je to fakt , brzdy jsou stejný .. Toxic asi myslel ze má IS vzadu bubnyCuky píše:no nevím co chceš řešit na brzdách když na isku jsou stejné jako na 325 alespoň podle čísel mi to odpovídá. ALe hádat se nebudu
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
provedena přestavba z e36 iS na 325i
zádné konkrétní info nechtěli, jsem jim chtěl na úřadě povyprávět, ale nezajímá je tofabledwarrior píše:Tak to neni tak hrozne jak jsem cekal... a psal jsi nekam jako ze jsi menil i poloosy, dif, brzdy vzadu atd.? Nebo jsi jen napsal, ze jsi dal motor 2.5 do is a nazdar?

M50 litina blok víš co. další info až budu aspon za půlkou práce.
ale ted k tomu jak to jede
ten diff je nakonec s poměrem 2,93.
na dvojku vytáhnu 120kmh
na trojku 180kmh
a dál jsem ještě neoskoušel
1 hrabe , 2 hrabe . motor přetěsněnej. jede to hezky. furt táhne. až bude čas udělám video
chtěl jsem krátký kvalty ale není to vůbec špatný , ted 4řku abych si jel vytočit do německa na dálnici
4, 5 bude na dost ekonomy jízdu
ale ted k tomu jak to jede

na dvojku vytáhnu 120kmh
na trojku 180kmh
a dál jsem ještě neoskoušel
1 hrabe , 2 hrabe . motor přetěsněnej. jede to hezky. furt táhne. až bude čas udělám video
chtěl jsem krátký kvalty ale není to vůbec špatný , ted 4řku abych si jel vytočit do německa na dálnici

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Májí stejný zadní brzdy jo? Ale 323í má už vzadu malý ale chlazený kotouče, tak jsem myslel, že to je stejný...
Ještě jsem se chtěl zeptat, tys asi neřešil EWS a čipy v klíči a podobně viď? Asi jsi měl měl jak IS tak 2.5tku bez že? Já jen, že bych si chtěl zastavět do ISa taky 2.8mičku, ale tam se snad už vždycky dělala s nějakým imobilizérem...=/
Ještě jsem se chtěl zeptat, tys asi neřešil EWS a čipy v klíči a podobně viď? Asi jsi měl měl jak IS tak 2.5tku bez že? Já jen, že bych si chtěl zastavět do ISa taky 2.8mičku, ale tam se snad už vždycky dělala s nějakým imobilizérem...=/
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
EWS s centrálem mnoho společného nemá. Prostě čip patří k EWS a EWS patří k jednotce motoru. V E36 je ještě EWS2, tam je to ještě řešitelné.
Zámek a planžeta je čistě mechanická ochrana naprosto nezávislá na EWS.
Pracuju i na řešení pro EWS3. Pokusnou jednotku mám, ale potřebuju nějakou vhodnou chvíli, kdy nebudu auto cca týden potřebovat, abych měl čas vyřešit to, kdybych ho tím znepojízdnil.
Pokud řešíš 323i z 97 do kastle is z 98, tak máš vlastně dvě možnosti:
a) jednotka motoru, ews a čipy v klíčích z 323i. Zámky měnit nemusíš, stačí vyměnit čipy v původních klíčích.
b) mnohem čistší řešení je přizpůsobit původní EWS z tvého auta ŘJ motoru od 323, protože pak ti zůstává možnost objednání nové jednotky EWS a nových klíčů z BMW, kdyby náhodou někdy v budoucnu něco...
Zámek a planžeta je čistě mechanická ochrana naprosto nezávislá na EWS.
Pracuju i na řešení pro EWS3. Pokusnou jednotku mám, ale potřebuju nějakou vhodnou chvíli, kdy nebudu auto cca týden potřebovat, abych měl čas vyřešit to, kdybych ho tím znepojízdnil.
Pokud řešíš 323i z 97 do kastle is z 98, tak máš vlastně dvě možnosti:
a) jednotka motoru, ews a čipy v klíčích z 323i. Zámky měnit nemusíš, stačí vyměnit čipy v původních klíčích.
b) mnohem čistší řešení je přizpůsobit původní EWS z tvého auta ŘJ motoru od 323, protože pak ti zůstává možnost objednání nové jednotky EWS a nových klíčů z BMW, kdyby náhodou někdy v budoucnu něco...