Ahoj, prosím zda má někdo zkušenost:
Auto startuje v pohodě, pokud je motor ohřátý - a někdy stačí jen ohřátý sluníčkem.
Jakmile ale nechám auto stát přes noc, ráno celkem dlouho točí, než chytne a pak jak kdyby chytaly jednotlivé válce. Často se stává, že při pokusu o první rozjezd chcípne, pak už ale ne.
Dokud se motor neohřeje na cca 30 stupňů tak motor v tahu škube, jakoby vynechává, občas střelí do výfuku. Při rychlém sešlápnutí plynu se motor přidusí a pak točí normálně.
Na těsnost sání to nevypadá, při odpojení víčka oleje je cítit podtlak, při odpojení váhy vzduchu to chcípne, při odpojení vlnoběžného ventilu nebo snímače polohy klapky se zvednou otáčky.
Motor M43, BMW 318 E36, Touring.
Díky za rady.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dlouhé starty za studena, chcípání a škubání motoru
Zapalovací kabely jsou nové, najeto cca 2000 km. Teď už asi 4 dny jezdí v pohodě, startuje na první otočení, nekouří a neškube. Nic jsem s tim ale nedělal.
Jelikož to mám překopané na lpg a startuje to na benzín tak to prozatím tipuju na nějaký humus v benzínu a nebo se to nějak samo opravilo
.
Každopádně budu chvíli jezdit a uvidíme jak se to bude chovat....
Jelikož to mám překopané na lpg a startuje to na benzín tak to prozatím tipuju na nějaký humus v benzínu a nebo se to nějak samo opravilo

Každopádně budu chvíli jezdit a uvidíme jak se to bude chovat....