Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 328i M3
Předmět: BMW 328i E36 sedan M3
Přesné typové označení vozidla: BMW E36 M3 (motor 2,8i)
Druh karoserie: Sedan
Obsah: 2793ccm
Rok výroby: 04/1995
Výkon: 142KW
Druh paliva: Benzín
Barva: CosmosSchwartz metallic
Počet najetých kilometrů: 232000km
Stav vozidla: Dobrý
Platnost STK: 04/2014
Cena: 85 000, Dohodou
Popis výbavy:
2x airbag, el. šíbr, el přední okna, dálkové ovládání, centrál, imobilizér, kožený interiér M3, vyhřívané sedačky, ABS, el. zrcátka, samosvor, rádio Alpine, M3 originál lité disky styling 24, na nich letní pneu kupované na jaře 2013 a styling 39 a na nich zimní kola kupované na podzim 2012.
Auto nemělo zapsaný motor v TP. To jsem osobně řešil a byly přepsány a ověřeny údaje v TP a na autě. Nyní vše OK.
Popis provedených oprav:
09,2012 - nový spínač brzdových světel FEBI
11,2012 - výměna oleje (225000 Km) +filtr + chladící kapalina
2,2013 - oprava brzdových pístků + silentbloky Strongflex
4,2014 - levá přední tyčka řízení, geometrie, uchycení předního nárazníku
7,2013 - UHP LED Angel Eyes - žlutá barva
7,2013 - komplet M3 brzdy od ATE + destičky
10,2013 - nová autobaterie Varta (záruční list)
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
koroze na víku kufru (nejvíc) , prahy, dveře,ťukanec na zadním čele pod pravým světlem plus prasklý zadní nárazník, lak není v TOP stavu. jsou na něm škrábance a na řidičových dveřích je šrám od nějakého ubožáka. Nejspíš jedno čidlo ABS. Někdy funguje, někdy ne.
Poznámka:
Spotřebově jezdím delší cesty kolem 9,5L/100Km, krátké cesty je to horší. Motor je rv. 98 dovezen a dán do auta při stavu 168 000Km . S tím byla měněna i přístrojová kaplička, takže budíky nejsou z M3 a je místo tlaku oleje ekonoměr. Auto stálo vždy venku a jde to na něm znát. Nicméně pokud se najde někdo šikovný tak si spoustu věcí opraví i sám pokud má zázemí nebo dílnu atd. To auto je opravdu origo M3, krom motoru a výfuku. Check Control hlásí pouze chybu předních světel, jelikož tam byly HID xenonové sady a ty to nejspíše pokazily. Jinak světla svítí. AE kroužky zapojeny tak, aby svítily jako denní svícení, čili svítí vždy při zapnutém zapalování. Volant je celkem nevzhledný, ze začátku se mi nelíbil a potřeboval by očalounit. Hned jsem ho chtěl vyměnit ale drží se velmi pohodlně a už jsem si na něho zvykl.
Kontakt: 733600906, mazac.petr@gmail.com nebo tady SZ. K vidění v Novém Městě na Moravě
http://www.sportovnivozy.cz/48758-bmw-3 ... -na-morave
Pro klubáky:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=119749
Přesné typové označení vozidla: BMW E36 M3 (motor 2,8i)
Druh karoserie: Sedan
Obsah: 2793ccm
Rok výroby: 04/1995
Výkon: 142KW
Druh paliva: Benzín
Barva: CosmosSchwartz metallic
Počet najetých kilometrů: 232000km
Stav vozidla: Dobrý
Platnost STK: 04/2014
Cena: 85 000, Dohodou
Popis výbavy:
2x airbag, el. šíbr, el přední okna, dálkové ovládání, centrál, imobilizér, kožený interiér M3, vyhřívané sedačky, ABS, el. zrcátka, samosvor, rádio Alpine, M3 originál lité disky styling 24, na nich letní pneu kupované na jaře 2013 a styling 39 a na nich zimní kola kupované na podzim 2012.
Auto nemělo zapsaný motor v TP. To jsem osobně řešil a byly přepsány a ověřeny údaje v TP a na autě. Nyní vše OK.
Popis provedených oprav:
09,2012 - nový spínač brzdových světel FEBI
11,2012 - výměna oleje (225000 Km) +filtr + chladící kapalina
2,2013 - oprava brzdových pístků + silentbloky Strongflex
4,2014 - levá přední tyčka řízení, geometrie, uchycení předního nárazníku
7,2013 - UHP LED Angel Eyes - žlutá barva
7,2013 - komplet M3 brzdy od ATE + destičky
10,2013 - nová autobaterie Varta (záruční list)
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
koroze na víku kufru (nejvíc) , prahy, dveře,ťukanec na zadním čele pod pravým světlem plus prasklý zadní nárazník, lak není v TOP stavu. jsou na něm škrábance a na řidičových dveřích je šrám od nějakého ubožáka. Nejspíš jedno čidlo ABS. Někdy funguje, někdy ne.
Poznámka:
Spotřebově jezdím delší cesty kolem 9,5L/100Km, krátké cesty je to horší. Motor je rv. 98 dovezen a dán do auta při stavu 168 000Km . S tím byla měněna i přístrojová kaplička, takže budíky nejsou z M3 a je místo tlaku oleje ekonoměr. Auto stálo vždy venku a jde to na něm znát. Nicméně pokud se najde někdo šikovný tak si spoustu věcí opraví i sám pokud má zázemí nebo dílnu atd. To auto je opravdu origo M3, krom motoru a výfuku. Check Control hlásí pouze chybu předních světel, jelikož tam byly HID xenonové sady a ty to nejspíše pokazily. Jinak světla svítí. AE kroužky zapojeny tak, aby svítily jako denní svícení, čili svítí vždy při zapnutém zapalování. Volant je celkem nevzhledný, ze začátku se mi nelíbil a potřeboval by očalounit. Hned jsem ho chtěl vyměnit ale drží se velmi pohodlně a už jsem si na něho zvykl.
Kontakt: 733600906, mazac.petr@gmail.com nebo tady SZ. K vidění v Novém Městě na Moravě
http://www.sportovnivozy.cz/48758-bmw-3 ... -na-morave
Pro klubáky:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=119749
- Přílohy
-
- cisty1.jpg (173.63 KiB) Zobrazeno 5947 x
-
- kola.jpg (148.25 KiB) Zobrazeno 5947 x
-
- 03.jpg (91.59 KiB) Zobrazeno 5946 x
-
- 14.jpg (144.37 KiB) Zobrazeno 5946 x
-
- 13.jpg (161.1 KiB) Zobrazeno 5946 x
-
- 12.jpg (160.26 KiB) Zobrazeno 5946 x
-
- 16.jpg (137.9 KiB) Zobrazeno 5946 x
-
- cisty3.jpg (164.41 KiB) Zobrazeno 5946 x
-
- cisty2.jpg (143.7 KiB) Zobrazeno 5946 x
Nové foto
- Přílohy
-
- Rez na vůku kuftu + tukanec pod PR světlem (ne behem meho vlastnictvi) a s tim i prasklý zadní nárazník na pravém boku
- 08.jpg (125.61 KiB) Zobrazeno 4123 x
-
- Nové M3 kotouče + destičky (včechny 4 kola) - jde vidět ještě krycí vrstva na zadních kotoučích na vnitřní straně
- 07.jpg (193.69 KiB) Zobrazeno 4123 x
-
- LZ disk
- 06.jpg (107.16 KiB) Zobrazeno 4123 x
-
- 05.jpg (192.38 KiB) Zobrazeno 4123 x
-
- 04.jpg (91.46 KiB) Zobrazeno 4123 x
-
- 03.jpg (98.51 KiB) Zobrazeno 4123 x
-
- 02.jpg (103.11 KiB) Zobrazeno 4123 x
-
- 11.jpg (127.83 KiB) Zobrazeno 4119 x
-
- PP disk
- 10.jpg (109.09 KiB) Zobrazeno 4119 x
-
- PZ disk
- 09.jpg (102.01 KiB) Zobrazeno 4119 x
Ano, přesně tak. Až po čase jsem si uvědomil, že auto super, ale dát ho do kupy, na to nemám moc času a raději pohledám kousek v lepším stavu. Ale kdo má dost času a rád si auto vypiplá, pohraje si s ním, je tohle ideální kousek. 
Když to tak vezmeš, podle mě to je ideální kombinace motoru a podvozku/kastle. Všechno poctivé M, ale motor 328. Takže taková ekonomičtější varianta Mka
Jede to dobře, ale nesežere ti to peněženku na nákladech...

Když to tak vezmeš, podle mě to je ideální kombinace motoru a podvozku/kastle. Všechno poctivé M, ale motor 328. Takže taková ekonomičtější varianta Mka
