Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
330ix e91 - spadne po výměně oleje v Xdrive do nouzáku?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Chlopi, zase maluju růžové čerty na zeď....
Mám 330ix e91 MY2011, na tachui čerstvě 100tis km , mám brambora ráth a proto zítra budu (preventivně) měnit všechny woleje, mj. i v rozvodovce x-Drive.... informace, které dostávám (web, autorizák i neautorizák) se shodují v tom, že je třeba po výměně woleje resetovat ŘJ VGT.... ale liší sa v tem, co autí udělá po výměně (před resetem VGT): některé zdroje (autorizák) tvrdí, že nikde nic svítit nebude a auto pojede bezproblema, webovsské zdroje !!převážně!! tvrdí, že po pár kilometrech sa palubovka rozsvítí jak vánoční stromečeka a auto spadne do nouzáku....
Tak na co sa mám zítra těšit?
Mám 330ix e91 MY2011, na tachui čerstvě 100tis km , mám brambora ráth a proto zítra budu (preventivně) měnit všechny woleje, mj. i v rozvodovce x-Drive.... informace, které dostávám (web, autorizák i neautorizák) se shodují v tom, že je třeba po výměně woleje resetovat ŘJ VGT.... ale liší sa v tem, co autí udělá po výměně (před resetem VGT): některé zdroje (autorizák) tvrdí, že nikde nic svítit nebude a auto pojede bezproblema, webovsské zdroje !!převážně!! tvrdí, že po pár kilometrech sa palubovka rozsvítí jak vánoční stromečeka a auto spadne do nouzáku....
Tak na co sa mám zítra těšit?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
dík.... ale... nepochopils mě (nebo sem ty blbě napsal): co se stane, když vyměním wolej v x-Drive ANIŽ BYCH TEN VGT NÁSLEDNĚ VYNULOVAL a normálně nastartuju a budu chtít jezdit?
a) v autorizáku mi odpověděli, že nic, že ani nic na palubce nebude signalizovat vadu a že jen v diagnostickém menu to bude chtít vynulovat nějaký interval a že to můžu udělat kdykoli v budoucnosti
b) informace na webu říkají, že s největší pravděpodobností to po ujetí pár stovek metrů až kilometru ohlásí vážnou chybu, rozsvítí se signalizace vady motoru a ŘJ přejde do nouzového režimu a bude nutné to okamžitě resetovat skrz diagnostiku
btw neska sem se nedozvěděl, jak to dopadne/dlo, protože se výměny woleje nekonaly.... michal neměl čas...
a) v autorizáku mi odpověděli, že nic, že ani nic na palubce nebude signalizovat vadu a že jen v diagnostickém menu to bude chtít vynulovat nějaký interval a že to můžu udělat kdykoli v budoucnosti
b) informace na webu říkají, že s největší pravděpodobností to po ujetí pár stovek metrů až kilometru ohlásí vážnou chybu, rozsvítí se signalizace vady motoru a ŘJ přejde do nouzového režimu a bude nutné to okamžitě resetovat skrz diagnostiku
btw neska sem se nedozvěděl, jak to dopadne/dlo, protože se výměny woleje nekonaly.... michal neměl čas...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
To ja nevim, protoze si nedovolim to delat jak se mi zrovna zachce. Proste vymenim olej ve VTG, nastavim setpointy, inicializuju rozvodovku a odjezd na parek. Jestli si to dobre pamatuju jezdis do ostravskeho cartecu, predpokladam ze ti to tam udelaji tak, ze o tom nebudes ani vedet ze neco probehlo. Pouze budes mit novy olej a mene bankovek
Ja nevim, ja nikdy nezaznamenal zadny problem po vymene, ale vzdycky to delam korektnim zpusobem.
Jo a nic jineho nez cernou sracku jsem z toho nikdy vytekat nevidel. Vzdycky to bylo jak olej z ropaka, fuj -))) Asi se to moc nemeni



Jo a nic jineho nez cernou sracku jsem z toho nikdy vytekat nevidel. Vzdycky to bylo jak olej z ropaka, fuj -))) Asi se to moc nemeni

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
@jirka: dík za info
@matiz: jo, dokud byl 3er v záruce, taxem jezdil do cartecu, fčíl už ale brambora servisuju v neautorizáku ("u michala").... a ptám se právě proto.... on kompatibilní diag nemá.... a já mám sice objednaný kabel + soft od IceBladeho, ale je tam dost velká pochybnost, zdali to bude s MY2011 "mluvit"...
@matiz: jo, dokud byl 3er v záruce, taxem jezdil do cartecu, fčíl už ale brambora servisuju v neautorizáku ("u michala").... a ptám se právě proto.... on kompatibilní diag nemá.... a já mám sice objednaný kabel + soft od IceBladeho, ale je tam dost velká pochybnost, zdali to bude s MY2011 "mluvit"...
No, já bych si zrovna u ix nebo xd záruku připlatil. Tam nikdy nevíš, kdy se posere rozvodovka
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
matiz píše:Co mam k tomu rict ? Radsi nic.
Povídej, přeháněj. nebo jsi ještě neviděl přetrhaný řetězy?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
olej muzes bez problemu vymenit. Nic se ti nerozsviti. Jen je tam horsi pristup a lepsi je vyndat spodni prirubu co drzi vgt ....
Pokud by byl olej hodne spatnej, tak diagnostika to hlasi ale ani tato chyba nerozsviti kontrolku na pristrojovce a zaroven vymena oleje tuto chybu sama neopravi.... bez adaptace diagnostickym softwarem.
Takze zadnej problem, muzes menit ....
Pokud by byl olej hodne spatnej, tak diagnostika to hlasi ale ani tato chyba nerozsviti kontrolku na pristrojovce a zaroven vymena oleje tuto chybu sama neopravi.... bez adaptace diagnostickym softwarem.
Takze zadnej problem, muzes menit ....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
takže asitakle:
- brambor jezdí aji bez CDV
- fšecky woleje vyměněný (v xDrive bez nulování VGT a nikde nic nesvítí a jede to... prozatím... uvidíme jak zítra ráno až nastartuju... neska sem s tím ujel na jedno nastartování jen asi 10km
- z diffu i xDrive to vyteklo čisté a bez příměsí (po 100kkm), z převodovky čisté ale se šupinkama kovu (po 70kkm, bo ve 30tis byla převodovka měněná na záruku s vylágrovaným hlavním ložiskem)
už i po dnešní krátké jízdě s určitostí můžu řísct, že spojka(teda spojkový pedál) se chová tak nějak přímočařeji a předvídatelněji....
- brambor jezdí aji bez CDV
- fšecky woleje vyměněný (v xDrive bez nulování VGT a nikde nic nesvítí a jede to... prozatím... uvidíme jak zítra ráno až nastartuju... neska sem s tím ujel na jedno nastartování jen asi 10km
- z diffu i xDrive to vyteklo čisté a bez příměsí (po 100kkm), z převodovky čisté ale se šupinkama kovu (po 70kkm, bo ve 30tis byla převodovka měněná na záruku s vylágrovaným hlavním ložiskem)
už i po dnešní krátké jízdě s určitostí můžu řísct, že spojka(teda spojkový pedál) se chová tak nějak přímočařeji a předvídatelněji....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
pavproch na AF.cz píše:tak i po dnešním výletě (s vánočníma prezentama po spolupracujících i nespolupracujících firmách a přátelích i nepřátelích) to vypadá, že výměna náplní bramborovi neublížila....
ref CDV: je to fakt takové jakési přímočařejší..... akoráth tam asi někde je bublina v okruhu , bo to občas při pouštění spojky úplně nahoře lehce zabrní v pedálu.... ale enem lehce a někdy... anebo to je levýma nohama...