Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E39 535iA, 2002, sleva na 123 000,- !!!!!! nové foto
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: úte 21.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Přesné typové označení vozidla: E39, 535i
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 4/2002
Objem válců: 3494
Výkon: 184KW
Druh paliva: benzín
Barva: stříbrná metál
Počet najetých kilometrů: 234 000
Stav vozidla: perfketní
Platnost STK: 2012
Cena: 203 000,- Kč
Popis výbavy: komfortní kožené sedačky s výhřevem a elektrickým posuvem a pamětí, elektrický posuv volantu, NAVI 16:9, TV, klima, samozatmavovací zrcátka, dešťový senzor, elektricky sklápěcí zrcátka, elektrická zadní roletka, roletky v zadních oknech, multifunkční volant, tempomat, xenony, automatická světla, aktivní ostřik, telefon, DSC apod...
Popis provedených oprav:
Za minulých 80 000km:
Nový alternátor (měněný na dovolené ve švýcarsku v BMW za 1300 sfr cca 25 000,- Kč), komplet GO automatu včetně mechatroniku cca 60 000,- kč (pan Šabata v brně je ještě u něj v záruce). Nová řídící jednotka, klepací čidla, v autě byl sekvenční lpg - po pár tisících km na záruku odborně odebrán, Termostat, přetěsněné ventil dekly, vodní pumpa, řemeny, oleje měněný vždy po 10 000km, servo pumpa, vše co si vyžadovala náprava vyměněno, kapota lakovaná (kamínky) a ostatní odřeninky profesionálně doladěné v http://www.lakyrna.cz technologii DuPont, nikde ani náznak nějaké koroze, nebo něčeho takového, minulý týden nové ložisko vepředu.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: žádné (teď mě napadá málo viditelná prasklinka v zadním nárazníku, někdy ne uplně 100% přerazení automatu v omezovači),
Kontakt: 606 342 125
Jsem druhý majitel, auto je kupované v ČR, prvním majitelem byl ruský velvyslanec, auto máme od 122 000km, je k němu doposud vedená serviska 3x klíče, auto dostávalo plný servis, všechny hluky a jiné neřesti hned řešeny. K vozidlu dám 2 sady originálních kol letní R17 na Firestonech slušných a na zimu R16 na jednu a pů sezonu jetých Nokianech (kola jsou po rovnání 1 kolo mě stálo 2000czk).
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 4/2002
Objem válců: 3494
Výkon: 184KW
Druh paliva: benzín
Barva: stříbrná metál
Počet najetých kilometrů: 234 000
Stav vozidla: perfketní
Platnost STK: 2012
Cena: 203 000,- Kč
Popis výbavy: komfortní kožené sedačky s výhřevem a elektrickým posuvem a pamětí, elektrický posuv volantu, NAVI 16:9, TV, klima, samozatmavovací zrcátka, dešťový senzor, elektricky sklápěcí zrcátka, elektrická zadní roletka, roletky v zadních oknech, multifunkční volant, tempomat, xenony, automatická světla, aktivní ostřik, telefon, DSC apod...
Popis provedených oprav:
Za minulých 80 000km:
Nový alternátor (měněný na dovolené ve švýcarsku v BMW za 1300 sfr cca 25 000,- Kč), komplet GO automatu včetně mechatroniku cca 60 000,- kč (pan Šabata v brně je ještě u něj v záruce). Nová řídící jednotka, klepací čidla, v autě byl sekvenční lpg - po pár tisících km na záruku odborně odebrán, Termostat, přetěsněné ventil dekly, vodní pumpa, řemeny, oleje měněný vždy po 10 000km, servo pumpa, vše co si vyžadovala náprava vyměněno, kapota lakovaná (kamínky) a ostatní odřeninky profesionálně doladěné v http://www.lakyrna.cz technologii DuPont, nikde ani náznak nějaké koroze, nebo něčeho takového, minulý týden nové ložisko vepředu.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: žádné (teď mě napadá málo viditelná prasklinka v zadním nárazníku, někdy ne uplně 100% přerazení automatu v omezovači),
Kontakt: 606 342 125
Jsem druhý majitel, auto je kupované v ČR, prvním majitelem byl ruský velvyslanec, auto máme od 122 000km, je k němu doposud vedená serviska 3x klíče, auto dostávalo plný servis, všechny hluky a jiné neřesti hned řešeny. K vozidlu dám 2 sady originálních kol letní R17 na Firestonech slušných a na zimu R16 na jednu a pů sezonu jetých Nokianech (kola jsou po rovnání 1 kolo mě stálo 2000czk).
- Přílohy
-
- SSC_1543.JPG (103.33 KiB) Zobrazeno 6129 x
-
- SSC_1534.JPG (111.05 KiB) Zobrazeno 6127 x
-
- SSC_1536.JPG (85.33 KiB) Zobrazeno 6125 x
-
- SSC_1537.JPG (69.85 KiB) Zobrazeno 6124 x
-
- SSC_1542.JPG (100.97 KiB) Zobrazeno 6121 x
Ahoj, pošli mi fotky na knodl.m@seznam.cz díky 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: úte 21.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Plyn by byl fajn, kdyby fungoval jak měl, ale konečný verdikt byl ten, že pokud by se jednalo o před FL verzi (starší řídící jednotku) bylo by to ok, ale tady jak jsou adaptivní hodnoty, tak to auto si přebíralo nejdřív hodnoty benzínu pak plynu a pak to blblo, takže normálně to bez problému výrobce vytáhl, vrátil peníze a hotovo (byl to elpigaz stál 46 000). Kdyby se jednalo o např. Prince VSI nebo něco takového tak by to zřejmě fungovalo bez problémů...
Ono se neni co divit, ze si s tim nedokazali poradit. Tech 535tek po faceliftu je na trhu naproste minimum, po prichodu 530i to uz byla takova pomerne smysl nedavajici motorace, takze prodeje byly minimalni. Prefacelift 535tek jsou oproti tomu tri prdele, protoze proti 528 je tam zretelny rozdil ve vykonu za ktery uz stoji za to si na pumpe priplatit.Kelim píše:Plyn by byl fajn, kdyby fungoval jak měl, ale konečný verdikt byl ten, že pokud by se jednalo o před FL verzi (starší řídící jednotku) bylo by to ok, ale tady jak jsou adaptivní hodnoty, tak to auto si přebíralo nejdřív hodnoty benzínu pak plynu a pak to blblo, takže normálně to bez problému výrobce vytáhl, vrátil peníze a hotovo (byl to elpigaz stál 46 000). Kdyby se jednalo o např. Prince VSI nebo něco takového tak by to zřejmě fungovalo bez problémů...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Jj.Meda píše:Spis si myslim, ze byla spatne zvolena znacka vyrobce LPG, kdyz dokazou fungovat slozitejsi auta bez problemu na LPG, tak to tu urcite nebude tim, ze je to pofaceliftova 535i..
btw.to all: Kdo se chce svézt po Praze taxikem e39 M5-tkou v LPG,tak sz "Medovi",troufám si říct,že je to jediný taxi M5 v Praze a asi v celé ČR!!!
