
Přidávám obrázek shruba jak se to zvedlo http://d.pr/i/x4Pb
Před dolitím chvilku svítila kontrolka oleje vždycky po nastartování, po dolití už ne, z toho předpokládám že tam toho oleje bylo opravdu málo, ale na druhou stranu to mohla být jen náhoda.. každopádně mi napiš do PM kolik bys chtěl za tu měrku a poštu, kupuju teď pár dílů tak bych to vzal rovnou i s novou měrkou. Co se stane s motorem když je tam oleje víc než by mělo?Rade520 píše:jak si teda zjistil že máš málo oleje když máš jinou měrku která může kecat?lukepostulka píše:Jo vím že to není z E36 ale to by na měření vliv mít nemělo, tak či tak se hladina musí hýbat ne?
aby toho oleje nebylo až moc .
kdybys chtěl tak za menší poplatek pošlu měrku co tam patří .
díky za info.. ohledně te jiné měrky, přesně to si začínám myslet.. nechci hned dělat závěry, ale pokud by ta měrka z E46 byla opravdu kratší tak by to mohlo být opravdu přelitý.. Nenapadlo mě, že tam nějaké máslo dá kratší měrku, to fakt klobouk dolůshade741 píše:Spotřebuje se, pokud ho tam není opravdu moc nic to neudělá, jen se spotřebuje a může potentovat katalyzátor ale ten bude vlivem stáří stejně vluftě, navíc pokud je tam jiná měrka a ta vana má jiný tvar a pod můžeš už být dávno nad ryskou a tam ten litr oleje už nemusí udělat takovej rozdíl jako na nižších stupních správné měrky