Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Puky E36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jak na to šáhneš svářečkou zaneseš korozi do materiálu, takaže pokud to není nutné doporučuji nevařit,pod pukama se tam voda taky dostane a když tam nejsou tak to pěkně větrá a dostane se zase ven,lepší než vařit je to přelepit kobercovkou a přestříkat krupetem, pokud ty díry něko dráždějicecold píše:Pokud mas v podradku odtoky v prazich tak bych se toho zavareni nebal. Ja mam taky snizene auto a ty puky jsem tam nalepil...
ohledně toho vaření- těch e 36 která by zevnitř neměla prahy chycený alespoň nějak korozí moc fakt nebude, pokud vůbec nějaká pokud to někdo neměnil, a nějaký zanášení rzi vařením? no tak pokud nevařím rezatej plech na rezatej ale postižený místo se samosebou vyřízne a vaří na další čistej kus a následně ošetří, tak tam nemůže být rez zanesená ne? A pokud něco takovýho existuje tak o tom nic nevím a pak by jakýkoli vaření aut postrádalo smysl...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 2449
- Kontaktovat uživatele:
svařování není chemický ,ale tepelný proces při kterém se spálí vše co bylo doposud chráněno cca 5 cm okolo svařované plochy . Všechno to je rázem velmi náchylné na zanášení vlhkosti a případné koroze . Je důležité to velmi pečlivě ošetřit barvou případně barvou a dutinovými přípravky v co nejkratším čase od svařování .
Nejlepší je to zavařit a ještě ten den to natřít případně vystříkat co nejpečlivěji .
Nejlepší je to zavařit a ještě ten den to natřít případně vystříkat co nejpečlivěji .
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
já jsem puky nalepil a utěsníl je bitumenovým lepidlem, uvnitř jsou prahy vystříkané rezistinem, a v zimě už jen tak auto asi jezdit nebude, takže se toho moc nebojím, v prazích mám v pohodě odtoky takže případná voda odteče tudy, nemám ani šibr takže voda by se tam neměla kde brat.. uvnitř ty prahy mám pěkně mastné takže voda by se tam ani nemohla zadržovat.
a prosímtě beny-master, s tou korozí pří svařování ksi příšel kde?
auta z výroby se ale svařujou taky nebo snad lepí? to znamená že by všechny zpravidla hnily ve svarech ne? 
a prosímtě beny-master, s tou korozí pří svařování ksi příšel kde?


e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
ve fabrice ale to auto celý ponořej do lázně a pak teprv začnou lakovat a hlavně to nevařej COčkem!
A vůbec mě je jedno co si o sváření myslíte,to nikdo z vás neviděl vyvařený auto jak to přesně v těch bodech po pár letech hnije a nevařený místa jsou ještě v poho?
Asi by to chtělo méně té teorie a více praxe než začnete do někoho rejpat.
A vůbec mě je jedno co si o sváření myslíte,to nikdo z vás neviděl vyvařený auto jak to přesně v těch bodech po pár letech hnije a nevařený místa jsou ještě v poho?
Asi by to chtělo méně té teorie a více praxe než začnete do někoho rejpat.