Druh karoserie: kombi
Rok výroby: 6. 4. 1997
Objem válců: 2793
Výkon: 142 kW
Druh paliva: BA/LPG
Převodovka: automatická Steptronic 5 rychl.
Barva: Fjordgraumetallic
Počet najetých km: 320 000
Stav vozidla: Velmi dobrý
Platnost STK: 12/2014
Popis výbavy: servořízení, nivo, sport. podvozek, elektrický dvoupolohový šíbr, xenony, komplet v el. – okna, volant, sedačky (s pamětí), zrcátka, sedačky komfort černá kůže, přední vyhřívané, zadní s integrovanými dětskými sedačkami, centrál, tempomat, dvouzónová digitální klimatizace s funkcí REST, nejvyšší verze BC, mlhovky, rádio Bussiness RDS + CD changer + 10x repro, monochromatické vnitřní zrcátko, vnější zrcátka vyhřívaná sklápěcí, vyhřívané ostřikovače, intenzívní ostřik, 4x airbag, Shadow-line, komplet M-paket (plasty, volant, přední dveřní lišty, podvozek), interiér carbon dekor, tažné zařízení, dešťový senzor, na zadních oknech roletky, samostatně otvíratelné sklo kufru, licht-paket, loketka, roleta kufru horizontální + vertikální, originál 17“ alu kola. Alarm Magicar, na oknech fólie SunTek, hagusy, US DRL svícení.
K autu jsou všechny 4 klíče (2x s dálkou, hotelový, plastový), 2x ořech k bezpečnostním šroubům kol, 3x klíček k tažnému zařízení, komplet originál nářadí a výbava, návod + německá serviska.
Popis provedených oprav: Je toho opravdu hodně, auto mám cca 3 roky a vždy dostávalo vše potřebné. Od začátku – pravidelně měněný běžný spotřebák (olej, filtry, svíčky), nové měchy nivoregulace, kotouče+destičky přední Textar, zadní Textar cca před měsícem, baterie Varta 96 Ah, přední náprava, tlumiče. V prosinci 2012 sundaná hlava (tlakovalo to do vody, nakonec byla chyba v LPG), hlava srovnána, otlakována, spoustu nových věcí, složeno zpět. Dělal to Mirda odsud, kdo ho zná ví, že je to jeden z nejpovolanějších odborníků na motory M52 a puntičkář. Nový termostat, vodní pumpa, klíňáky+kladky. Nové mlhovky (staré se mlžily, když najdu, přidám k autu). V předních světlech nové tyčky. Poslední výměna oleje v automatu před cca 5 tis. km, převodovka uvnitř čistá, bez špon, řadí jak má. Před týdnem nový chladič serva (prosakoval), rovnou i nový vodní chladič Nissens (původní trochu rosil). LPG v autě cca rok (v záruce, levnelpg.cz). Většinu nových dílů doložím fakturami + fotkami z oprav.
Auto je denně v provozu, vše funkční do poslední žárovičky v palubce. Dělal jsem na autě vše s tím, že s ním minimálně pár let budu jezdit. Život přináší různé změny a potřebuju větší auto, proto tohle prodávám. Prodejní cena je defakto jen to, co jsem do auta nainvestoval za ty tři roky. Na e39 si myslím, že je výbava slušná a stav auta na jeho věk rozhodně nadprůměrný. Novému majiteli stačí sednout a jezdit. EKO výpalné zaplaceno. Po dohodě můžu při rychlém jednání přidat 17“ alu kola se zimáky, 2x velmi slušné, 2x sjeté. Eventuálně mám i sadu téměř nových Michelin Alpin na 16“ originálních alu kolech, ale o té bych se chtěl bavit zvlášť (jen pneu stály cca 14 tis.). Vůz je dovezený z Německa, já jsem druhý majitel u nás.
Popis nutných oprav, nedostatků: Nějaké kosmetické mušky, které jsem neřešil. Koroze – dvě malé bublinky, jedna u zadního světla, jedna u zadního okna. Rám zadního výklopného okna je zkorodovaný víc, ale to jsem hodlal řešit výměnou, až se k tomu dostanu a nějaké se naskytne – není to součást kastle. Na čelním skle jsou dvě malé tečky od kamínků, už jsem to takhle koupil, zatím neřešeno. Aktuální nutné investice = žádné.
Rychlé, pohodlné a úsporné auto, spotřeba kolem 12l LPG/100km.
Cena: 99.000,- Kč, při rychlém jednání 17" Alu kola se zimáky v ceně
Kontakt: SZ, mail, tel. 777 608 708 (ne SMS). Auto je k vidění průběžně v Milovicích u Lysé n.L., Brandýse, n.L., Praze, občas v Českých Budějovicích.
Případné dotazy rád zodpovím, vyfotit můžu na přání cokoli na autě a poslat.