Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 328i tlak v chladícím systemu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Steiner
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 01.04.2011 00:00
Bydliště: Pilsen

#1 Příspěvek od Steiner »

Zdar, mám dotaz. Kde může být chyba? Mám poměrně tvrdou hadici na chladiči na hoře. Auto se nepřehřívá (teplota drží), voda se neztrácí mám jí tam už dlouho pořád stejně, na víčku oleje ani na měrce není žádnej šlem. Myslel jsem že by mohlo jít o těsnění pod hlavou, že by šli výfukový spaliny do vody, ale než se do něčeho pustim chci projít všechny možnosti.
Dík za rady.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#2 Příspěvek od shade741 »

já na své 325e36 mám tu hadici taky tvrdou tak, že to pomalu moc člověk nezmáčkne, auto mi rozhodně netlakuje, voda se drží je novej chladič i vodní pumpa, takže to neřeším, protože ten motor si takhle žije vlastním životem a je to vpohodě :D
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno
Klubové ID: 3269

#3 Příspěvek od Toci »

to že je v chladícím systému při běžícím zahřátém motoru tlak je přece normální, to není závada :lol:
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#4 Příspěvek od shade741 »

To máš pravdu, ale mám odskoušený, že identický motory to mají na pohmat tvrdý jak kterej :wink: takže čím to nevím
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno
Klubové ID: 3269

#5 Příspěvek od Toci »

a nesouvisí to třeba s tím, jak dlouho motor běžel, tzn. jak moc je zahřátej?
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#6 Příspěvek od shade741 »

co sem skoušel naposledy tak to byl m50 b25 bezvanos vs vanos oba zahřátý na provozní teplotu po pár km jízdě a moje byly znatelně tvrdší, vím že budík teploty neukazuje lineárně a můžou tám bejt párstupnový rozdíly i když oba ukazují stejně tak třeba tím
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno
Klubové ID: 3269

#7 Příspěvek od Toci »

každopádně pokud se vše chová normálně, tak bych to neřešil.....
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
Steiner
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 01.04.2011 00:00
Bydliště: Pilsen

#8 Příspěvek od Steiner »

U mě to taky nemá vliv na to jak je zahřátej moc motor, prostě mi přijdou mnohem tvrdší než by měli být. Ještě zkusim co to dělá na 528i bráchy mí mladý.

ps. asi někdo neví jakej by tam měl být tlak? Myslim číselně vyjádřenej :-). Že bych si sehnal někde víčko chladiče a udělal na to nějakej forichtung s manometrem.
Odpovědět