Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
misfire detect cylinder 2, 3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim. Prosim o radu. Kazde rano, pokud je chladneji pod 10 stupnu, auto startuji na podruhe, nekdy napoprve a vetsinou jde par vterin po startu na dva-3 valce. Do 5 vterin se pak chytne a ok. Jak je motor protocenej, nebo ohratej, vse ok. I za jizdy. Zadne cukani nic. Pouze rano a odoledne, kdyz motor zcela vychladne.
Svicky mam nove, ptotoze u starych mi diagnostika psala ze nepali po startu druhy a treti valec. Vymenil jsem svicky a problem za par dni opet. Napadla me civka, nebo kabel ke svickam. Ale jak je mozne, ze po nastartovani a srovnani chodu vse ok?. Dekuji za nazory.
Svicky mam nove, ptotoze u starych mi diagnostika psala ze nepali po startu druhy a treti valec. Vymenil jsem svicky a problem za par dni opet. Napadla me civka, nebo kabel ke svickam. Ale jak je mozne, ze po nastartovani a srovnani chodu vse ok?. Dekuji za nazory.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Já mám třeba na ISu taky divný starty u uplně vychladlého auta.. déle točí, pak otáčky vylitnou moc vysoko... když ho nechám déle stát (třeba celý víkend a v pondělí startuju) tak vteřinu po chytnutí taky běží na 3. Má divnej chod, motor se hrozně třepe... svádím to na cívky a kabely protože už nevím:D
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm
Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.
Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm
Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.
Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm
Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.
Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm
Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.
Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm
Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.
Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm
Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.
Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
s těma kabelama se mi to nezdá, kdyby byli všchny ko, tak nemají takhle podobný hodnoty a dělalo by to i na zbylých válcích....já osobně nevím čím by to mohlo být, ale zkusil bych prohodit cívky a pak možná čidlo kliky? Že by ze začátku vynechávalo? A ještě bych zkusil přehodit vstřichy....ničim jiným by to snad být nemělo, když si zkoušel i teplotní čidla....
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak to cidlo kliky jsem taky vymenil. Zda se mi, ze se zlepsila citlivost reakce motoru na plyn. Zlepsily se i starty. Uz netocim dlouho, ale stejne to chytne zprvu na 2-3 valce a pak se chyti zbytek. Obcas mu musim pomoct plyn.pedalem nez se chytej vsechny.za par vterin ok a jede jak z praku. Civku mam uz v celku s tema ctyrma parohama a ty kabely jsem meril po chytnuti vsech valcu. Nevim ale jestli jejich hodnota by se takhle rychle zmenila, pokud by byla ko. Vidim to asi na tu civku, ikdyz jak chytne tak zadnej problem. Ani minimalni. A jeste se zeptam. Kdyz napichnu diagnostiku rano za studena a juknu na realne hodnoty jeste nez nastartuju, teplotu motoru mam stejnou jako venku. Ovsem cidlo teploty nasavaneho vzduchu ukazuje -40. Po nastartovani se hodnota srovna na tealnou teplotu kolik je. Proto me jeste napadlo, jestli na zaklade tohodle udaje tam nejde moc benzinu par vterin po startu a musim to dohanet plynem a prisunem vzduchu. Zas to ale nevysvetluje starty v lete, ktere byly bezproblemove. Uz sem z toho jelen...
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260