vířivé klapky sání
-
koldan
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř 21.07.2010 00:00
- Bydliště: Praha 9
-
Rihi92
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 02.06.2012 00:00
-
Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
-
Levrone
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: úte 05.02.2008 01:00
- Klubové ID: 3885
Ahojte. Chtel bych se zeptat??? Prej ty klapky se muzou urvat a taky se urvaly!!! Strejda to ted resi na svem 320d. Pry to udelalo ryhy ve valci tak tam budou davat "vlozku" na prumer pistu. Je lepsi pekrouzkovat i ty ostatni valce nebo nechat nove krouzky jen na tom poskozenem???? Je to normalni postup davat vložku do bloku a ten zeslabit (prej se to bezne dělá v techto pripadech) a maji ty klapky i benzíny???? Díky

-
_milan_
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: sob 25.12.2010 01:00
- Bydliště: HRUŠOVANY
- Klubové ID: 2684
-
Skeci
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 09.09.2013 00:00
-
Kortys
- Registrovaný
- Příspěvky: 245
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
Mám tedy na své X5 E53 160kw rok 2005 a na E91 120kw (M47) rok 2006 vyndat klapky a dát záslepky. U obou aut jsem je kontroloval, jsou čisté, a netečou. Myslel jsem, že tyto co mají již silnější osičky nepraskají, pokud tedy nejsou zakarbonované. Nechtěl bych je vyndavat zbytečně. Pokud vyndat, tak oboje budou 32mm,že?
-
Dave320
- Registrovaný
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte 14.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek od Brna
-
Majkl328
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: sob 08.08.2009 00:00
- Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
Na E46 klubu se to řešilo dost. Na 2.0d to jde poznat. Výkon je opravdu trochu nižší a zvedne se i trochu spotřeba. Záleží ale jak kdo s tím kde jezdí.. Jestli někdo jezdí dálky je to neznatelné. U 3.0d už takový propad není hold se s tím ty dva válce navíc poperou líp. Taky se občas stane, že se díky zaslepeným klapkám zahoupe volnoběh. Tenhle problém se ale objevuje jen u manuálu, automaty na to netrpí. I přez tyhle problémy jsem rád, že tam už klapky nemám a nemusím se strachovat, že mi nějaká vylágruje motor.
-
rostak
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: ned 28.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
rehakma
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: pát 22.08.2008 00:00
Tady je sání M47N 04/12 se zesílenými klapkami po zdlouhavém čištění. Studená vapka, mycí stůl, kartáče a roztřepené lanko a horká vapka.
http://img11.rajce.idnes.cz/d1101/10/10 ... .jpg?ver=0
http://img11.rajce.idnes.cz/d1101/10/10 ... .jpg?ver=0
-
Dave320
- Registrovaný
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte 14.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek od Brna
-
votas83
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob 17.05.2014 00:00
- Bydliště: Praha-východ
- Klubové ID: 3491
-
Dave320
- Registrovaný
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte 14.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek od Brna
-
Predator
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: pát 01.06.2007 00:00
- Bydliště: Jevíčko
Já jsem řešil zaslepení na E90 330D, 2006 koupil jsem je, a s bratrem jsme je vyměnily, ale nechápu proč ale od této doby mám skoro černý výfuk zevnitř. Tak jsem se toho zalekl a raději koupil nové sání z BMW a dal ho tam, klapky vypadají ještě o něco lépe než jsem měl na sání z roku 2006.
Byla to drahá investice ale nic teď neřeším.
Byla to drahá investice ale nic teď neřeším.
-
STYDLY
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: pon 21.07.2003 00:00
- Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
- Klubové ID: 1644
-
rostak
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: ned 28.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
STYDLY
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: pon 21.07.2003 00:00
- Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
- Klubové ID: 1644
Ano platí to pro tento motor, stačí se podívat i do ETK, sání pro E90 má jiný kód než pro E46 110KW kde se tento problém řešil často. U E9x k tomuto dochází fakt jen výjmečně, já sám osobně bych je tam nechal, ale pokuď chceš mít 100% jistotu tak to zaslep.rostak píše:STYDLY: A jsi si tím opravdu jistý? Platí to i pro M47N2 120 KW? Já sem také zvažoval zaslepení, ale pokud je to tak je o starost míň
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
rostak
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: ned 28.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
