Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dálkové ovládání E91 2006 - nefunkční

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#1 Příspěvek od JirkaH »

Ještě dnes ráno vše v pořádku, ale večer jsem to již musel zamknout manuálně.... Na BC to neukazuje jakoukoilv chybu, klíč je také dle BC v pořádku...Při manuální zavření centrál zamyká i odemyká....
V čem může být chyba - nemá něko zkušenost? Díky předem...
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#2 Příspěvek od Selix »

zkusenost nemam, ale jestli je klic v poradku, problem muze byt treba v antene centralu, ktera je v zadnim stresnim spoileru (zaroven to je i antenni zesilovac pro radio)
anebo v kabelech vedoucich od toho (zlomeny kabelovy svazky vedouci z patych dveri)
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#3 Příspěvek od JirkaH »

Selix píše:zkusenost nemam, ale jestli je klic v poradku, problem muze byt treba v antene centralu, ktera je v zadnim stresnim spoileru (zaroven to je i antenni zesilovac pro radio)
anebo v kabelech vedoucich od toho (zlomeny kabelovy svazky vedouci z patych dveri)
díky...to by mohlo být ono... no s rádiem mám problém - je funkční ale špatný signál... zesilovač je pokud vím také v zaním spojleru...možná to je kabelema ve svazku... no musím asi navštívit elektrikáře...
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#4 Příspěvek od Selix »

myslim, ze antenni zesilovac je zaroven i "antena" pro central, jmenuje se to diversity antena nebo tak nejak. neco se resilo tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=104435
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#5 Příspěvek od libovka »

to budou klasicky zlámaný svazky u pantu.
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#6 Příspěvek od JirkaH »

libovka píše:to budou klasicky zlámaný svazky u pantu.
Kéž by... to by nemělo finančně vysát.... měl jsem to u Golfa 4 - každý druhý rok se to opakovaně zlomilo...
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#7 Příspěvek od JirkaH »

na které straně to náhodu je? Vlevo je jeden svazek a v vpravo je dvojdílný svazek - ze zkušenosti vím, že se s tím moc dobře nemanipuluje... díky
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#8 Příspěvek od janbrasna »

Než začneš hledat botu v hardwaru, zkusil bych nanovo napárovat dálku k autu, viz třeba http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 47#1076547 jestli to nepomůže. Kdyby byla vybitá baterka, tak by sice nešlo zamykat, ale šlo by odemykat (a BC by to hlásil…)
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#9 Příspěvek od JirkaH »

janbrasna píše:Než začneš hledat botu v hardwaru, zkusil bych nanovo napárovat dálku k autu, viz třeba http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 47#1076547 jestli to nepomůže. Kdyby byla vybitá baterka, tak by sice nešlo zamykat, ale šlo by odemykat (a BC by to hlásil…)
Moment a toto párování lze aplikovat i u E91....
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#10 Příspěvek od janbrasna »

Dobrá otázka, sám teď nevím… U nových klíčů (krabička bez planžety) se něco páruje samo v zapalování, něco tím postupem co jsem posílal, něco přes servisní menu BC… Hledám to teď v manuálu, a už to tam asi nepíšou… Starší modely měly postup párování normálně v manuálu… asi další cesta, jak pomoct drobákama dealerům na servisu :)
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#11 Příspěvek od JirkaH »

[quote="janbrasna"]Dobrá otázka, sám teď nevím… U nových klíčů (krabička bez planžety) se něco páruje samo v zapalování, něco tím postupem co jsem posílal, něco přes servisní menu BC… Hledám to teď v manuálu, a už to tam asi nepíšou… Starší modely měly postup párování normálně v manuálu… asi další cesta, jak pomoct drobákama dealerům na servisu :)[/quote

Jo manuál - to je kapitola sama pro sebe....
Mě trochu nahlodává skutečnost, že mi nejde pořáně signál do rádia a nyní mi neběhá i dálkové. Obojí má spojitost se zadním křídlem a případně s kabeláží...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#12 Příspěvek od libovka »

Kabeláž
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#13 Příspěvek od Selix »

libovka: u me central funguje, ale radio nema signal. to kridlo jsem mel rozdelany a kdyz jsem z toho zesilovace vypojil antenu (takovej slabej koaxial) a dotknul toho necim kovovym, tak se prijem radia vyrazne zlepsil. myslis ze mam taky zacit tou kabelazi nebo rovnou nechat vymenit ten antenni zesilovac? dik
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#14 Příspěvek od JirkaH »

mě ten zesilovač taky vrtá hlavou - jeho cena je pokud vím děsivá asi 300 USD...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#15 Příspěvek od libovka »

Selix píše:libovka: u me central funguje, ale radio nema signal. to kridlo jsem mel rozdelany a kdyz jsem z toho zesilovace vypojil antenu (takovej slabej koaxial) a dotknul toho necim kovovym, tak se prijem radia vyrazne zlepsil. myslis ze mam taky zacit tou kabelazi nebo rovnou nechat vymenit ten antenni zesilovac? dik
Ano taky kabeláž.Do toho zesilovače je přerušené napájení a tudíž signál neproleze.
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#16 Příspěvek od Selix »

hm, napajeni .. to me nenapadlo :cool2:
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#17 Příspěvek od 320Miafie »

mám ten samý problém, ted jsem promeril dráty a ty zlámané nejsou, radio chytá signál bez problému, ale na diagnostice se cas jednotka nemůže s anténou spojit.
bohužel druhou anténu na zkoušku nemám....
a teď babo raď..
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#18 Příspěvek od Selix »

mne nakonec po radiu prestal fungovat i central, takze jsem to musel resit a byly to ty draty (i kdyz v servise nejdriv rikali, ze na draty to nevypada - nevim jestli to nejak merili nebo co). v tisu jsem se jinak docet, ze:

1. do nejakyho roku vyroby zatika pod ten stresni spoiler, tak muzes mrknout jestli tam nemas nejaky mapy po vlhku nebo tak

2. v pantech patych dveri jsou nejaky uzemnovaci plisky, ktery praskaji a pak to tohle dela. stoji par kacek, mne je menili, ale pricina to nebyla

btw. blba otazka, jinej klic si asi zkousel, ze :)
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#19 Příspěvek od 320Miafie »

Ty plíšky mám oba roztrhlé, takže zkusím je, to je dobrý nápad, ale obávám se že v tom to nebude.
Právěže nic na tom zesilovači ( na té desce) žádné stopy po vodě nejsou...
Zkusím obvolat nějaké bouračky zkusím tam hodit ten zesilovač z jiného auta a uvidím.
Mám dva klíčky a nefunguje centrál ani na jednom :roll:
janniss
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: stř 21.09.2011 00:00

#20 Příspěvek od janniss »

Právě řeším úplně stejný problém, nejdřív nefunkční dálkový centrál a následně i slabý signál rádia. Manuální zamčení klíčem funguje, pojistky jsou ok. Rozebral jsem zadní spoiler, zkontroloval zesilovač a ten vypadá jako nový - žádná voda/koroze. Zkoušel jsem různě otevírat a zavírat zadní dveře/okno a u toho zamykat dálkou, pak i "masáž" kabelů, ale ani jednou se auto nezamklo. Na zesilovači jsem naměřil 12V, nezdá se mi, že by to měla být kabeláž, ale ten gumový husí krk jsem sundaný neměl. Lze nějak ověřit jestli je/není zesilovač funkční? Někde jsem četl něco jako "proměřit diversity", ale co přesně to znamená netuším. Elektronika mi není zrovna cizí...
Odpovědět