Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Liqui Moly 10w60
- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
No asi bych nedělal katastrofické scénáře  pořád ten olej má stejnou viskozitu za studena tzn. 10w a za tepla má větší viskozitu, u castrolu je myslím do 126 stupňů. Ten olej se za studena zahřívá stejně jako 10W40... až když tomu nakládáš tak od  cca105 stupnu nahoru (kde už 30tka je na hranici pomale)to neleze tak rychle, protože ve vyšších teplotách si drží viskozitu (udržuje sílu olejového filmu). Ten motor je konstruovanej sice na 5w30, tak jako třebas 335i motor, ale do toho se to nedá lejt viz zkušenosti místních členů
 pořád ten olej má stejnou viskozitu za studena tzn. 10w a za tepla má větší viskozitu, u castrolu je myslím do 126 stupňů. Ten olej se za studena zahřívá stejně jako 10W40... až když tomu nakládáš tak od  cca105 stupnu nahoru (kde už 30tka je na hranici pomale)to neleze tak rychle, protože ve vyšších teplotách si drží viskozitu (udržuje sílu olejového filmu). Ten motor je konstruovanej sice na 5w30, tak jako třebas 335i motor, ale do toho se to nedá lejt viz zkušenosti místních členů  za studena to pro tebe bude znamenat akorát vyšší mazací tlak, ale to nebude v zásadě nic dramatickýho. Jediný o co bych měl možné obavy jsou hydroštěly, ale to jak u koho... pokud jezdiš ale nějaké krátké trasy, kde je vhodný aby se motor ohřál co nejrychleji, nechal bych 5w
 za studena to pro tebe bude znamenat akorát vyšší mazací tlak, ale to nebude v zásadě nic dramatickýho. Jediný o co bych měl možné obavy jsou hydroštěly, ale to jak u koho... pokud jezdiš ale nějaké krátké trasy, kde je vhodný aby se motor ohřál co nejrychleji, nechal bych 5w 
			
			
									
						
							 pořád ten olej má stejnou viskozitu za studena tzn. 10w a za tepla má větší viskozitu, u castrolu je myslím do 126 stupňů. Ten olej se za studena zahřívá stejně jako 10W40... až když tomu nakládáš tak od  cca105 stupnu nahoru (kde už 30tka je na hranici pomale)to neleze tak rychle, protože ve vyšších teplotách si drží viskozitu (udržuje sílu olejového filmu). Ten motor je konstruovanej sice na 5w30, tak jako třebas 335i motor, ale do toho se to nedá lejt viz zkušenosti místních členů
 pořád ten olej má stejnou viskozitu za studena tzn. 10w a za tepla má větší viskozitu, u castrolu je myslím do 126 stupňů. Ten olej se za studena zahřívá stejně jako 10W40... až když tomu nakládáš tak od  cca105 stupnu nahoru (kde už 30tka je na hranici pomale)to neleze tak rychle, protože ve vyšších teplotách si drží viskozitu (udržuje sílu olejového filmu). Ten motor je konstruovanej sice na 5w30, tak jako třebas 335i motor, ale do toho se to nedá lejt viz zkušenosti místních členů  za studena to pro tebe bude znamenat akorát vyšší mazací tlak, ale to nebude v zásadě nic dramatickýho. Jediný o co bych měl možné obavy jsou hydroštěly, ale to jak u koho... pokud jezdiš ale nějaké krátké trasy, kde je vhodný aby se motor ohřál co nejrychleji, nechal bych 5w
 za studena to pro tebe bude znamenat akorát vyšší mazací tlak, ale to nebude v zásadě nic dramatickýho. Jediný o co bych měl možné obavy jsou hydroštěly, ale to jak u koho... pokud jezdiš ale nějaké krátké trasy, kde je vhodný aby se motor ohřál co nejrychleji, nechal bych 5w 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance

