Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 coupe 325 - viskóza
- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3297
- Kontaktovat uživatele:
Zdravíčko
Řeším dilema.
Mám BMW E36 Coupé 325 rok 1992 a hučí mi tam viskóza, takže ji chci vyměnit, je v háji.
V čem je problém - mám tam co jsem koukal tu zhruba 16cm průměr a díra na tři šrouby.
A dostal jsem velmi levně viskózu ale je to čtyřdíra
(BMW Part no. 1 706 619/65.103.00.000)
Dá se tato viskóza tam namontovat? Samozřejmě vrtule na to asi nepude tak kde se dá levně sehnat vrtule na tuhle visku?
Popřípadě, kdybyste někdo věděl kde sehnat visku okolo cca 1 000kč tu samou co tam mám, budu velmi rád
BTW: zde je info o mé káře, jelikož nejsem automechanik a nejsem upřímně tak v tom hodně znalý, nedokážu najít part no. (odkaz níže) od toho co tam teď mám. A nemohu to vyndat jentak, protože s autem musím jezdit. díky za pochopení
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ditioning/
(Aneb opsány posledních sedm čísel z VIN pro info na party)
Řeším dilema.
Mám BMW E36 Coupé 325 rok 1992 a hučí mi tam viskóza, takže ji chci vyměnit, je v háji.
V čem je problém - mám tam co jsem koukal tu zhruba 16cm průměr a díra na tři šrouby.
A dostal jsem velmi levně viskózu ale je to čtyřdíra
(BMW Part no. 1 706 619/65.103.00.000)
Dá se tato viskóza tam namontovat? Samozřejmě vrtule na to asi nepude tak kde se dá levně sehnat vrtule na tuhle visku?
Popřípadě, kdybyste někdo věděl kde sehnat visku okolo cca 1 000kč tu samou co tam mám, budu velmi rád
BTW: zde je info o mé káře, jelikož nejsem automechanik a nejsem upřímně tak v tom hodně znalý, nedokážu najít part no. (odkaz níže) od toho co tam teď mám. A nemohu to vyndat jentak, protože s autem musím jezdit. díky za pochopení
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ditioning/
(Aneb opsány posledních sedm čísel z VIN pro info na party)
Jen se radeji zeptám, kolika listou tam máš vrtuli? Může bejt možný(pokud sedí závit viscaspojky, což nevím jistě)že někdo vzal tu vrtuli s okružím z nafty tuším 7dmilistou a dal jí místo tý benzínový 11ctilistý i s viscou, nafta má právě tuším tu třídíru a benál tu čtyřdíru i když m50 může právě mít taky tu třídíru, takže mrkni např na tenhle odkaz a tam se rozhodni, vrtuli doporučuju 100%tně novou použitou bych nebral kvůli riziku že se rozlítne namaděru
případný díly tady např http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 29&scId=78
případný díly tady např http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 29&scId=78
- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3297
- Kontaktovat uživatele:
http://reald.rajce.idnes.cz/BMW_E36_325_Visko/
První dvě fotky pokusy focení co mam v autě a pak fotka toho co mam doma na stole a co bych do toho chtěl dát
Jinak byl sem teď v garáži a mám jedenáct lopatek na visce o těch dírách na šrouby. Takže teď dobrej guláš v hlavě
Jinak jasný, rád koupím i novou vrtuli, ale řikám chci tam něco co bude fungovat - pasovat, chtěl bych se vyhnout věčným výměnám.
Jinak mi i příjde že ta hlavní matice ve středu Visky je jiná než tam teď mám a dokud to nesundám, nezjistím průměr, bych se zbláznil, za chviku pošlu i video kde je detailně vidět co mám v autě, mělo by snad pomoct. Jinak díky vám tu všem za ochotu
První dvě fotky pokusy focení co mam v autě a pak fotka toho co mam doma na stole a co bych do toho chtěl dát
Jinak byl sem teď v garáži a mám jedenáct lopatek na visce o těch dírách na šrouby. Takže teď dobrej guláš v hlavě
Jinak jasný, rád koupím i novou vrtuli, ale řikám chci tam něco co bude fungovat - pasovat, chtěl bych se vyhnout věčným výměnám.
Jinak mi i příjde že ta hlavní matice ve středu Visky je jiná než tam teď mám a dokud to nesundám, nezjistím průměr, bych se zbláznil, za chviku pošlu i video kde je detailně vidět co mám v autě, mělo by snad pomoct. Jinak díky vám tu všem za ochotu
bacha visca má levej závit
normálně zaklíníš kladku nějakým udělátkem- velkej šroubovák a pod. pak nasadíš klíč a flákneš do něj a je to dole hnedka
jinak normálně máš viscu na m 50 motor se třema dírama, takže budto seženeš novou viscu a vrtuli taky nejlíp, nebo použij tu co máš a kup vrtuli na 4 šrouby , a jsi si jsitej že ta nová je vpohodě?


- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3297
- Kontaktovat uživatele:
Zde je video jak to vlastne vypadá + je tam vidět kolik má lopatek a šroubů.
http://www.youtube.com/watch?v=Dtp87G3hl9o
Jo, ta viska by měla být v pohodě, je to od kámoše z Inveltu, je to prej zbylej díl lehce používán
http://www.youtube.com/watch?v=Dtp87G3hl9o
Jo, ta viska by měla být v pohodě, je to od kámoše z Inveltu, je to prej zbylej díl lehce používán
- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3297
- Kontaktovat uživatele:
Takže tím říkáš že na stopocent tam jde i ta menší viska na čtyřšroub vrtuli jo?shade741 píše:bacha visca má levej závitnormálně zaklíníš kladku nějakým udělátkem- velkej šroubovák a pod. pak nasadíš klíč a flákneš do něj a je to dole hnedka
jinak normálně máš viscu na m 50 motor se třema dírama, takže budto seženeš novou viscu a vrtuli taky nejlíp, nebo použij tu co máš a kup vrtuli na 4 šrouby , a jsi si jsitej že ta nová je vpohodě?
Vesměs tedy jde tříšroub i čtyšroub.
Jinak, co koukám na doporučený odkaz e-shopu a i jinam tak přiznám se, že sem slepej nebo nevidím co je na tří či čtyřšroub. Díky moc za pomoc