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#4 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Takové pěkné a pěkně vybavené kupé.. to mi neříkej že se za 200 neprodá... možná 190:D
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ROBi »

Prodával jsem před rokem svoje 323Ci, r.v.1999 v hodně pěkném stavu. Na tachometru skoro 270 000 km a prodal jsem za 135 000 Kč. Nevidím důvod, proč by toto nešlo prodat. Jen musíš nastavit adekvátně cenu. Holt kilometry na ceně nepřidávají, určitě ne u nás. Jde o to, jak moc s tím prodejem spěcháš. Za 200 000 Kč neprodáš - je to E46, takže žádná novinka a kilometry udělají svoje. Pokud nasadíš laťku nějak rozumně - dejme tomu 175 000 Kč a 5000 Kč rezerva na slevu, protože přece se dává (:D), tak by se to mohlo prodat úplně v pohodě.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Já osobně bych řekl, že to budeš mít docela těžké. Přece jenom ty nafty mají proti benzinum dost problémových součástí, u kterých s kilometry roste pravděpodobnost poruchy. Kdo chce diesel, ten ho chce většinou kvůli úspoře. Jenže při první větší poruše jde úspora za rok - dva (a pro mnoho víkendových jezdců z ČR klidně pět let) pryč a v tu chvíli se nafta přestává vyplácet. Minimálně v ČR s těmi kilometry budeš asi mít problém prodat a pokud jde o Německo, tak se ti taky spíš ozve nějaký polský nebo turecký bazarník, který na tom chce vydělat = cena musí razantně dolů.

Nechci strašit, ale nakonec těch cca 5000 - 7000 EUR v závislosti na reálném stavu bude docela reálných, přičemž na té ceně s těmi kilometry, jakkoliv je to nepodložené, moc neudělá ani výbava. Ostatně stačí se podívat na mobile.de

Prostě buď musí cena dolů, nebo budeš nějakou dobu čekat na člověka, který hledá kvalitní kousek a na ceně mu až tak nesejde. I takoví jsou a kdo ví, že prodává pěkné auto a nevadí mu, že bude třeba rok stát někde v garáži, ten se nakonec kupce dočká.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#7 Příspěvek od Filozof »

já myslím že za 130-150tis by se prodat mělo. Zkus to na ebay a mobile.de a v inzerci v čr připiš perfektní stav a beru to tak, pokud jsem člověk co hodně jezdí má naftu za pakatel a chce kupéčko je to jistá volba...

Hodně lidí si sežene naftu za 20-27kč a pak jezdit za 6-7litru nafty je luxusní.
Pokud někdo nalítá 30-40tis... km ročně a má naftu levněji případně jezdí do němec tak po tom šáhne když ho přesvědčí stav auta že je ok.

Navíc e46 v coupe má své kouzlo ale jak píše nademnou dost lidí dává přednost 330Ci a kupuje si je na víkendové ježdění.

Prostě 330Cd má omezený počet kupcu a ještě za určitou cenu. Ale pokud je oslovíš pěkným inzerátem a nafoceným autem s popisem co vše je nové atd prodáš ho ideálně na jaře.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jak píše Filozof... A co si tak pamatuju, tak už je to poněkolikáté, co tu to auto inzeruješ (cca od 2012). Napřed tam nebyly žádné fotky, potom jedna vypadající jako náhodná, a až někdy vloni na jaře jsi dodal fotky interiéru. Auto vypadá pěkně, ale inzeráty byly dost neurčité a bez fotek se dá těžko očekávat, že se někdo pojede podívat stovky kilometrů do Mnichova jenom tak, pokud nebude cena extra lákavá.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#9 Příspěvek od Marrtin »

Diky za komentare a postrehy. Jo uz jsem ho parkrat zkousel prodat, protoze chci nastupce a pokud se dobre pamatuju, tak jsem popsal detailne historii auta i vybavu a fotky dodal.

Nechci si koupit novejsi model dokud tohle neprodam a zas sem ho nechtel dat pod cenou. Nebyl ale prakticky zadny zajem. Do Mnichova by za mnou nikdo nemusel. Jezdim vicemene pravidelne do Prahy a je fakt, ze auto pouzivam jenom na dalnicich, mesto vubec.

Je asi pravda, ze diesel v coupe chce jen malokdo. Ja mel predtim e36 328i coupe a taky jsem diesel moc nechtel. Ted uz sem si ale na ten moment tak zvykl, ze mi jiny auta pri rozjezdu takrka chcipaj :-).

Perfektni TOP stav, jak tady stoji skoro ve vsech inzeratech, nema v 300tkm temer zadny auto. Ja mam treba vuli v difu a prevodovka taky neradi nejhladceji, ale nic neskrvyvam.

Nasadim cenu 6.500 € :-) a asi to fakt hodim na mobile.de

Ahoj Martin
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ROBi »

Pokud si auto inzeroval už vícekrát, tak to prodeji moc nepomůže - pokud někdo sleduje inzerci pravidelně a tvoje auto má v pamatováku, tak si bude myslet, že je tam nějaký průser, takže od toho bude ruce dávat pryč.

A pokud píšeš, že převodovka neřadí nejhladčeji (takže předpokládám, že je to automat), tak to by mě teda odradilo okamžitě. A pokud budu psát upřímně, tak by mě to odradilo, i kdyby to mělo cenovku 130 000 Kč. Protože to značí potencionální průser velkého formátu, aspoň co se financí týče.

Filozof sice píše správný názor, ale pokud někdo jezdí 40 000 km ročně, tak takové auto právě vůbec chtít nebude - už takto to bude problematicky prodejný a pokud bude myslet dopředu, tak si spočítá, že s takovým nájezdem tam budou investice, i kdyby to bylo momentálně bez investic a hlavně za dva roky to bude mít 400 000 km a to je už hodně hodně moc...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od matiz »

7K € Za toto auto ???? Preju hodne stesti, budes ho hodne potrebovat. Ten kdo jezdi 40k rocne, ten si poridi auto bud nove, nebo velmi zanovni a ne takovouto 10 roku starou a olitanou pastiku u ktere jsou pravdepodobne uz jen investice, nic jineho.

Filozof ma urcite pravdu, staci napsat pekny inzerat... To plati mozna tak pro nejakeho troubu... Ten kdo ma trochu rozumu si vezme nekoho kdo tem autum rozumi. A to pak jde vetsinou ten super stav rychle do prdele, protoze na deset let starem aute se to projevit musi.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#12 Příspěvek od tanner540i »

Je to manual: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15

Me se libi, jak tady kazdej odsuzuje staceni km, a pak tady kazdej odsoudi tohle auto jako olitanou ludru, protoze ma 300k km....

Kazda 330d z tohoto roku vyroby bude mit tech 300 az 500k km (cest vyjimkam), ale na tacho to nikdy neuvidite jednoduse proto, ze to tam videt nechcete. Mechanicky motor zvladne jeste daleko vic, a veci jako vstriky, turbo, cerpadla atd se berou jako spotrebak u kazdeho moderniho dieselu.

Btw. za 6tis euro se to musi prodat, sam koukam po 330cd a ty auta malokdy jdou pod 180tis. Stav tech co sem videl radsi nekomentuju.
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Honza325 »

Kazda 330d z tohoto roku vyroby bude mit tech 300 az 500k km (cest vyjimkam), ale na tacho to nikdy neuvidite jednoduse proto, ze to tam videt nechcete. Mechanicky motor zvladne jeste daleko vic, a veci jako vstriky, turbo, cerpadla atd se berou jako spotrebak u kazdeho moderniho dieselu.


:pivo: :Pohar:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od matiz »

Jo, to je pravda, jenze ten "spotrebak" dokaze fest provetrat srajtofli. A pruser je ten, ze investovana castka dela znacne procento porizovaci ceny. A urcite vsechny nebudou zhuntovane, najdou se jiste i krasne kusy, ale u takoveho auta je proste treba pocitat spis s tim, ze investice prijdou nez s tim ze to odhrka dalsich 5 roku ze se bude menit olej, filtry a desky. Ja bych takove auto proste moc nechtel, kdyz zvazim porizovaci cenu a naklady ktere spis prijdou, vyjde mi jako rozumnejsi varianta se treba zadluzit a poridit novejsi, samozrejme drahsi model. Je to jen muj nazor, ne dogma. Je jiste spravne ze nekdo jiny to vidi jinak, ja si nemuzu pomoct.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#15 Příspěvek od Marrtin »

Je videt, ze je to velmi subjektivni - pro nekoho jeste pekne coupe, pro nekoho olitana pastika (z toho usuzuju na velkou odbornost, kdyz to nekdo pozna podle obrazku).

Vzdycky sem si kupoval auta za cash, a abych mel na udrzbu. Zadluzit se a koupit si auto? Vzhledem k vysi investice a k tomu, jak minutu po tom co to auto koupim ztratim hned X tisic na cene a muzu to hned ten den rozstrelit, je pro me novy auto absolutne absurdni investice.

Turbo puvodni, vstriky puvodni, spojka a setrvak meneny. Ja proste vim, kdyz prijde turbo, dam ca. 1.200 € z cehoz se nepo...a jedu dal. Rek bych to, ze je to vse puvodni navic ukazuje na to, jak s autem bylo zachazeno. Muj mechanik rika kolik uz videl turb v 150.000 km kaputt.

Jo je to manual, to byla nesikovna formulace ode me. Mam ho tri roky a nejel sem ca. 80.000 km, kdyby to melo skrytou vadu, tak by se to asi nedalo zejo. Myslim, ze dulezity nez pocet km, je jak se auto provozovalo. Kdyz jedu do Prahy auto pekne ohreju pomalou jizdou a az nekde na A9 tomu nalozim. To samy v Praze, rozpaleny turbo po jizde ochladim pomalou jizdou po meste. Nejezdim klobouka 180-200 na dalnici na 6tku to zas tolik netoci. Policejni passaty sem provetral uz 3 x :-) Kluci byly nasseny, rikaly ze musli podradit o dva kvalty, aby me dojeli :-)
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#16 Příspěvek od tanner540i »

No ja to bral tak, ze dnes uz snad neni nikdo tak najivni, aby si myslel ze bude 5 let jezdit s 6ti valcovym dieselem bez vetsich investic (leda ze by snad nekdo jezdil 10tis rocne).
Podle zkusenosti se u nas pohybuje zivotnost vstriku kolem 200tis km, takze neni zrovna vyhra koupit 3 roky stare 330d za pul milionu, kdyz polovina z nich ty kilometry prave ma po tech 3 letech a vsechny dily na vymenu teprve cekaji...
Jak pises, kazdy to vidime jinak. Me se jen nelibilo jak tohle konkretni auto kazdy zatracuje kvuli, na jeho vek minimalnimu, najezdu.

A vzivote by me nenapadlo, zadluzit se pri nakupu naftaku, prave kvuli potencialnim investicim. Kdyz nemam na hromade treba 300tis, jak asi potom budu opravovat auto ktere denne potrebuji, a ktere muze ze dne na den chtit investici klidne 80tis.... Splaceni beru jen u noveho auta, kde se pocita s tim, ze ho za za 5 let prodam.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#17 Příspěvek od Marrtin »

No tyvole ja ten pravopis...sorry.
Jo za 6 bych ho klidne taky prodal. 7.2. sem v Praze na servis olej a komplet zadni brzdy.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od matiz »

Je videt, ze je to velmi subjektivni - pro nekoho jeste pekne coupe, pro nekoho olitana pastika (z toho usuzuju na velkou odbornost, kdyz to nekdo pozna podle obrazku).

Staci uvest datum vyroby a je jasne ze za deset let to proste neco i najelo a novotou zarit nebude a zub casu se na nem podepsal at se kdo chce certi jakkoliv. Jak na vecech viditelnych, tak neviditelnych na prvni pohled. Je to prirozene starnuti bez ohledu na to jak je ojete nebo neni. A na to nekteri nepotrebujem vubec zadny obrazek abychom to pochopili. Za stejnou castku co jsi pozadoval lze poridit bez vetsich problemu e90, e91 a kdyz se zadari tak i velmi hezky vybavene s vykonem o 20-30 kW mensim ale o 4 roky mladsim a novou generaci.

Nikdo ti nema co kecat do toho na kolik si to auto cenis, ani ja ti do toho nekecam a nevyvracim to. Jiste se najde nekdo kdo to oceni. Ale drtiva vetsina potencionalnich kupcu slevi z kupe a pujde za stejne penize do sedana nebo kombi ale generacne mladsiho a s mensim najezdem a stejnym rizikem pripadnych oprav. Proto budes potrebovat to stesti abys nasel nekoho mladeho ktery ma ty penize a chce jen variantu kupe. Vetsina z nich totiz prave sahne po tom novejsim sedanu. Pisu to bez emoci a bez toho abych to auto ocernil, absolutne ho neznam a je mi uplne volne jestli se proda nebo ne. Ten kdo bude mit zajem si prijede a podiva se a zhodnoti sam. A absolutne nebude brat v potaz tyhle reci, budou pro nej nepodstatne, protoze chape situaci a chce prave toto auto. Bude li mit pocit ze je to pro nej vyhodne, tak ho i koupi. Ti co tady vykrikujou za kolik se to jiste musi prodat, ti si to tvoje auto bohuzel nekoupi. Dej inzeraty vsude kde muzes, zjistis sam jakou hodnotu ma.

Ten kdo ma v ruce 200k na auto, pro toho neni velky problem zpravidla si treba 80k k tomu pujcit a za tyto penize se da koupit uz fajnova E9x a tim padem se mnozstvi kupcu rapidne snizuje. Ja kupoval svoje jako trilete, mam ho zhruba tri roky a ztratilo minimalne 150k na cene, realne mozna i vic jen diky casu bez ohledu na najezd. Vevnitr jak nove, zvenku nejakym tim sutrem dostalo a funkcne v hrube nadstandartim stavu A ojeta pastika to je taky, proste ma svuj najezd a roky, zanovni vuz to neni a bylo by naivni si to myslet a jeste naivnejsi to prohlasovat.. Tak to bylo, je a nejspis i bude.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#19 Příspěvek od Marrtin »

Pisu tu rovnez bez emoci. Ojety neni novy a jakkoli o nej bylo starano nikdy nebude v TOP stavu to je jasny.
Ten inzerat je uz dost stary a taky to melo v tu dobu 240t km. Dnes to ma skoro 300t a proto se ptam co je realna cena, aby se to sice prodalo ale za primerenou a odpovidajici cenu. Tot cely smysl dotazu. Myslim ze zacit s cenou na 6t je rozumny stred.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#20 Příspěvek od IlikeU »

130tis kč
Odpovědět