Zdravím,
chtěl bych se zeptat jakou baterii mám pořídit do 316i E36, 125 koní. Z informací co jsem získal jsem dospěl k závěru, že tato baterie by mohla být správná volba, ovšem nejsem si jistý zda tomu tak doopravdy je?
Já mám Vartu v autě 7,5 roku a pořád funguje. Ale pro jistotu už mám koupenou novou (opět Vartu), protože se obávám, že tuhle zimu už nedá
Ale třeba Otec koupil nového Nissana a origo baterka vydržela 11 let. Když jí chtěl koupit stejnou, tak mu v Nissanu řekli, že jí z Japonska objednaj, ale stojí 11K
Bannerku som si kúpil preventívne,pretože origo BOSH mala už 9 rokov.Po pol roku,ale bannerka bola v hajzlu,tak som ju reklamoval a odpovedali mi,že funguje na 70% a to stačí.Tak do auta šla zase stará BOSH-ka,ktorá funguje perfektne už dvanásty rok
Banner-mrdať,už nikdy viac
Aby to nebylo z baterkama do auta stejné jako se svíčkama....není to náhodou tak že prostě jsou serie pro východní evropu což je shit a pak pro západní evropu a origo prodejce náh. dílu a ty budou ok. ?
Mám v 5er Vartu silver dynamic 5-6let a funguje skvěle.
V 7er mám pocit je BOSCH podívám se jak stará ...ale to už nebude nic moc když po 3týdnech přijdu k autu a baterka má jen 11,8V
Až budu kupovat další baterku do 7er pujde tam nějaká 90ka jistě AGM technologie a výrobce ještě budu muset popřemýšlet. Někdo doporučuje EXIDE jinej BANNER a pak je tu VARTA .... je to těžké rozhodování když všechni výrobci dokáží vyrobit kvalitu ale taky shit výrobky.
Dřív jsem kupoval Vartu než mě zklamala stejně jak píšou kluci, Banner tu černou (tuším start nebo tak nějak) vydržela dlouho - pak jsem auto prodal, teď mám Yuasa calcium a již pátým rokem super.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
jsou to špičkové japonské baterie ... ty kterej jezdí na motorce je neznáš? .. většina japonských motorek je má ... proto jsem ji vyzkoušel i do auta a spokojenost
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Když jsme u těch baterek , mohu si doma ověřit jak mám dobrou baterii v autě ?
Nějakým testem aby vydržela pak v horách když bude zase -15-25C a po týdnu abych nastartoval ?
Loni jsem to dal v pohodě. bylo cca -25 a v pohodě nastartoval.
- v X3 - 8let K.O. (poslední 2 roky už byla ale na výměnu)
- v E60 - 6let (zatím drží)
- v E90 - 4roky (zatím drží)
- v e39 - 7let K.O.
- v E36 - 15let (ale v zimně je v teple ve sklepě )
jsou to špičkové japonské baterie ... ty kterej jezdí na motorce je neznáš? .. většina japonských motorek je má ... proto jsem ji vyzkoušel i do auta a spokojenost
Co ja viem, nevsimol som si co tam bolo za baterku
kompre píše:origo BMW su tiez len balene BOSCHky, Varty, EXIDEi podla toho co konkretne mali
ja som mal v E90ke od vyroby EXIDE 80mah, mnoho dalsich co som cital mali BOSCH atd..
mas stejne zkusenosti jako nase rodina?5x BMW??
sry...muzes si myslet cokoliv ale? je ti to k hov..
btw...zapomel sem na E34 ale to uz bylo tenkrat...takze si nepametam na battery:D
napisal som ti to tam jasne, neviem co je na tom nepochopitelne, vyberal som vlastnymi rukami z mojej e90ky bateriu, ktora tam bola od nova v ciernom obale (biele su AGM) a bolo na nej napisane popri BMW logach aj EXIDE.. kopec dalsich ludi riesilo to iste a boli to od vyroby BOSCHky, EXIDE, alebo Varty. Takze mysliet si naivne ze nejaka original bateria vydrzi viac lebo je na nej logo BMW nieje moc dobre, kedze su to tie iste baterie ktore sa predavaju aj mimo autorizak pod povodnymi znackami, len si nepriplacas za BMW loga a za pekne prebalenie.
vydrz zalezi kus od kusu, povodu, staroby pred kupou, pouzivania, nabijania, u novsich modeloch registracie a kodovania atd..