Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
335i E90 tunning motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
A GTR Mk 1 má 11.3
. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?


Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
bmw335 píše:vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4
bmw335 píše:bmw335 píše:vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4
Asi to tak bude. Škoda že to nerozvedl víc, doporučil dát 60 procent etanolu a poslat log mapy 5


http://www.youtube.com/watch?v=M-AM6P9g ... VYtWjvj_Lg
vlada335 píše:bmw335 píše:bmw335 píše:[quote="vladas335i"]A GTR Mk 1 má 11.3. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4
Asi to tak bude. Škoda že to nerozvedl víc, doporučil dát 60 procent etanolu a poslat log mapy 5


http://www.youtube.com/watch?v=M-AM6P9g ... VYtWjvj_Lg[/quote]
Já se ho ptal jestli to je blbej nápad zkoušet mapu 7 jen se 100oct a odpověděl, že v usa je to 100+ označovaný a v jiných zemích 114+ racing, takže to, že někdo říká že v usa mají sračka benzín není až tak pravda. 91 je 95 a 95 je 98-100 u nás. Takže ano, je možný jezdit bez úprav na mapu 7, ale jen se 114 ict benzínem, kterej bude tam za kilo litr

Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan. 

riki18 píše:Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan.
i při změně ISO? Bez adaptace mi na první sešlápnutí dávala 15 a kvuli jednomu psi nebudu dělat zase adaptaci

IlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailů


Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?
riki18 píše:Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan.
O cenách benzínu tam se nám může zdát

vlada335 píše:IlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailů. Až se vrátíš tak to provedem
.
Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?
Co jsem viděl na netu tak nejvíc jsem viděl 107 oktan, který samozřejmě už bude na mapu 7. To 114+ je jen označení. Akorát mi přijde divný, že jezdíte s mixem na jiný mapy než jen na 5. Proč by teda byl na 7 třeba závodní benzín, když by šlo mixnout normální s E85.
bmw335 píše:vlada335 píše:IlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailů. Až se vrátíš tak to provedem
.
Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?
Co jsem viděl na netu tak nejvíc jsem viděl 107 oktan, který samozřejmě už bude na mapu 7. To 114+ je jen označení. Akorát mi přijde divný, že jezdíte s mixem na jiný mapy než jen na 5. Proč by teda byl na 7 třeba závodní benzín, když by šlo mixnout normální s E85.
Tak to by mně právě taky zajímalo

Normalne lidi to je diskuze ze bych se posral. Zadna mapa neni jen o psi. Ano psi ma svouroli ale jsou i jine hodnoty. Muzes mit 30psi ale kdyz k tomu nebudes mit doladen zbytek tak ti to je k nicemu.
Mapa 5 neadaptuje jen tlak turba. Jezdit na neadaptovanou mapu 5 to si muzes jezdit na mapu 6. Podstata mapy 5 je adaptace. Dokud nezadaprujes nefunguje spravne.
Na mapu 7 muzes jezdit s mixem.
Ethanol nema oktanove cislo. Jen prace kterou vykona se da prirovnat benzinu o urcitem oktanovem cisle.
Nejde jen o oktanove cislo ale o cidlo klepani. Kdyz nalejes toulen do benzibu razantne zvSis oktanove cislo protoze se zmeni pomer heptanu s oktanem.
Zkracene jednotka nepracuje jen s velicinou boost proto je adaptace dulezita. Navic jde o to od kolika do kolika ot ten boost mas.
Nereste blbosti na jakou mapu s cim jezdit zkuste udelejte log mkrnete na log poznate jak se chova auto. Od toho jb4 je testujte zkousejte. Ja jezdim na ethanol i na mapu 2 nekdy nekdy na 0 i mapu 5 a 7. To co terry pise k mapam neni svatel ale jalesi ramcove info a ne sstriktni narizeni. Jezdit na mapu 5 bez adaptace je jako nevyuzivat v aute vsecgny kvalty proc kulo par otackam prerazovat.
Ted me tu muzete ukrizovat za me nazory.
Mapa 5 neadaptuje jen tlak turba. Jezdit na neadaptovanou mapu 5 to si muzes jezdit na mapu 6. Podstata mapy 5 je adaptace. Dokud nezadaprujes nefunguje spravne.
Na mapu 7 muzes jezdit s mixem.
Ethanol nema oktanove cislo. Jen prace kterou vykona se da prirovnat benzinu o urcitem oktanovem cisle.
Nejde jen o oktanove cislo ale o cidlo klepani. Kdyz nalejes toulen do benzibu razantne zvSis oktanove cislo protoze se zmeni pomer heptanu s oktanem.
Zkracene jednotka nepracuje jen s velicinou boost proto je adaptace dulezita. Navic jde o to od kolika do kolika ot ten boost mas.
Nereste blbosti na jakou mapu s cim jezdit zkuste udelejte log mkrnete na log poznate jak se chova auto. Od toho jb4 je testujte zkousejte. Ja jezdim na ethanol i na mapu 2 nekdy nekdy na 0 i mapu 5 a 7. To co terry pise k mapam neni svatel ale jalesi ramcove info a ne sstriktni narizeni. Jezdit na mapu 5 bez adaptace je jako nevyuzivat v aute vsecgny kvalty proc kulo par otackam prerazovat.
Ted me tu muzete ukrizovat za me nazory.
Správný přístup
. Taky mám tady pocit že se z psi stala svatyně. Teď jsem studoval ruzný články o míchaní s E85 a zjistil že v tom nemá jasno moc nikdo, anebo má ale mlží
. Je to velký kšeft. Ethanol má sice podle některých oktanové číslo až 108, ale nižší výhřevnost a další vlastnosti jiné než benzín, takže ve výsledku to někomu jede líp a třeba to zvýší spotřebu a někomu zase něco odejde apod
. Zavodní benzín je samozřejmě o něčem jiném. Třeba tady http://wladoil.cz/wladogas-booster-107- ... l-60l.html , 107oktanů, ale 60litrů za 6,5k. Fakt nejsem expert (spíš naopak)), ale myslím že od toho tady diskutujeme, aby nám auta dobře jezdila a natřeli to GTR
. JB4 jak píše Ondra k tomu davá prostor, tak pišme zkušnosti.



