Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
jak snížit spotřebu oleje bmw 330i e90?
Ahoj mam stejnej, ale horsi problem....mam E90 325i r.v.2005 najeto 160tkm. Olej aktualne 5w40 shell helix ultra. Spotreba oleje cca 1litr na 600-700km. Dle procteni fora zakoupen a vymenen separator plus jedna rupla hadice (odvetrani vika - separator) bohuzel nepomohlo motor vesele zere olej ve stejne mire dal..... auto nehuli....jen pri seslapnuti plynu cca 5tis otacek lehce docerna kour ale jen lehce....
Pri rozhozeni sani je v nem zjevne mnozstvi oleje....nevim odkud se tam bere.... nikde zadny viditelny prusak oleje neni......diky za kazdou radu co s tim uz me to fakt se.e.....
Pri rozhozeni sani je v nem zjevne mnozstvi oleje....nevim odkud se tam bere.... nikde zadny viditelny prusak oleje neni......diky za kazdou radu co s tim uz me to fakt se.e.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 217
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 3255
já jsem dal 5W40 a dostal jsem se na litr na 2500km. Bohužel tyto motory (N52) jsou známý tím, že papaj olej poměrně dost. Docela mě to trápilo, protože když jsem auto koupil, bylo to cca litr na 1200km. Pročeet jsem toho strašnou spoustu na anglických, německých a malajských forech a došel k názoru, že spousta těchto motorů po celým světě bere litr na 1000km a prostě sem se s tím naučil žit.
taky jsem se dopátral oficiálnímu vyjádření BMW, kde se píše, proč je úplně normální, když motor žere 0,7litru na 1000km.
ps. litr na 600 - 700km už je fakt dost

ps. litr na 600 - 700km už je fakt dost
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3941
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
kura, chliöpi nestrašte mě..... mám už víc než dva roky 3er s N53B300B (200kw), na tachu 87kkm a žere (enem) asitak litr 5w-30 na servisní interval (25-27kkm)
fčíl mám čerstvě m4Zlika (N52B30 - 190kW), 4 roky, na tachu aktuálně 37kkm, nalil sem tam 5w-40, takže mám očekávat, že budu dolívat mnohonásobně častěji než do 3er?
fčíl mám čerstvě m4Zlika (N52B30 - 190kW), 4 roky, na tachu aktuálně 37kkm, nalil sem tam 5w-40, takže mám očekávat, že budu dolívat mnohonásobně častěji než do 3er?
tak díky za odpovědi. ale nevím jestli tam mám lejt 10w-60, když do toho motoru nepatří (abych něco neposral).Malwin píše:Jeste by me zajimalo jaky jsou kompresni tlaky na valcich z vyroby v bmw jestli je to taky 0.9 -1,2 MPa nebo je to jinak a jaka je procentuelni odchylka....pokud budete nekdo vedet kde to vycist dejte vedet diky.
jinak já jsem e90 325i 160kw nechal překroužkovat,vyměnit těsnění pod hlavou,vyčistit ventily a přebrousit simerinky. borec to dělal 3 tejdny, stálo to 34 tis a řek mi, že jestli budu mít někdy podobnej problém, tak už to dělat nikdy nechce. v origo serv. bmw mi pořád cpali jinej motor za 150 tis. a nebo tuhle opravu za 70 t....
Takze podle toho co pises to je z blata do louze a z louze po okap.....no nepotesil jsi me s tou cenou...jinak dle parametru bmw jsou tlaky v rozmezi 9 - 18MPa u N52 motoru.... nicmene jak jsem studoval oleje a ty motory....tad edge od castrolu 10w60 splnuje normu LL-01 a podle nejruznejsich vyjadreni mechaniku musi tyhle motory v klidu snest i mineral...kazdopadne rady zni chytat se stebla nez jit do toho co jsi psal vzhledem k velmi nejistemu vysledku....dnes jdu nechat dwlat test tesnosti spalovaciho prostoru a vypustit a premerit mnozstvi oleje zda nefixlujeten digitalno sajrajt.....tak se pak pochlubim jak to dopadlo...