Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
poruchovost vs bezporuchovost bmw
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Jelikož jezdim tedka s autem celkem velky streky do německa,chtěl bych se zeptat jestli se vam nekdy bawo vysralo přimo za jizdy? připadně jaky ja mam e36 316i coupe m43 vim není to idealni auto na cesty ale jsem spokojen,zajimalo by mě zda se vam to nekdy stalo a připadně nejake typy na dobry báwo jako dalnični stihačku plánuju do roka asi e39 530d ale nejsu si jist timto motorem hlavně vstřiky a spolehlivost ps.vim že jsou to spolehlive vozy ale zajímá mě to a co se stalo za jízdy
To je uplne stejny jako kdyz prijede clovek a chce pripravit auto na dovcu ze jede do zahranici tak aby to clovek omrkl a nic se mu tam pak nevysralo. Proste to je porad mechanika a elektronika a vysrat se muze kdykoli cokoli :] Je tady na foru mraky vlaken kde se doctes co udelat nejlip pri vyberu BMW a na co si dat pozor pripadne tu nekoho zkuseneho poprosit asistovani pri koupi :]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
za mych 12 let s bmw a celkovym najezdem kolem 400tkm me ty auta nechali stat snad jen 2x, vzdy jsem nejak dojel
ty fatalni zavady, kvuli kterym jsem musel resit odtah:
- na E34 prasklo tesneni pod hlavou (ale mohlo byt pro me varovani, ze par dnu predtim mi to v kopci cumakem dolu vyhodilo vodu ven..)
- na E32 se mi posral automat a nejel dopredu
vse to bylo u aut s najezdem hodne pres 300tkm a tehdy starim tech aut - 14-15 let...
nepocitam ruzny prkotiny, se kteryma se dalo ale nejak dojet (napriklad mechy na E39, chcipajici palivove cerpadlo atd...
ty fatalni zavady, kvuli kterym jsem musel resit odtah:
- na E34 prasklo tesneni pod hlavou (ale mohlo byt pro me varovani, ze par dnu predtim mi to v kopci cumakem dolu vyhodilo vodu ven..)
- na E32 se mi posral automat a nejel dopredu
vse to bylo u aut s najezdem hodne pres 300tkm a tehdy starim tech aut - 14-15 let...
nepocitam ruzny prkotiny, se kteryma se dalo ale nejak dojet (napriklad mechy na E39, chcipajici palivove cerpadlo atd...

Pokud chceš auto které bude v pořádku vyber si dobrej kousek 528i nebo 530i a dej LPG. Udržba auta bude mnohem levnější a na starou naftu se vykašli. Vyloženě nafta je dobrá jako nové auto nebo po prvním majiteli jinak pak se tam toho sere celkem dost.
Se svou starou e34 která už rezne uplně všude ale motor stále šlape dobře jsem projel chorvatsko každej rok 2-3tis km německo, polsko , a vždy jsem musel dělat fotky protože muj kamoš mechanik nevěřil tak jsem furt fotil jak blázen on o 10let mladší oktávkou taky jede ale má prostě strach
Jinak nějaké drobnosti žárovek a podobně jsem taky zažil. Píchnuté kolo v dešti a blátě jsem taky měnil.
Nejhorší co se stalo bylo benzínové čerpadlo když jsem jezdil na LPG a měl málo benzínu v nádrži tak se zadřelo. Moje blbost.
Takže pokud mohu radit naftu neber a kup silnej benzín s LPG.
A budeš jezdit v klidu a pohodě za 9-12litru lpg.
Mám i 728ia a ten motor je daleko lepší jak 2,5ka protože při 130km/h točí pouze kolem 2300ot. /min což dálky jezdím za 7,7-8litru.
Se svou starou e34 která už rezne uplně všude ale motor stále šlape dobře jsem projel chorvatsko každej rok 2-3tis km německo, polsko , a vždy jsem musel dělat fotky protože muj kamoš mechanik nevěřil tak jsem furt fotil jak blázen on o 10let mladší oktávkou taky jede ale má prostě strach

Jinak nějaké drobnosti žárovek a podobně jsem taky zažil. Píchnuté kolo v dešti a blátě jsem taky měnil.
Nejhorší co se stalo bylo benzínové čerpadlo když jsem jezdil na LPG a měl málo benzínu v nádrži tak se zadřelo. Moje blbost.
Takže pokud mohu radit naftu neber a kup silnej benzín s LPG.
A budeš jezdit v klidu a pohodě za 9-12litru lpg.
Mám i 728ia a ten motor je daleko lepší jak 2,5ka protože při 130km/h točí pouze kolem 2300ot. /min což dálky jezdím za 7,7-8litru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
Za mou eru BMW muzu jako dalnicni parnik doporucit jedine 740i ja ji mel na lpg a bralo to dost sviznou jizdou 13plynu coz verim je min na km jak ted tvoje, porad tam je dostatek vykonu a nikdy me nic nezradilo, starter, pruziny, klima atd odchazely vekem, ale motor a prevodovka nikdy nic.. peknej kousek tipnu sezenes za 4000euro + plyn ca 34tisic a mas dalnicni expres jak vysitej..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem 5 let e36 328i, auto spolklo nehorázné peníze a staral jsem se o něj jako o žádné jiné před tím. Odměnou mi byly neustálé závady a to i řada vážných, celkem 4x mě nechalo zcela ve štychu a nepohnul jsem se z místa. Dovolená k moři nebo delší trip byl s tímhle autem nemyslitelný! Motor sice šlapal jak hodinky, ale věci kolem se sraly a to jakože dost. Za mě mohu říct, že staré BMW jako primární auto už nikdy nechci. 

tohle je vzdycky kus od kusu. Za mne muzu rict, ze bych si asi uz BMW nekoupil, vetsinou vsichni kupujeme ojety hajtry a pak do toho clovek sype...
ne, ze by nedojel, toho bych se asi nebal, ale porad neco kolem toho resim a lezim pod tim.
Asi nejvic mne zklamala 6ti stupnova prevodovka, za studena to je boj tam dat jednicku nebo zpatecku, resi to spousta lidi a mne takovyhle detaily dokazou pekne vytocit, na auta jsem detailista a staram se o ne, ale tohle je jenom na vymenu prevodovky coz nehodlam delat... a na ZF manual nejsou ke koupi dily...abych to nekomu hodil na opravu
Stezuje si na to dost lidi a je to kus od kusu. holt spatnej kousek
ne, ze by nedojel, toho bych se asi nebal, ale porad neco kolem toho resim a lezim pod tim.
Asi nejvic mne zklamala 6ti stupnova prevodovka, za studena to je boj tam dat jednicku nebo zpatecku, resi to spousta lidi a mne takovyhle detaily dokazou pekne vytocit, na auta jsem detailista a staram se o ne, ale tohle je jenom na vymenu prevodovky coz nehodlam delat... a na ZF manual nejsou ke koupi dily...abych to nekomu hodil na opravu
Stezuje si na to dost lidi a je to kus od kusu. holt spatnej kousek
já měl cca 4 roky e36 323i, najel s ní cca 70tis km a nikde mě nenechala - to jsem s ním byl 3x chorvatsko (1tis km vpodstatě na jeden zátah), několikrát na otočku v německu - takže najelo za den cca 1200 km atd... teď mám e46 323i, najeto cca 50tis km za 3 roky a zatím mě nechala jednou stát (když byly -20 stupňů a prasklo těsnění kolem víka ventilů), takže tekl olej na svody
ale já si auta kupuju v německu - po prvním majiteli se serviskou, u nás bych si snad auto ani nekoupil
ale já si auta kupuju v německu - po prvním majiteli se serviskou, u nás bych si snad auto ani nekoupil

Já měl E36 328i coupé. Párkrát jsem s ní lehce havaroval, ale vždycky se to dalo snadno pravit, většinou jen prasklej nárazník. Motor byl pochcanej od oleje, ale auto šlapalo pořád spolehlivě. Nikdy mě nikde nenechalo a když se vyskytla nějaká závada, tak to bylo vždycky schopný mě dovezt zpět domů a pak jsem to mohl opravit. Nejvíc peněz jsem vrazil do oprav po havárii a pak do podvozku. Nebál jsem se s tím autem jet na konec republiky, nebo třeba na slovensko a zpět několikrát. Věřím, že by to zvládlo cestu k moři a zpátky uplně v pohodě a spotřeba byla taky pěkná, když jsem jel podle předpisů.
Mám dost kamarádů který mají BMW a všichni co se o auto starají tak jak se má, těm se nikdy nic nestalo. Jezdí s tím bezstarostně dálky. Základ je mít dobrého mechanika, nebo přehled ve stavu vozu a nečekat, až se to vysere. Pokud víš, že je něco špatně, nebo bude, protože už to tak vypadá, hned vyměnit
Na těch autech není zas tolik věcí, které když se odporoučí, zůstaneš viset.
Na těch autech není zas tolik věcí, které když se odporoučí, zůstaneš viset.
tak pokud chce kupovat jetého dízla, tak je tam větší šance že může do motoru zahučet klidně 50tis kaček ani neví jak, což u benziňáku moc nehrozí
já když čtu na e46 foru, co kluky stojí servis nafťáku, tak co vlastně ušetří za naftu, tak to dají za opravy
lepší je podlě me koupit benziňáka a hodit ho na plyn 


