Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Je to zvuk "umřetého" rozvodového řetězu? E91 320d
Těžko říct, zatím to řeším. Koupil jsem to auto na carsontheweb s tím, že má najeto 116 tis. km, je bez problémů a poslední prohlídka u BMW v Německu byla ve 115 tis. km. Kontaktoval jsem servis poslední prohlídky (dohledal jsem si u BMW servisní historii) a podle nich je auto v pořádku, má nové přední brzdy a vyměněný olej. Tak jsem tu mrchu koupil.
Prodejce by za tuto vadu měl ručit (neručí za ložiska kol, tlumiče, brzdy a DPF). Takže tu sympatickou kalkulaci posílám do Německa s tím, že chci, aby mi tu opravu proplatili na záruku.
No uvidíme. Máte někdo zkušenosti s tímhle? http://www.auto-check.cz/o-produktech-gap/silver/
Prodejce by za tuto vadu měl ručit (neručí za ložiska kol, tlumiče, brzdy a DPF). Takže tu sympatickou kalkulaci posílám do Německa s tím, že chci, aby mi tu opravu proplatili na záruku.
No uvidíme. Máte někdo zkušenosti s tímhle? http://www.auto-check.cz/o-produktech-gap/silver/
Mawis: díky, jsem zvědav, zatím nereagovali
Kdyby někdo chtěl zkusit to pojištění poruch, co jsem dával výš (auto-check), tak si v případě dovezeného auta ze zahraníčí ušetřete prachy za volání na infolinku - nelze, pouze auta, koupená v ČR.
No a díval jsem se na ebay.de - kompletní vyndání starého kaput motoru (po selhání řetězu např.) a nandání nového, olej a ostatní věci, kontrola těsnosti atd. včetně odtahu až 250 km v Dojčlandu stojí v rozmezí 2600-3200€. Starý motor si nechají, předělají z něj na nový vstřiky, turbo atd. Motory na výměnu mají najeto mezi 8-70 tis. Km a je na ně rok až dva roky záruka. Když to přepočtu, tak než dávat origo BMW servisu 75 litrů bez DPH, raději dám Němci 60 litrů bez DPH a budu mít novější motor.

Kdyby někdo chtěl zkusit to pojištění poruch, co jsem dával výš (auto-check), tak si v případě dovezeného auta ze zahraníčí ušetřete prachy za volání na infolinku - nelze, pouze auta, koupená v ČR.
No a díval jsem se na ebay.de - kompletní vyndání starého kaput motoru (po selhání řetězu např.) a nandání nového, olej a ostatní věci, kontrola těsnosti atd. včetně odtahu až 250 km v Dojčlandu stojí v rozmezí 2600-3200€. Starý motor si nechají, předělají z něj na nový vstřiky, turbo atd. Motory na výměnu mají najeto mezi 8-70 tis. Km a je na ně rok až dva roky záruka. Když to přepočtu, tak než dávat origo BMW servisu 75 litrů bez DPH, raději dám Němci 60 litrů bez DPH a budu mít novější motor.
Problém se týká motoru N47, především verze N47 D20 A (přiznané jsou ovšem N47 N47DK0 N47S N47T, jsou to auta E60 E61 E81 E82 E83
E84 E87 E88 E90 E91 E92 E93 F10 F11 F20 F25 F30 F31).
Do výroby 1/2009 je to tragické, protože tam se mění i klikovka, což je samo o sobě díl za 20 litrů a neexistuje druhovýroba (aspoň pokud zatím vím), navíc sviňsky naskáčou hodiny práce.
Od výroby 5.1.2009 a později (týká se data výroby klikovky, ne auta!) se už mění jen řetězy a klouzáky. Dokonce už to prý chlapci v některých servisech zvládají zezadu jen se sundáním převodovky a nápravy, motor nejde ven, cena kolem 15 tis. Kč - to už je hergot lidovka, proti pálce, kterou chtějí po mě
Po 1.3.2011 už se mění jen oba řetězy, ozubené kolo pro vysokotlaké čerpadlo a klouzáky a napínání dolního řetězu.
E84 E87 E88 E90 E91 E92 E93 F10 F11 F20 F25 F30 F31).
Do výroby 1/2009 je to tragické, protože tam se mění i klikovka, což je samo o sobě díl za 20 litrů a neexistuje druhovýroba (aspoň pokud zatím vím), navíc sviňsky naskáčou hodiny práce.
Od výroby 5.1.2009 a později (týká se data výroby klikovky, ne auta!) se už mění jen řetězy a klouzáky. Dokonce už to prý chlapci v některých servisech zvládají zezadu jen se sundáním převodovky a nápravy, motor nejde ven, cena kolem 15 tis. Kč - to už je hergot lidovka, proti pálce, kterou chtějí po mě

Po 1.3.2011 už se mění jen oba řetězy, ozubené kolo pro vysokotlaké čerpadlo a klouzáky a napínání dolního řetězu.
díky za vyčerpávající odpověd....
jestli tomu rozumím správně, pokud chci 320d a klid musím sehnat rok 05-06 a M47...
?
přemejšlím mezi 320d/330d a 530d - ale tam prej zas dostávaj automaty....
nějak se ta doba posr. měl jsem všechny 5ky od žraloka až do e39 a všechno geniální auta a teď ? hnus velebnosti
jestli tomu rozumím správně, pokud chci 320d a klid musím sehnat rok 05-06 a M47...

přemejšlím mezi 320d/330d a 530d - ale tam prej zas dostávaj automaty....
nějak se ta doba posr. měl jsem všechny 5ky od žraloka až do e39 a všechno geniální auta a teď ? hnus velebnosti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 309
- Registrován: stř 21.12.2005 01:00
- Bydliště: München
- Kontaktovat uživatele:
Nasel jsem na sk foru, ze se vymena rozvodoveho retezu podarila za velmi slusne penize.
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 3-240.html
Najde se u nas take nekdo, kdo by to zvladnul(nejlepe, kdo to uz delal)?
Mam najeto cca 190tkm, chtel bych to co nejdriv poresit, nez bude pozde...
diky
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 3-240.html
Najde se u nas take nekdo, kdo by to zvladnul(nejlepe, kdo to uz delal)?
Mam najeto cca 190tkm, chtel bych to co nejdriv poresit, nez bude pozde...
diky
To bych taky rád, zatím hledám marně. Na SK to už je několik případů. Psal jsem si s klukama z SK fóra a poznatek je takový, že oficiálně to nikde nedělají, nicméně když si tam auto přivezeš, naúčtují motohodiny jako by vyndali motor, ale ve skutečnosti to udělají ze spodu za jednu šichtu.
Jednu z těch oprav dělal mechanik BMW někde od Prešova u sebe v dílně doma. Sám přiznal, že v práci to už taky dělají jen takto, nicméně účtují původní způsob opravy, protože ho mají nastavený v systému, tak co...
I u nás jsem zkoušel několik servisů (BMW Ostrava, BMW Vysoké Mýto, 3 neoficiální specialisty na BMW) a všichni tvrdili, že motor musí ven.
Jednu z těch oprav dělal mechanik BMW někde od Prešova u sebe v dílně doma. Sám přiznal, že v práci to už taky dělají jen takto, nicméně účtují původní způsob opravy, protože ho mají nastavený v systému, tak co...
I u nás jsem zkoušel několik servisů (BMW Ostrava, BMW Vysoké Mýto, 3 neoficiální specialisty na BMW) a všichni tvrdili, že motor musí ven.



Je to, jako vyhrát sportku

BMW mi v rámci kulance vymění klikovou hřídel a rozvody, přesně dle doporučení PUMA. Moje spoluúčast 10%.
Je sice fakt, že jde o hodně specifický případ, ale mít tu klaněcí smajlík, připojím ho taky

Mnoooo...tak auto šlo do opravy 25.6. Dnes máme 26.8. A hádejte co? Ti @!#@#$*&@*&^%$@)%
nebyli do dneška schopni dodat náhradní díly, aby mohla být provedena oprava. DVA MĚSÍCE??? V ORIGINÁLNÍM SERVISU??? Co to je doprdele za značku? Mám na firmě víc aut. Ve Škodovce si díl servis ráno objedná a odpoledne (nejpozději druhý den ráno) ho má! Totéž u VW a nejspíš u celého groupu. U Renaultu a Peugeotu to občas trvalo 2 dny a zdálo se mi to moc - joooo, jak jsem byl naivní!
Uznaná kulance je moc pěkná věc, ale mít 60 dnů náhradní auto (a to vlastně vůbec nikdo netuší, kdy konečně ty díly dorazí) ji celkem deklasuje.



nebyli do dneška schopni dodat náhradní díly, aby mohla být provedena oprava. DVA MĚSÍCE??? V ORIGINÁLNÍM SERVISU??? Co to je doprdele za značku? Mám na firmě víc aut. Ve Škodovce si díl servis ráno objedná a odpoledne (nejpozději druhý den ráno) ho má! Totéž u VW a nejspíš u celého groupu. U Renaultu a Peugeotu to občas trvalo 2 dny a zdálo se mi to moc - joooo, jak jsem byl naivní!
Uznaná kulance je moc pěkná věc, ale mít 60 dnů náhradní auto (a to vlastně vůbec nikdo netuší, kdy konečně ty díly dorazí) ji celkem deklasuje.