Druh karoserie: coupe
Rok výroby: 1976-78 (teď si nejsem jistý)
Objem válců: 3300cm3
Výkon: 147kw
Druh paliva: benzín
Barva: šedá metalíza - originál odstín
Počet najetých kilometrů: ?
Stav vozidla: dobrý
Platnost STK:....
Cena: 85.000,-Kč, viz výběr kol, níže rozepsáno.
Zvažuji prodej z důvodu nedostatku místa, nemám nafukovací garáž (naopak bych měl prodat více aut, ať se pohnu) a mám v hledáčku jednu 850i.. Nějaké šestky už mám, takže pokud někdo bude normální a chce pěkný základ, ne zrovna časté e24ky, možná kývnu na prodej. Na druhou stranu bych raději prodal jiné auto, jelikož je auto dobrá investice a není problém z ní udělat krasavce. Pokud se prodá objekt mého zájmu, nebo prodám jiné auto - prodej zruším. Rozhodně finančně netrpím, takže nebudu auto prodávat pod cenou. Prozatím inzeruji jen na klubech, chtěl bych vědět že auto žije..
Brzo dodám více fotek..
Jedná o jednu z prvních e24, v originál stavu se skvělým a velice živým motorem. 4 speed převodovka, kliky na okna, pěkná šedivo-béžová kůže nepotrhaná - zachovalá, velice pěkný lak - originál odstín - už jednou lakovaný, perfektní chromy, plně pojízdná a funkční. Auto stálo přes deset let ve vytápěné garáži, jednou za čas projeto pár km.
Nedávno děláno: Tažné je dole. Proběhla výměna spojkové lamely a ložiska za nové, všech svíček, vzduchového, palivového a olejového filtru včetně oleje a oleje v převodovce. Tlumič výfuku je zrepasovaný. Seřízené ventily, motor je opravdu velice dobrý - bez problému.
Je potřeba udělat: prasklá expanska (mám náhradní a možná ještě stihnu udělat), těsnění víka ventilů chce vyměnit a ještě servo řemen, koupil jsem nový, ale je velký a původní občas prokluzuje.
Vady: Koroze je malá, ale - podlaha ve středu, pravé dveře, 2x roh pod zadním světlem, klasika u e24ky, přední blatníky super. Rozhodně to není žádný cedník.
Výbava kůže, el. řidič zrcátko, zadní okna elektrika, přední kliky (vcelku rarita), zadní opěrky hlav.
Papíry: Původní prodejce kolem roku 2000 neposlal TP, kupní smlouva z toho období je. Každopádně je auto kompletně originál a v dobrém stavu, proto nevidím problém s přihlášením na veteránské čísla. Původní Německé čísla XX X633 agg
Každopádně je potřeba myslet na to, že se jedná o 35 let staré auto a chce se mu nějaký čas věnovat..
Cena:
a) na origo al Alpina styl s origo pneu - 85.000,-Kč
b) s leštěnýma BBS RT 17 v moc pěkném stavu - 97.000,-Kč
Tel: 777 841 836, Ostrava.





