Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e30 325i M-technik II - TOP!
Přesné typové označení vozidla: BMW E30 325i (KAT)
Druh karoserie: coupé
Rok výroby: 1989
Obsah: 2494
Výkon: 125kW dle TP.
Druh paliva: benzín
Barva: diamant schwarz metalic
Stav vozidla: výborný
Platnost STK: 2014
Cena: 108 000 korun československých
Popis:
15 000km po go podvozku, 2000km po GO karoserie, 600 km po revizi hlavy - vše ok, nové těsnění pod hlavou + šrouby(victor reinz), tesneni driku ventilu (victor reinz), hlava přelíznuta o 7 setin, motor v černém komaxitu, vše poctivě vyvařeno(doložím fotodokumentací), ošetřeno, celolak diamant schwarz, vyřízlé pertly v lemech (drží se tam voda), laděný výfuk (masakr), navařen nový vlnovec, originál M-tech II packet žádný laminát, černé helly, lehce zatmavene zadni lampy, sedacky sportsitze - nove posite(alcantara), řadička m3 e92, volant MOMO Corse, ručka ///M, budíky ///M, sony xplod, vpředu repro s carbonovou membránou, samosvor V3.91, kola keskin KT1, kdysi lestěné límce- chtěly by péči, chip DINAN performance - omezovac otacek na 7250ot/min, olej měněn vždz po 4000 km! sportovní filtr, absolutně bez koroze, roletka na zadním okně... atd atd atd.. mnoho extra!!!
V autě jsem nechal hromadu peněz(který se už nevrátí) a v neposlední řade svoje ruce.. mrte hodin ! Delal jsem si ho pro sebe, ale situace se zmenila.
Popis nedostatků : chce to pohrát si s elektrikou, občas nefunguje středový panel (radio, topení, palubka), ruční brzda nefukční, prasklinka na předním oknu - asi se časem rozleze, nefuncni mechanismus sibru, na papírech z e30 323i.
foto dodám.
Auto pro fajnšmekry. Reakce lidí na ulici jsou neskutečný .
Vážní zájemci nechť volají : Michal - 606 590 123
slzička ukápla..
Druh karoserie: coupé
Rok výroby: 1989
Obsah: 2494
Výkon: 125kW dle TP.
Druh paliva: benzín
Barva: diamant schwarz metalic
Stav vozidla: výborný
Platnost STK: 2014
Cena: 108 000 korun československých
Popis:
15 000km po go podvozku, 2000km po GO karoserie, 600 km po revizi hlavy - vše ok, nové těsnění pod hlavou + šrouby(victor reinz), tesneni driku ventilu (victor reinz), hlava přelíznuta o 7 setin, motor v černém komaxitu, vše poctivě vyvařeno(doložím fotodokumentací), ošetřeno, celolak diamant schwarz, vyřízlé pertly v lemech (drží se tam voda), laděný výfuk (masakr), navařen nový vlnovec, originál M-tech II packet žádný laminát, černé helly, lehce zatmavene zadni lampy, sedacky sportsitze - nove posite(alcantara), řadička m3 e92, volant MOMO Corse, ručka ///M, budíky ///M, sony xplod, vpředu repro s carbonovou membránou, samosvor V3.91, kola keskin KT1, kdysi lestěné límce- chtěly by péči, chip DINAN performance - omezovac otacek na 7250ot/min, olej měněn vždz po 4000 km! sportovní filtr, absolutně bez koroze, roletka na zadním okně... atd atd atd.. mnoho extra!!!
V autě jsem nechal hromadu peněz(který se už nevrátí) a v neposlední řade svoje ruce.. mrte hodin ! Delal jsem si ho pro sebe, ale situace se zmenila.
Popis nedostatků : chce to pohrát si s elektrikou, občas nefunguje středový panel (radio, topení, palubka), ruční brzda nefukční, prasklinka na předním oknu - asi se časem rozleze, nefuncni mechanismus sibru, na papírech z e30 323i.
foto dodám.
Auto pro fajnšmekry. Reakce lidí na ulici jsou neskutečný .
Vážní zájemci nechť volají : Michal - 606 590 123
slzička ukápla..
opravdu točí tolik. video bohužel nemám ani jedno
, jsem na to hroznej looser.. jednou budu litovat.
Popřípadě výměna za pěknou M3 e36 3.0 v original stavu s doplatkem z mojí strany.
Ale i jiné,zajímavé vozy - Renault Safrane biturbo baccara quadra, Alpina B10, M5 e34 3.6/3.8, 540i, audi s2,s4,impreza...atd...

Popřípadě výměna za pěknou M3 e36 3.0 v original stavu s doplatkem z mojí strany.
Ale i jiné,zajímavé vozy - Renault Safrane biturbo baccara quadra, Alpina B10, M5 e34 3.6/3.8, 540i, audi s2,s4,impreza...atd...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele: