Cena: 185000,- pokud někdo prokáže znalosti E46, nebude z toho dělat Tuzing, nebo se známe tady z klubu cena 180000,-
Nová cena: 175000,- vzhledem k tomu co se po netu pohybuje a nechci to prodávat několik měsíců. Druhej důvod je že se dnes po°rala zadní stahovačka okna. Okno j sem pevně podložil dřevem a zajistil ovšem nemám teď po ruce opravnou sadu (cca.1000-1500kč max)
Výbava:
Z toho co funguje samo: Automat-s možností si řadit sám, aut.klima, aut. stmívání zpětnýho zrcátka, aut.přepínání xenonů/denního svícení podle venkovního osvětlení, aut.dešťový senzor.
Ostatní: servisní plastový klíč, kovový klíč, 2klíče s ovládáním, 12repro Harmann/kardon, Navi 16:9, changer 6CD, vyhřívané přední sedačky, vyhřívané zadní okno, vyhřívané elektricky ovládané zrcátka, dřevěný dekor interiéru, xenony, ostřikovače xenonů, střešní okno, 4el stahovaná okna, interiér v černé kůži, dvoufázové DSC, ABS, nově obšitý volant širší kůží, líp se drží, sklopné zadní sedačky, průchod pro lyže........
K autu:
Rok staré gumové koberečky, čistící a leštící prostředky od firmy fantoms na kůži v ceně asi 600kč, plné originální nářadí ve víku kufru, „angel eyes“ bílé CCFL nové.
Stav:
Dva dny zpět provedena diagnostika, (kdo zná u Smileho), nechal jsem prohlídnout vše, automat v pořádku, motor i válce chodí naprosto výborně, nikde žádný chyby krom chybové hlášky výhřevu sedačky což nevím proč, používám neustále a pořád funguje-předvedu. Jelikož jsem si to zkontroloval sám, nebráním se prohlídnutí auta kdekoli jinde: servis/vy nebo váš kamarád s diagnostikou….žádný problém. Baterie i přes neustále hlasitou hudbu poprvé dobíjena po dvou letech před měsícem.
Automat není GM ale ZF, řadí mnohem líp a má hladší chod než GMka. Motor je a vlastně díky automatu by i měl být v pořádku. Jelikož díky němu není možné motor přetáčet ani podtáčet. Stav motoru nejvíc potvrzuje fakt, že za 10kkm sežere asi 1dcl oleje

Lak má po zimě pár teček na přední kapotě, poslední dva roky myto pouze wapkou a ručně…a je to poznat že lak vypadá dost zachovale. O interiéru se nebojím říct že je opravdu jen „zajetý“ což odpovídá i najetým km. Kůže není nikde odřená a už vůbec ne roztržená nebo vytahaná jak většinou bývá. Je velice pevná a má svůj originální tvar, byla pravidelně 1-2x za 14 dní opečovávaná přípravky Fantoms. Tzv.oranžády nechány, na živo vypadají na autě opravdu dobře. Kotouče ještě 15tkm vydrží, desky jsou jak nový.
Měněny problematické a standartní věci:
100kkm- Olej 5W40, olejový filtr, olej + filtr převodovky, svíčky NGK BRK6EQUP, vzduchový filtr, palivový filtr.
106kkm- chladící kapalina, brzdová kapalina
Opravit:
z problémových částí co často u 30i odchází bych doporučil ještě vodní pumpu (1000kč)- funguje v pořádku ale raděj dřív než pozdě. Odchlípnutý pravý boční prah+ upadl ten zmetek do kterýho se dává hever(je v kufru, stavím to na něj pořád). Ještě teď budu dělat čistění startéru, už se mi 3x chytnul po startu a nerozepnul takže vteřinku se roztočil a pak klid.
Důvod prodeje: splnění snu=> motorka+ velká limuzína.
KONTAKTY
00420737485075
00420773485075
haselzde@seznam.cz
SZ
EDIT: ještě doplňuju spotřebu. Kdo nevěří, věřit nebude, kdo má zájem klidně předvedu. Žďár->HK průměr 89km/h 7,4l, rekord 6,9l...!! Normální okresky 8-9l, město jezdím za hodně protože jezdím od přechodu k přechodu(uznávám chodce) 13-15l. Větší město, HK když courám 11l, Praha ještě míň. Dálnice 8,5-10l dle tempa. Za těch +-16500km mám schovaný všechny účtenky za benzín a kupodivu i když jezdím víc jak 50% město vyšlo 10,3průměr.
OT ohledně ceny ZAKÁZÁN, ostatní si rád poslechnu, včetně dotazů/tipů co v inzerátu chybí






detail odchlípnutýho prahu, kola nejsou součástí prodeje.




