Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E36 316i - výměna motoru šestiválec.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Honza200
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 23.06.2013 00:00

#1 Příspěvek od Honza200 »

Dobrý den,
Mám momentálně 316i a co jsem četl na forum tady a od lidí venku slyším že nemá smysl investovat do svodu,filtru,čipu apod, vzhledově jsem si auto poladil,ale rád bych šel trošku i s výkonem je možné tam dostat dvoulitra nebo 2.5 a co bych ješte musel měnit ?
Díky
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#2 Příspěvek od shade741 »

použíj funkci hledat tenhle dotaz je tu minimálně 2x do měsíce ve zkratce na co si z fleku vzpomenu- elektriku motoru, řídící jendotku, vejfuk-komplet, převodovka, spojka, kardan, diferák, poloosy, zadní brzdy vyměnit za kutůče spolu s ramenama(tj celej zadek skoro) , klec diffu je tuším taky jiná, pak následně pružiny na R6, komplet nastrojenej motor, váhu , lambdu/lambdy, atd . Proto mít nejlíp celý druhý auto ze kterýho to přeskládáš. Pokud to máš fakticky vymazlený a má to hezkou výbavu tak by to stálo za námahu jinak bych šel cestou jiného auta. Ohledne čipu a jakýhokoli upgradu 316 ti bylo řečeno dobře- nemá to smysl, mimo překopání celýho motoru na turbbo ale to už je jiná liga :D
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#3 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

+ chlazené přední brzdy! 316i a 318i má v předu nechlazené... a 4 válec má jiný přední stabilizátor než šesti válec... takže asi i tyčky stabíku a podobné...
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#4 Příspěvek od johnyfly1 »

brzdy by som moc neriesil, ja som prerabal na 316i nechladene za chladene a brzdi to rovnako :roll:
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#5 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

na 316i to stačí ale na 325i?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#6 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Nejlíp šupnout komplet nastrojenej motor + EWS, kardan, dif,. brzdy a svody..
Papírově už ta přestavba do vel. TP uznat jde, když máš odpovídající brzdy atd. Schvalovací proces přes:

Miroslav Stehlík
HelpReg spol. s r.o.
partner BMW Vertriebs GmbH
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#7 Příspěvek od Lucifer »

johnyfly1 píše:brzdy by som moc neriesil, ja som prerabal na 316i nechladene za chladene a brzdi to rovnako :roll:
Ono to bude víceméně brzdit stejně ale jak dlouho, ty kotouče se nebudou dostatečně chladit při brždění takový váhy a rychle se "zkroutí"
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

asi tak :wink: stejná plocha brzdí stejně, ale jak dlouho :D
Glazz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00

#9 Příspěvek od Glazz »

wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od wiky69 »

kdo to dělal? praha? chystám se na 138-320...
Odpovědět