Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Liqui Moly 10w60

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#21 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Těch deset litříků určitě někdo rád koupí do M3ky, drift káry a pod. Nebo si ho nechat čistě na to léto.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od MattyX Moderátor »

No asi bych nedělal katastrofické scénáře :) pořád ten olej má stejnou viskozitu za studena tzn. 10w a za tepla má větší viskozitu, u castrolu je myslím do 126 stupňů. Ten olej se za studena zahřívá stejně jako 10W40... až když tomu nakládáš tak od cca105 stupnu nahoru (kde už 30tka je na hranici pomale)to neleze tak rychle, protože ve vyšších teplotách si drží viskozitu (udržuje sílu olejového filmu). Ten motor je konstruovanej sice na 5w30, tak jako třebas 335i motor, ale do toho se to nedá lejt viz zkušenosti místních členů ;) za studena to pro tebe bude znamenat akorát vyšší mazací tlak, ale to nebude v zásadě nic dramatickýho. Jediný o co bych měl možné obavy jsou hydroštěly, ale to jak u koho... pokud jezdiš ale nějaké krátké trasy, kde je vhodný aby se motor ohřál co nejrychleji, nechal bych 5w ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět