Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Díly motoru M54B30 r.2001, 330ci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon 19.05.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny, již delší domu mi doma překáží zbytky motoru. (V podstatě celý motor bez pár drobností v rozebraném stavu)
(blok, hlava, vačky, spojka, přítlačák, setrvák, sání, písty, aj..)
Pochází z: 330ci, 170kW, r.v.2001, najeto 110 tis.km
Pokud by byl zájem, kontaktujte mě na mailu: honza.zlin@post.cz nebo 775383875. Zlín Díky Honza
Nejraděj bych se toho zbavil komplet.
Fotografie udělám a můžu poslat.
(blok, hlava, vačky, spojka, přítlačák, setrvák, sání, písty, aj..)
Pochází z: 330ci, 170kW, r.v.2001, najeto 110 tis.km
Pokud by byl zájem, kontaktujte mě na mailu: honza.zlin@post.cz nebo 775383875. Zlín Díky Honza
Nejraděj bych se toho zbavil komplet.
Fotografie udělám a můžu poslat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon 19.05.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Přidávám foto: http://www.flickr.com/photos/92479090@N ... 582115470/
Cenově nemám moc představu, nepohybuju se v tom, popřípadě nabídněte. Díky Honza
Množí se dotazy, které obsahují různé výrazy, které neznám (disu, didu, atd..), bohužel nemám ani páru co to je.
Cenově nemám moc představu, nepohybuju se v tom, popřípadě nabídněte. Díky Honza
Množí se dotazy, které obsahují různé výrazy, které neznám (disu, didu, atd..), bohužel nemám ani páru co to je.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon 19.05.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Na dotazy - Popis závady (příhody)
V zimě při -25°po cca 2km jizdy šel bílý kouř z výfuku. Po odtažení do servisu bylo usouzeno, že je to těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. Těsnění bylo v pořádku, ale byly nalezeny zbytky oleje na pístech a pod víkem hlavy zbytky vody(zeleno-žlutý hnus). Tlakováním hlavy se zjistilo, že je v pořádku ,při tom se nechala srovnat o 0.2mm. Sevisní technici tvrdili stále něco jiného (napřed těsnění, hlava, pak že blok...)a mě už to moc nebavilo. Sehnal jsem druhý motor z bouraného auta, který byl osazen. Takže problém servisáci vlastně nikdy nevyřešili, ale po bádání po internetu a u kluků přímo v bmw, jsem narazil na zajimavou věc, která by příčinu vysvětlovala...
Fabrika BMW vydala servisní buletin někdy v roce 2000, že modely E46 s tímto motorem, musí být osazeny izolovaným (severským) odlučovačem oleje, které běhají v mrazech od -20°a níž. Standardně se tento modifikovaný díl montoval do aut prodávaných ve Švédsku, Finsku, atd..
Dle mého názoru a několika odborníků, docházelo k tomu, vlivem jízdy na krátké vzdálenosti se v klikové skříní, pod víkem hlavy, tvořila jakási emulze složená s oleje a vzdušné vlhkosti (dle informací to není nic neobvyklého v zimních měsících, žluto-zelený hnus na víčku od oleje). Bohužel při extrémně nízkých teplotách, dochází k zamrzání této směsi právě v odlučovači oleje a to byl ten problém. Došlo k nasátí oleje od klikovky. Nevím jak je to možné, ale po bádání na netu, jsem zjistil, že nejsem sám komu se to stalo.
Je to pouze můj názor, servisáci co dělali na autě, mi tuto teorii nikdy nepotvrdili, naopak technici z BMW ano.
Pokud budete mít někdo k této situaci co napsat, budu rád.
Motor je v podstatě kompletní, pokud se něco nezatoulalo. Chybí snad jen "prsa vanosu"
Honza
V zimě při -25°po cca 2km jizdy šel bílý kouř z výfuku. Po odtažení do servisu bylo usouzeno, že je to těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. Těsnění bylo v pořádku, ale byly nalezeny zbytky oleje na pístech a pod víkem hlavy zbytky vody(zeleno-žlutý hnus). Tlakováním hlavy se zjistilo, že je v pořádku ,při tom se nechala srovnat o 0.2mm. Sevisní technici tvrdili stále něco jiného (napřed těsnění, hlava, pak že blok...)a mě už to moc nebavilo. Sehnal jsem druhý motor z bouraného auta, který byl osazen. Takže problém servisáci vlastně nikdy nevyřešili, ale po bádání po internetu a u kluků přímo v bmw, jsem narazil na zajimavou věc, která by příčinu vysvětlovala...
Fabrika BMW vydala servisní buletin někdy v roce 2000, že modely E46 s tímto motorem, musí být osazeny izolovaným (severským) odlučovačem oleje, které běhají v mrazech od -20°a níž. Standardně se tento modifikovaný díl montoval do aut prodávaných ve Švédsku, Finsku, atd..
Dle mého názoru a několika odborníků, docházelo k tomu, vlivem jízdy na krátké vzdálenosti se v klikové skříní, pod víkem hlavy, tvořila jakási emulze složená s oleje a vzdušné vlhkosti (dle informací to není nic neobvyklého v zimních měsících, žluto-zelený hnus na víčku od oleje). Bohužel při extrémně nízkých teplotách, dochází k zamrzání této směsi právě v odlučovači oleje a to byl ten problém. Došlo k nasátí oleje od klikovky. Nevím jak je to možné, ale po bádání na netu, jsem zjistil, že nejsem sám komu se to stalo.
Je to pouze můj názor, servisáci co dělali na autě, mi tuto teorii nikdy nepotvrdili, naopak technici z BMW ano.
Pokud budete mít někdo k této situaci co napsat, budu rád.
Motor je v podstatě kompletní, pokud se něco nezatoulalo. Chybí snad jen "prsa vanosu"
Honza
- Přílohy
-
- E46cranckcasevent.jpg (168.89 KiB) Zobrazeno 1205 x
-
- BMW_E46_330_Cold_Climate_Oil_Separator-1.gif (84.38 KiB) Zobrazeno 1205 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon 19.05.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
mikes54 píše:Tak neco podobnyho se mi stalo minuly tyden. Pred zatackou jsem sundal nohu z plynu a kdyz jsem za zatackou slap na plyn, tak se vyvalil z vyfuku obrovsky oblak koure a motor se hned zastavil. Skoro vsechen olej byl nad pistama. Takze shanim taky jinej motor ....
Kde asi udělali inženýři z německa chybu?
Mě motor nezhasnul, až v zrcátku jsem uviděl bílý kouř, tak jsem sjel ke krajnici a vypnul zapalování. To bylo po startu cca 4km, auto stálo přes noc venku. (-25°) Olej na válcích našli taky, nevím kolik moc..., ale..olej není stlačitelný, tzn..musí se ohnout hlava...ojnice...fouknout těsnění...
Ale nic z těchto příznaků se nepotvrdilo...zvláštní
Hele nedáme motory dohromady?
