Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 328i zhasíná motor při brždění motorem (prostě chcípne)
E36 328i Občas při brždění motorem mi zdechne auto. Párkrát se mi to stalo při sjíždění docela prudkého kopce už při zastavování v momentě, kdy jsem zmáčkl spojku.- Nezdechlo to 100% tím, že bych to udusil.
Nevím jak jsou na tom svíčky, teda pokud by to mohly ovlivnit. Jak poznám, že jsou zralé na výměnu? Díky
Nevím jak jsou na tom svíčky, teda pokud by to mohly ovlivnit. Jak poznám, že jsou zralé na výměnu? Díky
přesně to se mi stalo už 3x když sem na trojku sjížděl z prudkého kopce a brzdil motorem kdy jsem měl otáčky furt kolem 1500 najednou chcíp a už nic ale auto ani necuklo jen se rozsvítily kontrolky a nejlepší je to že se mi to pokaždé stalo když sem jel z chalupy kde jedeš lesem úzká cesta samé zatáčky a hned za okrajem několikametrový sráz to je pak dobrý pocit
ale musím zaklepat že už tak půl roku nic
baterkou to asi nebude páč jak se to stalo mě tak sem měl funglovku varta 85Totic píše:Hej stane si mi to na M52 občas taky, úplně studenej když brzdím motorem a pak dobržďuju normálně na dojezdu tak to zhoupne na otáčkoměru dolů.
Nevím jestli nestíhá nějaký odvětrávání, sání by mělo být OK, nebo je na vině jen baterka? Po druhé už to pak neudělá.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jak moc byl otor zahřátý?
Jezdíš na LPG?
Jezdíš na LPG?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
LPG v autě nemám. Baterka vypadá v pohodě. Ono je to celkem nepříjemné, když to zdechne v křižovatce při zatáčení třeba:D
Myslím, že nebyl úplně zahřátý, ale nebylo to hned po startu. Nejsem si ale jistý, kouknu jestli se to stane zase.
Jinak auto na volnoběh drží odhadem cca E: 600-650 otáček s tím, že jde slyšet, že se lehce pohupuje. (na otáčkoměru to vidět v podstatě nejde)
Myslím, že nebyl úplně zahřátý, ale nebylo to hned po startu. Nejsem si ale jistý, kouknu jestli se to stane zase.
Jinak auto na volnoběh drží odhadem cca E: 600-650 otáček s tím, že jde slyšet, že se lehce pohupuje. (na otáčkoměru to vidět v podstatě nejde)
Tohle je přesně to, co to dělá mic4mel píše:přesně to se mi stalo už 3x když sem na trojku sjížděl z prudkého kopce a brzdil motorem kdy jsem měl otáčky furt kolem 1500 najednou chcíp a už nic ale auto ani necuklo jen se rozsvítily kontrolky a nejlepší je to že se mi to pokaždé stalo když sem jel z chalupy kde jedeš lesem úzká cesta samé zatáčky a hned za okrajem několikametrový sráz to je pak dobrý pocitale musím zaklepat že už tak půl roku nic
