Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

misfire detect cylinder 2, 3

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od MotoMoto »

Zdravim. Prosim o radu. Kazde rano, pokud je chladneji pod 10 stupnu, auto startuji na podruhe, nekdy napoprve a vetsinou jde par vterin po startu na dva-3 valce. Do 5 vterin se pak chytne a ok. Jak je motor protocenej, nebo ohratej, vse ok. I za jizdy. Zadne cukani nic. Pouze rano a odoledne, kdyz motor zcela vychladne.
Svicky mam nove, ptotoze u starych mi diagnostika psala ze nepali po startu druhy a treti valec. Vymenil jsem svicky a problem za par dni opet. Napadla me civka, nebo kabel ke svickam. Ale jak je mozne, ze po nastartovani a srovnani chodu vse ok?. Dekuji za nazory.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MotoMoto »

Doplnim, ze se jedna o bmw e36 318 is m44 .
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#3 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Možná protože se kabely či cívky taky ohřeji na nějakou teplotu? Přeci jen přes to prochází dost proudu.. možná maj kabely studené velký odpor a se zahřátím se snižuje... ale zas nejsem elektrikář a nechce se mi hledat vlastnosti materiálů v různých teplotách:D
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MotoMoto »

Ja elektrikar zrovna jsem, ale ne auto:)). Je naopak fakt, ze v mrazech je vodivost lepsi. Jestli by kabely byly k.o. muselo by se to projevit i po zahrati. To same s civkou. Nevim nevim...:)
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#5 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Já mám třeba na ISu taky divný starty u uplně vychladlého auta.. déle točí, pak otáčky vylitnou moc vysoko... když ho nechám déle stát (třeba celý víkend a v pondělí startuju) tak vteřinu po chytnutí taky běží na 3. Má divnej chod, motor se hrozně třepe... svádím to na cívky a kabely protože už nevím:D
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MotoMoto »

A v lete ok??. Ja v lete uplne bez problemu.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#7 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Já to tak mám furt v zimě i v létě.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MotoMoto »

To ja prave ne. A teplotnim cidlem to neni....
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#9 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Hele ale tak zkus proměřit ty kabely ke svíčkám.. maj mít odpor kolem 2kOhm
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MotoMoto »

Ok. Dobrej napad. Nevedel jsem jaky maj mit ten odpor;). Diky
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#11 Příspěvek od lukepostulka »

Cokoliv se ti nebude zdát na Isu špatně tak je 99% šance že to tak má být :D
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#12 Příspěvek od IlikeU »

cívky, kabely, svíčka, vstřik
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MotoMoto »

Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm

Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.

Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od MotoMoto »

Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm

Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.

Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MotoMoto »

Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm

Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.

Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#16 Příspěvek od fereros2 »

s těma kabelama se mi to nezdá, kdyby byli všchny ko, tak nemají takhle podobný hodnoty a dělalo by to i na zbylých válcích....já osobně nevím čím by to mohlo být, ale zkusil bych prohodit cívky a pak možná čidlo kliky? Že by ze začátku vynechávalo? A ještě bych zkusil přehodit vstřichy....ničim jiným by to snad být nemělo, když si zkoušel i teplotní čidla....
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#17 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Zajímavé toto.. ty 2 kOhmy mi psal mitch17 .. ten to má ze servisního manuál pro E36.. ale je to pro M42 tak nevím...
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MotoMoto »

Tak to cidlo kliky jsem taky vymenil. Zda se mi, ze se zlepsila citlivost reakce motoru na plyn. Zlepsily se i starty. Uz netocim dlouho, ale stejne to chytne zprvu na 2-3 valce a pak se chyti zbytek. Obcas mu musim pomoct plyn.pedalem nez se chytej vsechny.za par vterin ok a jede jak z praku. Civku mam uz v celku s tema ctyrma parohama a ty kabely jsem meril po chytnuti vsech valcu. Nevim ale jestli jejich hodnota by se takhle rychle zmenila, pokud by byla ko. Vidim to asi na tu civku, ikdyz jak chytne tak zadnej problem. Ani minimalni. A jeste se zeptam. Kdyz napichnu diagnostiku rano za studena a juknu na realne hodnoty jeste nez nastartuju, teplotu motoru mam stejnou jako venku. Ovsem cidlo teploty nasavaneho vzduchu ukazuje -40. Po nastartovani se hodnota srovna na tealnou teplotu kolik je. Proto me jeste napadlo, jestli na zaklade tohodle udaje tam nejde moc benzinu par vterin po startu a musim to dohanet plynem a prisunem vzduchu. Zas to ale nevysvetluje starty v lete, ktere byly bezproblemove. Uz sem z toho jelen...
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od MotoMoto »

A vstriky bych vyloucil. Loni jsem je prehazoval a pokud by byl nejaky problem, urcite by to semtam cuklo nebo neco provadelo i za jizdy...muj nazor.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#20 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Myslím že to čidlo teploty by určitě nemělo ukazovat -40. Takže i to ti může dělat neplechu...
Odpovědět