Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 540i, plna serviska, LPG
Předmět: BMW e39 540i
Přesné typové označení vozidla: 39 540iA
Druh karoserie: Sedan
Rok výroby: 17/08/1998 (auto ma FL svetla, a digi vyhrev sedadel, ne sporaky)
Objem válců: 4400 ccm
Výkon: 210 kW
Druh paliva: Benzín
Barva: Modra
Počet najetých kilometrů: 230,000 km
Stav vozidla: Velmi dobrý
Platnost STK: 4/2015
Cena: 190 000 Kč
Auto + vsechny dily a opravy podtrzeno secteno 225.000Kč (dolozim fakturama). Koupeno 2.4.2013 za 108 tis. v nemecku, a v dilech nainvestovano dalsich 125 tis. Delal jsem si ho pro sebe jako lestenku, ale chtel bych jit do individualky. Na aute bylo udelano naprosto vse co jsem na nem za 3 mesice nasel. 100% stav a perfektni interier..
Nutno videt...
Rychla domluva! Prodavam protoze chci vymenit za 540 individual.
Popis výbavy: !! PLNA SERVISKA vyplnena v BMW!! parkovací asistent, M podvozek, M sedadla, tazne, okna zrcatka volant sedadla komplet v elektrice, pridavne topeni webasto, telefon, TV, 2 klice, centrál dálkový, střešní okno, xenony, dřevěné obložení, destovej senzor, atd atd..
Podrovny popis vybavy zde pod VINkem GG85009: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Popis provedených oprav:
Auto bylo dovezeno z Frankfurtu a byl udelan kompletni servis ve 230.000km, momentalne najeto 232 tis.
- komplet nove naplne (oleje, chladic, brzdy, servo, ..)
- komplet brzdy (kotouce, desky, rucka, ...)
- ABS senzory
- opraveno rozsypane LCD
- geometrie pred 300km
- nove pneu Bridgestone+ventilky a krytky 1000km
- predni ramena
- komplet filtry (vzduch, oba kabinove orig. uhlikove)
- nove velurove koberce
- nove znaky, a vsechny cudle a tesnici gumy ktere nebyli 100%, tak koupene nove v BMW
- tlumice zadniho vyka
- vetsi antena na GSM
- nove orig. sterace
- nova napln klimatizace
- denni sviceni s homologaci montovane v profi uznavanem servisu
- komplet intenzivni cisteni (nadobka, cerpadlo, tesneni, ..)
- vodni pumpa, vrtule, visko spojka (vrtule a visko orig.)
- kryt motoru a komplet nove cudle z BMW
- montaz LPG, toroidni nadrz 65L, montovano u kluku z levnelpg.cz
- vymenen olej v automatu, vcetne filtru a proplachy
- vymenene zadni pruziny (obe) za nove - Mpaket orig z bmw
- vycistena klimatizace a desinfekce vyparniku
- a spousta dalsiho..
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: zadne, 101% stav
Kontakt: Honza Donát / Karlovy Vary / Telefon 608 136 806 / donat.ml@ditasro.cz
Přesné typové označení vozidla: 39 540iA
Druh karoserie: Sedan
Rok výroby: 17/08/1998 (auto ma FL svetla, a digi vyhrev sedadel, ne sporaky)
Objem válců: 4400 ccm
Výkon: 210 kW
Druh paliva: Benzín
Barva: Modra
Počet najetých kilometrů: 230,000 km
Stav vozidla: Velmi dobrý
Platnost STK: 4/2015
Cena: 190 000 Kč
Auto + vsechny dily a opravy podtrzeno secteno 225.000Kč (dolozim fakturama). Koupeno 2.4.2013 za 108 tis. v nemecku, a v dilech nainvestovano dalsich 125 tis. Delal jsem si ho pro sebe jako lestenku, ale chtel bych jit do individualky. Na aute bylo udelano naprosto vse co jsem na nem za 3 mesice nasel. 100% stav a perfektni interier..
Nutno videt...
Rychla domluva! Prodavam protoze chci vymenit za 540 individual.
Popis výbavy: !! PLNA SERVISKA vyplnena v BMW!! parkovací asistent, M podvozek, M sedadla, tazne, okna zrcatka volant sedadla komplet v elektrice, pridavne topeni webasto, telefon, TV, 2 klice, centrál dálkový, střešní okno, xenony, dřevěné obložení, destovej senzor, atd atd..
Podrovny popis vybavy zde pod VINkem GG85009: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Popis provedených oprav:
Auto bylo dovezeno z Frankfurtu a byl udelan kompletni servis ve 230.000km, momentalne najeto 232 tis.
- komplet nove naplne (oleje, chladic, brzdy, servo, ..)
- komplet brzdy (kotouce, desky, rucka, ...)
- ABS senzory
- opraveno rozsypane LCD
- geometrie pred 300km
- nove pneu Bridgestone+ventilky a krytky 1000km
- predni ramena
- komplet filtry (vzduch, oba kabinove orig. uhlikove)
- nove velurove koberce
- nove znaky, a vsechny cudle a tesnici gumy ktere nebyli 100%, tak koupene nove v BMW
- tlumice zadniho vyka
- vetsi antena na GSM
- nove orig. sterace
- nova napln klimatizace
- denni sviceni s homologaci montovane v profi uznavanem servisu
- komplet intenzivni cisteni (nadobka, cerpadlo, tesneni, ..)
- vodni pumpa, vrtule, visko spojka (vrtule a visko orig.)
- kryt motoru a komplet nove cudle z BMW
- montaz LPG, toroidni nadrz 65L, montovano u kluku z levnelpg.cz
- vymenen olej v automatu, vcetne filtru a proplachy
- vymenene zadni pruziny (obe) za nove - Mpaket orig z bmw
- vycistena klimatizace a desinfekce vyparniku
- a spousta dalsiho..
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: zadne, 101% stav
Kontakt: Honza Donát / Karlovy Vary / Telefon 608 136 806 / donat.ml@ditasro.cz
- Přílohy
-
- IMG_0831.JPG (198.65 KiB) Zobrazeno 4128 x
-
- IMG_0830.JPG (147.66 KiB) Zobrazeno 4128 x
Musíš čekat, třeba někdo ohodnotí stav a co jsi do toho dal. Je blbá doba na prodeje aut. Kamarád prodával supr vybavenou sedmu za 159 a prodával ji snad rok. Nakonec prodal. Za tu tvoji cenu se dá koupit novější model. Jasně můžeš říci, že do toho nasype, to je možná pravda, ale je to nový model, bohužel. Jinak doopravdy nádherný kousek .....
Já Ti řeknu na co tu lidi čekaji. Je to něco přes měsíc, co se tu ukázala 540i s aitomatem po repasi, s LPG, interiér jako máš ty. Byla teda zelená a obyč kola. Nebyl jsem se na ní podívat,ale z fotek se to tý Tvojí stavem vůbec nepodobalo. No jo, jenže novej automat a cenovka za komplet i s plynem tušim 46tisíc. Zmizela hodně rychle.. tak na to čeká víc,než půlka lidí tady
Sorry za OT.
Up pro krásný auto

Sorry za OT.
Up pro krásný auto

Já Ti řeknu na co tu lidi čekaji. Je to něco přes měsíc, co se tu ukázala 540i s aitomatem po repasi, s LPG, interiér jako máš ty. Byla teda zelená a obyč kola. Nebyl jsem se na ní podívat,ale z fotek se to tý Tvojí stavem vůbec nepodobalo. No jo, jenže novej automat a cenovka za komplet i s plynem tušim 46tisíc. Zmizela hodně rychle.. tak na to čeká víc,než půlka lidí tady
Sorry za OT.
Up pro krásný auto

Sorry za OT.
Up pro krásný auto

Pokud nemusíš prodat, tak se ti vyplatí si ho nechat, víš co jsi do toho dal, víš, že to auto je v supr stavu, bohužel tohle asi nikdo neohodnotí ..... teť jsem jednu V8 7er prodal. 130 koupě, přes 30 lpg a další tisíce létaly za doplňky + základní servis. Určitě jsem se přes 200 také dostal. Nakonec jsem ji prodal za 100, ale musím podotknout, že šla do rodiny, tak jsem přimhouřil obě oči.



on si to i každej udělá raději sám ze dvou hlavních důvodů. za prvý aby tam mohl narvat nějaký druhovýrobný šmejd za babku a za druhý sou lidi co to prostě baví, koupit unavený auto a dávat ho do kupy.... takže kompleto udělaný auto si za pro tebe odpovídající peníze od tebe koupí jenom třeba ten, kdo má přesně to samý a zboří to a chce hned jezdít hotovkou a nebo dycky chtěl to samý a zboří to a potřebuje to hned a jezdit...
bohužel, smiř se s tím, půjdeš asi ještě dolů... držím palce.
bohužel, smiř se s tím, půjdeš asi ještě dolů... držím palce.
Souhlas s kolegama pŕede mnou. Čekat, že peníze, které jsi dal do auta se vrátí, je celkem nesmysl. Pro normálního člověka je to prostě stare auto, které se nyní prodává za téměŕ dvojnásobnou cenu - to, že je tam všechno spravené, většinu lidí moc nezajímá. Pro fandu je to zase moc drahé a je pravda, že si taky auto nejradéji zvelebuji postupně sám. A za tu cenu si prostě raději koupim taky néjakého dobře vybaveného individuála, nebo alespoň M paket.
Já jsem svoji 525tku koupil za 120, vrazil jsem do ní dalśích cca 100 tisíc, ale je mi jasný, že bych byl rád, kdybych jí vůbec prodal za 120, i když je teď téměř ve stavu, v jakém vyjela z továrny. Takźe prostě vím, že jí prodávat nebudu a jednoduśe ji za pár let zamknu do garáže jako vzpomínku na ćasy, kdy ještě atmosferické šestiválce brázdily silnice
Takže máš dvé moźnsoti - s citelnou ztrátou se smířit, nebo si prostě udělat individuála sám. Jako maximální reálnou cenu u V8 pŕed FL v top stavu bych viděl 120 000.
Já jsem svoji 525tku koupil za 120, vrazil jsem do ní dalśích cca 100 tisíc, ale je mi jasný, že bych byl rád, kdybych jí vůbec prodal za 120, i když je teď téměř ve stavu, v jakém vyjela z továrny. Takźe prostě vím, že jí prodávat nebudu a jednoduśe ji za pár let zamknu do garáže jako vzpomínku na ćasy, kdy ještě atmosferické šestiválce brázdily silnice

Takže máš dvé moźnsoti - s citelnou ztrátou se smířit, nebo si prostě udělat individuála sám. Jako maximální reálnou cenu u V8 pŕed FL v top stavu bych viděl 120 000.